Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Disco Elysium: Final Cut – végre mi is nyomhatjuk az óriási sikerű szerepjátékot

Tavaszi időgyilkos.

Ha tavasszal is folytatódik a koronavírus-járvány miatti karantén, akkor remek időtöltésnek bizonyulhat a Disco Elysium: Final Cut, amelyet márciusi megjelenéssel leplezett le a ZA/UM a The Game Awards 2020-on.

Az eredetileg tavaly számítógépekre megjelent nyíit világú szerepjáték óriási siker lett, több sajtóorgánum az év legjobb játékaként aposztrofálta, és magán a The Game Awards 2019-en is elvitt pár díjat – bár a fődíjat a Sekiro: Shadows Die Twice kapta. A sztoriban egy detektívet alakítunk, aki egyedi képességrendszerével veti bele magát egy városrészbe. Ki lehet faggatni felejthetetlen karaktereket, megfejteni gyilkosságokat, de kenőpénzt is elfogadhatunk: hőssé, vagy emberi katasztrófává válhatunk. Az új, konzolos változat egy új helyszínt, több polgárt és friss látványosságokat kínál amellett, hogy minden mondat teljesen szinkronizálva lesz.

A móka alapja egyébként egy a hagyománytol eltérő, harcrendszermentes szerepjátékos megvalósítás, ahol a konfliktuskezelést az elérhető készségek és a párbeszédfa határozzák meg: a 24 készség a főhős különböző aspektusait határozzák meg, mint például az éberségét vagy a fájdalomküszöbét. Emellett a “gondolatszekrény” egyéb ideológiáit és személyiségi jegyeit tartalmazza, a játékosok pedig szabadon erősíthetik fel vagy fojthatják el ezeket – mindez pedig hatalmas szabadságot biztosít a kaland során. A móka alapja egyébként a tervező, Robert Kurvitz asztali szerepjátékának világa alapján készült, és készül belőle egy televíziós sorozat is.

A játék bővített változata márciusban érkezik PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.

3 hozzászólás

Hozzászólás

  1. utóbbi nagyon sok év legkreatívabb és legújszerűbb játéka, olyan mértékű cinizmussal, hogy valószínűleg PS-re is megveszem

  2. Hangulatos!

  3. Szuper! Már vártam ez a bejelentést.