A [i]Devil May Cry 5[/i] napokon belül elstartol világszerte és annak köszönhetően, hogy elég sokan várják mindenhol, a rendező, Hideaki Itsuno megfelelőnek érezhette az alkalmat, hogy megosszon egy titkot a negyedik résszel kapcsolatban – noha, ezt már (valószínűleg) rég tudta mindenki. Biztosan akadnak néhányan, akik végigjátszották a [b]Devil May Cry 4[/b]-et és némileg csalódva konstatálták, hogy a játék második fele Dantéval, gyakorlatilag ugyanaz, mint az első, csak “visszafelé”. Ennek az okát akkoriban rengetegen próbálták megfejteni, a legnépszerűbb teória azonban az volt, hogy a fejlesztőcsapat kifutott a büdzséből. Ezt a rágalmat persze hevesen tagadták, ám most kibújt a szög a zsákból.Itsunótól megtudhattuk, hogy a [i]DMC4[/i] nagyjából akkora költségvetésből készült, mint a harmadik rész, ami már látatlanban is meredek vállalkozásnak tűnik. Ennyi pénzből kész lehetetlenség lett volna Dante pályáit teljesen a nulláról felépíteni, ezért választották a kényszerű megoldást. A rendező szerint, ha esetleg valahogy meg is tudták volna oldani ezeket a pályákat az eredeti elgondolás alapján, száz százalék, hogy nem tudták volna leszállítani időre a játékot. A fejlesztőcsapat végül közösen jutott arra az elhatározásra, hogy így lehet a leghatékonyabban időt és erőforrásokat spórolni. Szerencséjükre a [i]Devil May Cry 4[/i] mind kritikailag, mind anyagilag elég nagy sikert aratott, így bejött a rizikós vállalkozás. Ezúttal szerencsére nem voltak ekkora megkötések, így az ötödik részt nem feszélyezték efféle kompromisszumok. Remélhetőleg ez a végterméken is meglátszik majd. A [i]Devil May Cry 5[/i] március 8-án jelenik meg [i]PlayStation 4[/i]-re, amelynek apropójából egy egészen rendhagyó teszttel készülünk…[103742]
Devil May Cry 4 – a rendező kitálalt a költségvetésről
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
wooltur
Nem igazán értem, h ha sikeres volt a cím mind a kasszáknál, mind a kritikusoknál, akkor minek kellett rebootolni, illetve miért jegelték ennyire, h kvázi 10 évet kellett várni egy rendes új részre.
takitibi2000
Szintén nem értem!
danteneverdie
Mert az akkori Capcom vezetőtervező Inafune Keiji(Megaman megalkotójának tituált)szerint a nextgen(PS3/X360) korszakban a ”nyugati” stílusú játékok lesznek a nyerők, így születtek sorban olyan cuccok mint pl. az erőteljes multiplayer-re épült Lost Planet 2, az írányíthatatlan RE: Operation Raccoon City, a csúfosan megbukott Bionic Commando, Dark Void(valaki ismeri ezt játékot egyáltalán?), és a rajongó táborban nagyvihart kavart DmC, aztán ezek jóval a Capcom várakozása alatt teljesítették, így az ”írány nyugat mozgalom”-ért felelős Inafune Keiji-t eltávolították(hivatalosan felmondott a fickó), és végre Capcom visszatért a saját gyökereihez. 2015-ben kiadták a DMC4SE-t, amelyet nagyon jól fogadták a régi rajongók, már akkor tudtam hogy lesz DMC5:)
wooltur
Köszi az infót!Én mondjuk ezt a hozzállást sosem értettem, h ha egyszer megy vmi akkor minek kell azon változtatgatni. Most jött egy nyomi aki szerint hiába sikeres és minden happy a jelenlegi konstrukcióval, de ez majd másként lesz és jól elkúrt mindent. Gratula neki, tényleg. Am én vágom a Dark Void játékot. 😀