Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Devil May Cry 4 – a rendező kitálalt a költségvetésről

A [i]Devil May Cry 5[/i] napokon belül elstartol világszerte és annak köszönhetően, hogy elég sokan várják mindenhol, a rendező, Hideaki Itsuno megfelelőnek érezhette az alkalmat, hogy megosszon egy titkot a negyedik résszel kapcsolatban – noha, ezt már (valószínűleg) rég tudta mindenki. Biztosan akadnak néhányan, akik végigjátszották a [b]Devil May Cry 4[/b]-et és némileg csalódva konstatálták, hogy a játék második fele Dantéval, gyakorlatilag ugyanaz, mint az első, csak “visszafelé”. Ennek az okát akkoriban rengetegen próbálták megfejteni, a legnépszerűbb teória azonban az volt, hogy a fejlesztőcsapat kifutott a büdzséből. Ezt a rágalmat persze hevesen tagadták, ám most kibújt a szög a zsákból.Itsunótól megtudhattuk, hogy a [i]DMC4[/i] nagyjából akkora költségvetésből készült, mint a harmadik rész, ami már látatlanban is meredek vállalkozásnak tűnik. Ennyi pénzből kész lehetetlenség lett volna Dante pályáit teljesen a nulláról felépíteni, ezért választották a kényszerű megoldást. A rendező szerint, ha esetleg valahogy meg is tudták volna oldani ezeket a pályákat az eredeti elgondolás alapján, száz százalék, hogy nem tudták volna leszállítani időre a játékot. A fejlesztőcsapat végül közösen jutott arra az elhatározásra, hogy így lehet a leghatékonyabban időt és erőforrásokat spórolni. Szerencséjükre a [i]Devil May Cry 4[/i] mind kritikailag, mind anyagilag elég nagy sikert aratott, így bejött a rizikós vállalkozás. Ezúttal szerencsére nem voltak ekkora megkötések, így az ötödik részt nem feszélyezték efféle kompromisszumok. Remélhetőleg ez a végterméken is meglátszik majd. A [i]Devil May Cry 5[/i] március 8-án jelenik meg [i]PlayStation 4[/i]-re, amelynek apropójából egy egészen rendhagyó teszttel készülünk…[103742]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nem igazán értem, h ha sikeres volt a cím mind a kasszáknál, mind a kritikusoknál, akkor minek kellett rebootolni, illetve miért jegelték ennyire, h kvázi 10 évet kellett várni egy rendes új részre.

    • Szintén nem értem!

    • Mert az akkori Capcom vezetőtervező Inafune Keiji(Megaman megalkotójának tituált)szerint a nextgen(PS3/X360) korszakban a ”nyugati” stílusú játékok lesznek a nyerők, így születtek sorban olyan cuccok mint pl. az erőteljes multiplayer-re épült Lost Planet 2, az írányíthatatlan RE: Operation Raccoon City, a csúfosan megbukott Bionic Commando, Dark Void(valaki ismeri ezt játékot egyáltalán?), és a rajongó táborban nagyvihart kavart DmC, aztán ezek jóval a Capcom várakozása alatt teljesítették, így az ”írány nyugat mozgalom”-ért felelős Inafune Keiji-t eltávolították(hivatalosan felmondott a fickó), és végre Capcom visszatért a saját gyökereihez. 2015-ben kiadták a DMC4SE-t, amelyet nagyon jól fogadták a régi rajongók, már akkor tudtam hogy lesz DMC5:)

      • Köszi az infót!Én mondjuk ezt a hozzállást sosem értettem, h ha egyszer megy vmi akkor minek kell azon változtatgatni. Most jött egy nyomi aki szerint hiába sikeres és minden happy a jelenlegi konstrukcióval, de ez majd másként lesz és jól elkúrt mindent. Gratula neki, tényleg. Am én vágom a Dark Void játékot. 😀