Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Destiny 2 – Forsaken DLC

[I]A változás maga az élet.[/I]Lassan minden DLC-hez el lehetne sütni ezt az üres frázist, de a Destiny tényleg – kis túlzással – minden szeptemberben megújul. Valahol titkon ez is lenne a cél, megmozgatni minden játékost, hogy újszerű élményekkel és felejthetetlen emlékekkel gazdagodjanak a játék során. Egy ilyen kaliberű kalandnál, mint a Destiny, kiemelten fontos a közösség, és az ő szavuk meghallgatása. Végre ismét figyelembe vették a nép szavát, és olyan dolgok felé fordultak a fejlesztők, amik anno megtalálhatók voltak az első részben, de valamiért nem tértek ez idáig vissza.A 2.0 pacth rengeteg mindent visszahoz az ős Destiny-ből. Visszatért a Grimoire és a Triumph rendszer. A Milestone-okat lefaragták, és az új kihívások egy részét a Taken Kingnél debütált lépésről-lépésre vezető Quest-rendszerben gondolták újra. A heti jutalmakat felváltották a napi, és bizonyos tevékenységekhez kötött jutalmak.A fegyverek elosztását és leosztását sem hagyták érintetlenül. Végre visszatért a klasszikus elsődleges-energia-nehéztüzérség leosztás, és a random perk rendszer. Ezzel a D2 egyik legnagyobb újítását, a fegyverek és a páncélok tulajdonságait meghatározó perkeket fixáló rendszert nyugdíjazták. Anno sokan kritizálták az első részt, hogy egy-egy fegyver perkje döntött sokszor életről és halálról. Hiába dobta ki a fegyvert minimum 10x a vendor, ha használhatatlan volt. De arra nem számoltak a Bungie-nál, hogy a fix rendszer miatt senki se fogja farmolni a PvP-t… vagy a PvE-t, mivel ha egyszer megkaptad a legerősebb fegyvert, akkor minek told le újra ugyan azt a tartalmat, ergo csökkent az átlagjátékidő. Arról nem is beszélve, hogy eléggé 1-2 fegyverre korlátozódott a multis összecsapások 90%-a. Mehettél más fegyverrel, de értelme nem volt.A patch után ugyan még mindig vannak eléggé overpower gyilkoló eszközök, de egy jó perk egy kevésbé jó stattal rendelkező fegyverből is komoly bestiát faraghat. Tehát mostantól figyeljetek, milyen cuccot törtök be shardnak!
[YOUTUBE]hVl9K1xzODk[/YOUTUBE]
[B]Vadnyugati spagetti-western[/B]A Forsaken kampánya nem lendíti előbbre a fő történeti szálat. Nem tudunk meg többet az utazóról és a sötétségről, viszont cserébe egy sokkal személyesebb és mélyebb kalandban lesz részünk. Cayden-6, mindenki kedvenc Hunterja, a csirkék védőszentje és az utolsó város stand-up comedy showjának örökös fellépője halott. Egy régi ismerős, Uldren herceg és az ő 8 banditája tette el őt láb alól. A mi célunk nem lesz más, mint megbosszulni kedvenc szereplőnket.Új küldetéshez természetesen új erők is párosulnak. Minden egyes kaszt 3db új szuperképességet kapott, melyek között vannak igazán használhatóak és teljesen feleslegesek is. A kampány teljesítése után csak 1 erőt nyithatunk meg, de természetesen a maradék kettőre is rá fogunk majd lelni a későbbi játék során.Kapunk új ellenfeleket is, akik itt most a Scorn névre hallgatnak. Erősek, gyorsak, és furán vonzódnak a tűzhöz, ami fog okozni pár kellemetlen meglepetést, azt garantálom. Végre itt nem csak egy olcsó újra skinezést kapunk, hanem tényleg egy új fajt. Picit olyanok, mintha a diliházból szalajtották volna őket, de pont ezért veszélyes ellenfelek. Az új helyszín, a Tangled Shore, gyönyörű lilás árnyalataival végre az Awokenek otthonába kalauzol el minket. Igen, a Reef végre olyan formában válik elérhetővé, ahogyan az ős-játékosok az első ingyenes kiegészítő óta várták.Ők a játék egyik legtitokzatosabb faja, kikről nagyon régen halottunk már új információkat. Úgy is mondhatnánk ,hogy ők a Destiny elf faja. Méltóságteljes és monumentális épületeik hihetetlen eleganciáról árulkodnak. Nem árulok el titkot, hogy egy, a Taken King óta fennálló kérdésre is magában rejti a játék a választ. Igen, végre új információk derülnek ki a KIRÁLYNŐRŐL.Végre a történet és a játékmenet egymásra talált, és ez a teljes kampány során tetten érhető. A térkép hatalmas, és mind horizontálisan, mind vertikálisan tömve van apró utalásokkal. Van itt lezuhant Hive űrhajó, csendes sivatagi kisváros, és még egy futurisztikus Mos Eisley-szerű diszkóban is rendet kell tennünk, amolyan vadnyugati stílusban. Igazi neo-western hangulat, ehhez nem férhet kétség!A kampányt szerencsére logikai buktatóktól mentesen sikerült megugraniuk a srácoknak. A Warmindnál tetten érhető, élettelen, semmitmondó küldetéseknek végre (remélhetőleg örökre) búcsút mondhatunk. Mind a 8 Baron levadászása önmagában is élmény lesz. Mindegyik bossharc változatos, és tényleg érződik rajta a csapat zsenije. Igyekeztek a Baronokat egyéniséggel felruházni és ehhez belőni a pályákat. Lesz itt mesterlövész párbaj, vagy féktelen járműves harc. Végre ismét bátran keverték a lapokat Bungie-ék, és az FPS műfaj határait feszegetve igyekeztek új ötletekkel megtölteni a játékmenetet.A westernes vonalat tovább erősítve, egy spéci íjat is kapunk a történet előrehaladásával, ami elég meglepő egy sugárfegyverek tarkította világban. De a Bungie ezen a téren is magára talált. A fegyver nagyon jól használható. Lassú, de ugyanakkor pontos, megfelelően használva hatalmas pusztításokra képes. Tipikus “one-shot, one-kill” fegyver, de valahogy mégis sikerült megtalálni az arany középutat a srácoknak. Se nem lassú, se nem gyors. Aki lőtt már íjjal valaha, az tudja, mire gondolok. A kiegészítő természetesen új level- és a Light-szinteket hozott. Ezúttal az 50. szint a maximum, amihez igen tekintélyes 600 Light kapcsolódik. Az 500-as Light szintig gond nélkül el lehet jutni, a kék és a lila engramok és a sztori-küldetések teljesítésével. A történet végére minden kerek lesz, és még néma Védelmezőnk is fog pár szót szólni a történt alatt, ami remélem egy jel, hogy a Bungie ez irányban is lépéseket fog tenni a közel jövőben.A kampány teljesítése olyan 7-8 órán át fog tartani. A végső leszámolás után azonban még koránt sem lesz vége a játéknak…
[YOUTUBE]oAUC-g6QTrY[/YOUTUBE]
[B]Endgame tartalom – Új Raid és a Dreaming City[/B]A történet teljesítése után egy újabb küldetés veszi kezdetét, ami hihetetlen új kalandok felé sodorja majd a játékost.Kapunk egy Questet, melyben egy furcsa Awoken szobrot kell megjavítanunk, majd ez után megkapjuk az engedélyt, hogy belépjünk Dreaming City-be, mely az Awokenek szent és titkos városa. Külön elismerés, hogy a Bungie ezt így és ebben a formában titokban tartotta. Voltak videók, hogy ez valami új dolog lesz, de így, bevallom őszintén, engem letaglózott.Amit a város nyújt, az hihetetlen! Ez a játék utolsó harmadában megnyíló helyszín hatalmas és tele van kegyetlenebbnél kegyetlenebb ellenfelekkel és titkokkal. Ráadásul, az első csapat, mely letolta a Raidet, újabb veszélyeket szabadított el, így a játékban elindult egy ciklus. Most jelenleg 3 hetes rotációkban törnek előre a Takenek és emésztik fel a várost, újabb titkokat feloldva a játékosok előtt. Tényleges tartalomról így egyelőre nem lehet igazán nyilatkozni, de a közösség napról napra fedez fel új Questeket, új pályarészeket.Lehet, hogy ebben rejlik majd a folyton elapadó tartalom nyitja? A város csak egy váz, amit hetente megtölthetnek új tartalommal? Erre még korai választ adni, de mindenképpen biztató, hogy most végre tényleg figyelmet fordítottak erre a sokat kritizált szegmensére a játéknak.A Destiny 2 egyik legjobb eleme lett ez a folyamatos változás. Végre nem csak a Raid, hanem egy teljes map biztosítja az endgame tartalmat. Van például olyan strike, aminél egyszerre 6 védelmező teljes figyelmére van szükség, a Dreaming City-ben. Vagy ott van a Forsakenben is megtalálható Horda játékmód, ami itt a Blind Well névre hallgat, és 4+1 szinten keresztül garantálja a jobbnál jobb lootot. Igazi pörgős andrenalin-bomba, amikor 6-7 Guardian egyszerre aprítja az ellenfeleket. Bőven van még felfedezni való, ami a legmerészebb álmaimat is felülmúlja. Lassan 1 hónappal a start után még majd minden napra jut valami újdonság. A Raid limitje 540, tehát mindenképpen fel kell tárnunk az Álmodó Város pár titkát, hogy sikeresen fel tudjuk venni a küzdelmet az utolsó Ahamkarával. Szó nem érheti a DLC ezen részét, igazi klasszik’ DPS küzdelem, ahol végre mindenki kiadhatja magából a feszültséget. Az ugrálós és ügyességi részeket minimalizálták, ami valljuk, be nem annyira rossz dolog – főleg a Leviathan raid után. (Ó, az a francos ugrabugra, máig kiver tőle a víz….)
[YOUTUBE]i7Rj8NlGVIg[/YOUTUBE]
[B]Gambit – végre valami új a PvP-ben (is)[/B]Végére hagytam a Forsaken egyik legjobb újítását, a Gambit játékmódot. Ez a PvP és PvE módot keverő játékmód végre valami, ami méltó a Bungie zsenijéhez.Adva van kettő 4 fős csapat, akik egymással párhuzamosan vívják a maguk kis harcát a mobok (gépi ellenfelek) ellen. Ilyenkor a játékmenet egy újabb co-op darálás, hisz a térkép különböző területein feltűnő ellenfeleket kell legyőzni, majd az értük kapott mote-okat beváltani a pálya közepén lévő bankban. Csak itt nem magunknak, hanem az ellenfél csapatának „vásárolhatunk” nehezítéseket. Minden 5-10-15. mote után egy-egy sárga boss ellenfelet küldünk át a másik csapathoz, akik addig nem bankolhatnak, amíg azt le nem győzték. A limit 75. Ha ezt eléri az egyik csapat, akkor megjelenik a prime evil és kettő darab boszorkány. A boszorkányok legyőzésével tudjuk növelni a sebzésünket – a végcél természetesen lenyomni a boss-t. Egyszerűen hangzik, de itt jön a csavar. Bizonyos számú bankolás után megnyílik egy portál a bank mellett. Ekkor lehetőségünk van csapatunkból átszivárogni valakit a másik team játékába. Az invázió alatt 30 másodpercünk lesz minél nagyobb zavart kelteni az ellenfél brigádjában. Ha legyőzünk egy másik játékost, akkor a nála lévő mote-ok azonnal nullázódnak, nem kicsit visszavetve ezzel a másik csapatot. Rengetegfajta lehetőséget és taktikát rejt ez a játékmód! Összességében elmondható, hogy a Forsaken sikeresen teljesítette, sőt sok tekintetben túl is szárnyalta a playerek elvárásait. A játékos társadalomnak – és nekem is – maradandóan elnyerte a tetszését ez a fajta új irány, és végre ismét van értelme tolni a játékot nap mint nap. Nem tudom, hogy ehhez kellett-e az előző tartalmak silánysága, vagy csak direkt a legjobb dolgokat erre a kiegészítőre tartalékolták a srácok, de ez már nem is számít.A Forsaken az eddigi legjobb kiegészítő, amit valaha kaptunk a Destiny világában. Ehhez mérten, ha bejött a PS Plus-ban kapott alapjáték, akkor ne habozzatok, ez most tényleg megér minden forintot![i](A kiegészítőt a kiadó biztosította tesztelésre. Köszönjük! A DLC ára megvásárolható a PS Store-ban, ára [a https://store.playstation.com/en-hu/product/EP0002-CUSA06172_00-DESTINY2FORSAKEN]11990 Ft[/a].)[/i]

29 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Hezitálok ezen. Az első két DLC-t megvettem bundle-ban. Azt olvasgattam, hogy a Forsaken solo playerként is ad elég tartalmat – én maximum public events-be ugrok bele gyakrabban.

  2. Köszi srácok! Ez moat jó hír, ránézek minden nap majd.

  3. “Nem, nem!Nem veszem ezt már meg, most nem, talán tavasszal. Rendkívül hálás vagyok a Warmind és a CoO kiegészítőnek, mivel ez a két DLC volt az ami “”lehozott”” a játékról és visszatértem ahhoz a semmihez sem hasonlítható és még mindig éltető egy személyes konzolozáshoz.”

    • nem kell kristálygömb, hogy jövő szeptemberben újra kiadják a játékot majd olcsóbban minden dlc-vel egybecsomagolva 😀

      • “Inkább el akarom engedni ezt az egészet.Az Ősz – Tavasz – Nyár annyira izgalmas címeket hoz, hogy nem akarok csak egy “”csajjal”” járni.. :)”

  4. “Tegnapi bréking hír. A Forsakenhez most már járni fog az előző két Dlc is ingyen.Akik megvették már őket azokat ingame itemekkel “”kárpótolják””.”

    • Kérlek ezt elmagyaráznád, mert most szeretnék visszatérni. Jelenleg van egy Destiny 2 lemezem. Hogy járok a legjobban anyagilag? A psn-n még mindig a 20900 ft-os Forsaken csomag a legkézenfekvőbb.

      • Várj szerintem pár napot. most fogoják átszabni a dolgokat.Hamarosan elég lesz csak a forsakent megvenni abba benne lesz az első két Dlc is.A 20 900 Ft-os Forsaken lesz az a csomag amihez jár az ezt követő 3 Db Dlc is.Várd meg amit frissítik a rendszert és a Forsakennél oda lesz irva ,hogy az osiris és a warmind is jár hozzá.

      • 16atol él az akció, addig ne vedd meg, mert a régi árat írja.

      • 16tol 21 ezerért megkapod az eddigi összes dlct plusz a következő 3at, 11 ezerért meg a forsakent meg a 2 első dlct.

    • Amikor befejeztem az alapjátékot, egyből rá akartam startolni a forsaken-re. Felvilágosítottak a topikban, hogy előtte meg kell vennem az első két dlc-t, azok hiányában nem fogom tudni ezt megszerezni. Kutattam a store-t, hátha van egy olyan pakk ami tartalmazza mind a három eddig elérhető kiegészítőt, de láttam nincs. Agyaltam várjak-e, mert az új hármas első része hamarosan debütál, gondoltam valamit csak összeraknak a korábbi triumvirátussal. Jól gondoltam akkor, csak sajnos elég türelmetlen ember vagyok. 🙂

      • Az elején én is store-ban néztem, de nem volt elérhető. Aztán megvettem lemezes verzióban (nem tudtam várni :)), de nagyon nem bántam meg. Nekem is csak az alapjáték volt meg, mire a Forsaken-ig eljutottam, majdnem elértem az 50- es szintet.

  5. Köszi a remekül sikerült beszámolót! Örülök, hogy észbe kaptak a srácok. De vajon nem túl későn?

  6. A PS PLUS-szal megkapott alapjátékot letolva éreztem azt, hogy nekem ettől több kell. Némi hezitálás után bezsákoltam az első két dlc-t és már most, hogy még a 2.-ból van hátra pár küldetés, érzem, nekem kell ez a 3. dlc is. Szeretem ha valami egész és kerek, még akkor is ha ez most egy kicsit pénzlehúzás szagú.Biztos hamarosan ezt is megveszem, még akkor is, ha egyáltalán nem vagyok egy nagy multi-játékos. Bejön ez a világ úgy, hogy az első részét nem is ismerem, bár lehet jobb így. 🙂

    • “””Szeretem ha valami egész és kerek, még akkor is ha ez most egy kicsit pénzlehúzás szagú.””Pontosan ezt használja ki az Activision.Csinál egy fél(kész) terméket, amire a végére “”kifizettet”” a játékosokkal 2-2,5x árat.Kíváncsi vagyok, hogy harmadszor is sikerül majd ezt eljátszaniuk?Többször olvastam, hogy “”a végére összeszedték magukat a srácok””.A nagy büdös lófaszt szedték össze magukat, ez az üzleti modelljük, nagyon pontosan kidolgozott roadmap-jük van erre.Pontosan ugyanezt csinálták az első résszel is.”

      • Erre én is kíváncsi leszek. jövő szeptemberben mit fognak letenni az asztalra,Destiny 3-at…. vagy egy újabb nagyobb Dlc-t.A Roadmap most a következő:Black Armory-2018 november-decemberJokers Wild- 2019 tavaszPenumbra-2019 nyár… aminek köze lesz a Drifterhez és a sötétséghez… úgy, hogy lehet felvezetés a D3-hoz… ki tudja.De a 10 évből még csak 4 telt el…. túl korai lenne máris ellőni a 3. részt.

      • Hidd el megfogják csinálni harmadjára is, és a sok birka ugyan úgy harmadjára is beáll a sorba!

        • Ez KB olyan mint az iPhone jelenség, évente kiadnak egy kicsitmindenbenjobbésszebb fost, és a sok birka megveszi egyre drágábban gyakorlatilag ugyan azt:) De ez elmondható manapság szinte mindenre!

    • Nekem azért kellene a Forsaken főleg, hogy elérhessem a lvl 50-et.

      • A Forsakenben ezt elérheted 1 nap alatt, szóval…hajrá….!

        • Inkább a lehetőség kell, mert ugye az alapjátékos level cap 20-at a két első DLC csak 30-ra emelte. 🙂

        • Pont, hogy nem. Nekem majd 1 hètbe telt az lv 50 elèrèse. Nem megy olyan gyorsan. 20 szint az nem kevès. Ez nem olyan kis hurka dlc mint az alözök. A story csak önmagàban 7-8 òra.

          • Ő eléri 1 nap alatt. Platinzázni is órák alatt szokott.

          • Ha egy nap nyomja 16 órát akkor eltudja. Nekem van olyan ismerős aki frissülés után kedd este 7-től másnap reggel 7-8 ig nyomja azt lenyom mindent, de aki normális ütemben nyomja annak tényleg 4-5 nap minimum

          • Na az igazán extrém.. A Destiny-ből nekem 2-3 óra egyhuzamban bőven elég…Lehet én vagyok az öreg, de a sok robbanás, villódás, effekt parádétól nekem elfárad a szemem.

  7. 60 illetve 100 dollár ez a természeti katasztrófa miután már egyszer fizettem érte 60 dollárt. Kösz de kösz nem.Biztos jó, de engem elveszítettek a kapzsiság miatt.

    • Nézd, ez egy mmo szerű játék. Nem várhatod el , hogy 4 évig ingyen és bérmentve gyártsanak tartalmakat. A Curse of Osiris és a warmind tényleg túlárazott volt, de a Forsaken pont nem az.Nem emlékszem melyik irásomban ecseteltem a havidijas formát, de be kell látni, hogy semmit sem adnak ingyen.Ha a többi dlc is , ilyen magas minőséget fog képviselni akkor újra előveszem a témát, h mi és mikor éri meg az árát.

      • Én minden megértek, csak annyi, hogy nekem ez nem ér meg ennyi lóvét most. Az alap játékot első nap vettem, de csalódás volt. Most gondoltam újra megpróbálom ezzel az amúgy színvonalas kiegészítővel, de sokat találom az árát. Megélhetési konzolos lennék?! 🙂