Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Demon’s Souls – lett volna egy könnyebb mód a remake-ben, de végül kihagyták

Nem az ő tisztjük.

A Bluepoint Games a Washington Postnak adott interjút a Demon’s Soulsról, amelyben beszéltek arról, hogy fontolgatták egy könnyebb mód implementálását, végül azonban úgy döntöttek, hogy nem építik bele. Azzal indokolták, hogy alapvetően egy másik fejlesztőcsapat munkájával dolgoztak, és a cél az volt, hogy megőrizzek az eredeti alkotók szellemiségét és szándékait. Nem akartak tehát belezavarni ebbe, és úgy vélték, hogy nem az ő tisztjük ilyen jellegű, a játékot jelentősen átalakító döntéseket hozni.

Bár enyhébb nehézségi fokozat nincs, vannak különböző funkciók, amelyek kisegítik a játékosokat. Például 180 tipvideó várja a kalandorokat, amelyeket a PS5 kezelőfelületéről érhetnek el, a tevékenységkártyákon keresztül. Hasonlóan ehhez járul hozzá az, hogy be lehet állítani, hogy a hang monó vagy szetereó legyen, előbbinél pedig azt, hogy kizárólag balról vagy jobbról lehessen hallani. Személyre szabható a kezelőfelület színleosztása is, és kikapcsolható a kamerarázkódás és az elmosódás. A DualSense haptikus visszajelzése is segíthet a reakciókban, ahogy a 3D-s hangok is – ezeket persze mind ki lehet kapcsolni.

Az iparban egyébként komoly és aktuális kérdés az, hogy milyen módon viszonyul egymáshoz a nehézség és az, hogy minél többen tudjanak játszani egy játékkal – illetve az a kardinális kérdés, hogy a kettő kizárja-e egymást. Egyre több vállalat egyre több opciót kínál annak érdekében, hogy mindenki megtalálja a magának kedvező lehetőségeket, ezekkel pedig olyanok is tudnak játszani, akik számára ez lehetetlen lett volna pár évtizeddel – vagy akár – évvel ezelőtt.

Az alkotás egyébként kizárólag PlayStation 5-re kapható, és tesztünket ITT olvashatod el.

3 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Rá kellszánni az időt, felkellvenni a ritmust, ésakkormeglehet tanulni játszani vele. Zero damage-vel, alsógatyóba is végig lehet játszani, uh bele lehet jönni, nem missionimpossible a cucc. Az más kérdés, hogy én sem vagyok bajnok benne. Régebben jobban ment, 41 most, lehet márnem vaagyok olyan gyors. 🙂

    1
  2. Akármennyire is szeretném, hogy legyen benne könnyített mód (túl öreg vagyok már az ilyenfajta szenvedésekhez), ez tényleg a játék lényegét vette volna el.

    1
  3. Teljesen hazavágná a játékélményt, sőt úgy általában az egész játék értelmét egy easy mód akárki akármit mond.
    Küzdesz, harcolsz, próbálsz jobb és okosabb lenni. Könnytett móddal meg végigrohannál az egészen, mi értelme annak.
    Az oktató videók jelenléte viszont nagyon dicséretes. Bár ha nagyon szőrös szívű lennék akkor azt mondanám, hogy egy Demon’s Souls-ban meg kell izzadnod (és könnyezned) ezekért a tapasztalatokért.

    1