Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
State of Play 2020. augusztus 6.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Ubisoft Forward

Demon’s Souls – játékmenet bemutató a feltámasztott klasszikusról

Öt perc sötét gyönyör a PS5-ös nyitócímből.

A Sony Interactive Entertainment, a Bluepoint Games és az SIE Japan Studio öt perc játékmenetet demonstrált a Demon’s Souls remake-ből a PlayStation 5 játékokat felsorakoztató műsor részeként – az előzetesben a groteszk Vanguard démon mutatkozik meg.

Az alkotásban a rajongók visszatérhetnek Boletaria ködös királyságába, ahol a halál nem a vég, bár a kihívás lehetetlennek tűnik. A készítők azt ígérik, hogy a brutális látványokkal és rideg hangokkal teli világ minden egyes csapását érezni lehet majd a haptikus kontrollernek köszönhetően. Az eredeti karakterek, összecsapások és küzdelmek mind maradtak a régiek, és úgy igyekeznek feltámasztani ezt a klasszikust, ahogy egy évtizeden át élt a kalandorok emlékeiben – csak részletesebben, és ezáltal sötétebben. Emellett azonban a finomhangolásokkal – a történet, a játékmenet és a pályatervezés terén – szeretnék, ha üde lenne, és vonzaná a modern élményekhez és vezérléshez szokott új játékosokat is.

A feltámasztott klasszikus kizárólag PlayStation 5-re jelenik majd meg november 19-én, egyszerre a konzollal.

33 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Nem szeretem ezt a játékot. Üt egyet az a lovag vagy ki és meghal mindenki egy vágásra, de még így is gyáva casual módon van akit hátbaszúr…nem is értem. Full fapad.

    1
  2. B@sszátok meg, ez nagyon komoly!

  3. Ezzel veszem/venném!/? 😉 Ezzel. 🙂

  4. Mindent visz.

  5. Nagyon minőségi cucc lett.
    Nagyon szerettem ezt a részt.
    Nemrégen el is kezdtem újra PS3on.
    Itt legalább kijavítják azt amit az eredeti csapatnak nem sikerült 5 játék alatt. 🙂 … és úgy tűnik az fps számmal se lesz komoly gond.

    • “Itt legalább kijavítják azt amit az eredeti csapatnak nem sikerült 5 játék alatt”
      Kivancsisagbol, itt megis mire gondolsz?

  6. Fantasztikus. Már nagyon hiányzott egy kis From Software féle móka.

  7. Elvileg 6 fős online lesz a Demon’s Souls remake-ben, kapunk egy új fegyvert is.
    De nem tudom szerintetek úgy hagyják a 6. Archstone-t vagy kapunk egy új 6. világot ? Na erre vagyok a leginkább kíváncsi.

  8. Magyar árazást néztétek??
    30.000 xDD

  9. Az új final al ellentétben ez minőségi tartalmas cucc. lesz. Na majd 2 év múlva ha veszek ps5 öt. Addig remélhetőleg kigyógyítják gyermekbetegségeiből.

    • FFXIV-es brigáddal mögötte én nem nagyon aggódnék.

      • Ez részemről kicsit szubejkítvebb. Nem vagyok jóban azzal az iránnyal, amit a FF játékok vettek a XIII al kezdve. Ha akciójátékot szeretnék, ott a Souls vonal. Nekem ATB, CTB vagy körökre osztott móka kéne. Mérhetetlen csalódás volt a FF7 remake botrányosan rossz harcrendszere. Főleg, hogy az ATB pártiak szemét kiszúrták egy “Classic” mode al, ami easy+autpilot volt gyakorlatilag. (semmibe nem került volna mondjuk ezt normal on megcsnálni) Így el se jutott az ember addig, hogy skilleket meg ability ket használjon, mert az easy szint miatt, sima attack től pusztult minden idő előtt. Nem érdekel, hogy szép és jó a történet, ha a harc hacknslash.

        2
        • Minden szubjektív, FFVII harcrendszere viszont bajnok. XD

          2
          • Ja, ha valaki igénytelen braindead piece of shit, igen, lehet bejön neki a csapkodással töltődő ATB gauge. Semmi gond, ízlések és pofonok. A szemétséget/inkompetenciát abban látom, hogy a “classic” módot nem voltak képesek összehozni megfelelő módon. Nem gondolom, hogy extra erőforrást igényelt volna normal fokozaton implementálni az auto pilot ot. De így…A történet elmegy, valahol talán nem is baj, hogy más volt, mert az eredetit jobb érintetlenül hagyni a remake legyen inkább stand alone. Viszont a harcrendszer elcseszése megbocsájthatatlan bűn, az egész játékot hazavágta számomra.

  10. jahh, launch cim, ez már hivatalos.
    csak tudnám miért nem közlik a müsor alatt az ezt?!

  11. Jön egyből PC-re is és idővel Boxra, gyanítom ez a remake felújítás ára, mert terjesztés joga, csak Japánban a Sony-é.

  12. össze-vissza fostam magam O_O
    twitteren már két poszt szerint is launch cim lesz…. kiváncsi vagyok most mi van.