Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Demon’s Souls – információk a PS5-ös remake-ről

A lényeg nem változik, de…

A Polygon.com videojáték magazin terjedelmes írást közölt a PlayStation 5-re novemberben megjelenő Demon’s Souls remake-ről, mely a kiváló újrafeldolgozásairól híres Bluepoint Games munkája. A cikkben részletesen foglalkoznak azzal, hogy mi változik és mi marad ugyanolyan a frissített változatban:

  • Ez a remake már évek óta tervben van a stúdiónál. Korszakalkotó játéknak tartják, és a csodálatos Shadow of the Colossus remake után úgy gondolták, bele mernek vágni, mert meg tudják csinálni
  • A játék lényegét mindenképpen érintetlenül akarták hagyni.
  • Ezzel szemben bizonyos játékmechanikai elemeket – mint például a mesterséges intelligencia – a PS5 képességeihez mérten újraalkottak.
  • Bár a FromSoftware nem vett részt a fejlesztésben, a Bluepoint mégis úgy dolgozott, mintha “felügyelték volna őket” ez eredeti fejlesztők.
  • Minden, ami az eredeti PS3 változatban benne volt a játékban, azt a PS5 verzió alapkiadása tartalmazni fogja. Senki nem marad le semmiről.
  • Vannak azonban friss tartalmak is, ezeket a speciális kiadások kínálják.
  • Az új fegyvereket, páncélokat és gyűrűket pluszban lehet beszerezni: a digital deluxe edition például XP boostert is ad.
  • Vannak vadonatúj “Grains” itemek, melyekkel a negatív státuszok – méreg, égés, vérveszteség – balanszolhatók.
  • Az új verzióban egyes gyógyszerek nehezebb súlyúak lesznek, de többet gyógyítanak. A cipelt súly továbbra is kiemelten fontos!
  • Brutál gyors lesz a töltési idő az SSD-nek köszönhetően.
  • A haptikus vezérlésű DualSense kontroller fontos része a játékmechanikának: lehet például érezni a kontrolleren, hogy mikor jön a a tökéletes parry pilanata!
  • Két fő játékmód választható: a cinematic mode 4K / 30fps-sel a performance mode pedig dinamikus 4K / 60fps-sel. Előbbi a gyönyörködőknek, utóbbi azoknak, akinek egy tized másodperc számíthat a – PVP – harc során.
  • A fotó módban – és a játék során is – mindenféle szűrő és képmódosító alkalmazható.
  • A zenei anyag az eredeti feldolgozása.
  • A loot-rendszerbe is belenyúltak, így bizonyos cuccok gyakrabban eshetnek.
  • A játékba nem kerül bele a sokat áhított – és pletykált – “hatodik” világ, amit az eredetiből valószínűleg kivágtak, és nem lesz benne választható nehézségi fokozat sem.
  • A klasszikus World Tendency rendszer marad, de most jobban látható lesz a kezelőfelületen a sötét / világos arány.
  • A remake-ben nem lehet majd exploitolni a bossokat a ködajtókon keresztül.
  • Bizonyos szinkronszínészek visszatérnek, sikerült őket újra leszerződtetni!

1 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Egyszerre várom és félek tőle.

Advertisements