Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Deathloop – újabb előzetes a jövő heti megjelenés előtt

Ha nem láttál volna eleget a hurokból.

A Bethesda Softworks és az Arkane Lyon a PlayStation Showcase 2021-en bemutatta a jövő héten érkező Deathloop sokadik előzetesét.

Dishonored alkotóinak narratív belső nézetes lövöldéje folytatja a stúdió sajátos stílusát, és ezúttal egy időhurokba taszítja a játékosokat. A főhős, Colt, Blackreef szigetén ragad, és az örrökévalóságig kell ismételnie egy napját: egyedüli esélye a menekvésre, ha infókat szerez és megöl nyolc kulcsfontosságú célpontot a nap vége előtt. Útját állja azonban egy rivális orvgyilkos, Julianna, aki sajátos képességeivel és fegyvereivel a hurok őrzője, és célja megölni Coltot, ezzel visszaállítva az időt – a játékosok őt is irányíthatják, amivel az egyjátékos módba érdekes és egyedi módon kerülhet bele a multiplayer.

A stílusos, retrofuturista, a ’60-as éveket idéző terep négy nyitott körzetre van osztva, amelyeket bármilyen sorrendben be lehet barangolni. A napszakok is tényezők, ahol az aktuális események befolyásolják a karakterek viselkedését és a helyszínek bejárhatóságát és felépítését is. Az eseményeknek következményeik vannak, függetlenül attól, hogy láttuk-e azokat, a döntések pedig visszhangoznak majd más pontokon is. A mechanika sajátossága, hogy a huroknak köszönhetően nincs az a kérdés, hogy “mi lett volna, ha?”, ugyanis mindent ki lehet próbálni. A célpontok mind stílusaikat tükröző bázisokkal rendelkeznek a körzetekben, a feladat része pedig kiismerni mindent, amit lehet. Tényező persze a már említett Juliana, akinek bőrébe bújva más játékosok küldetését lehet szabotálni – de ez kikapcsolható.

A kaland szeptember 14-étől lesz kapható PlayStation 5-re, és külön érdekesség, hogy a konzolon egy évig exkluzív lesz, miközben a Bethesdát már megvásárolta a Microsoft. A csapat egyébként az MP1st-nek nyilatkozott nemrég arról, hogy PlayStation 4-en egyszerűen nem tudták volna úgy megvalósítani az élményt, ahogy szerették volna.

Hozzászólás