Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
State of Play 2020. augusztus 6.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Deathloop – ismerd meg célpontjaidat

Játékmenet videó az időhurokról.

A Bethesda Softworks és az Arkane Lyon egy új játékmenet előzetesben demonstrálta a Deathloopot a PlayStation 5-ös show keretei között.

A Dishonored alkotóinak narraatív belső nézetes lövöldéje folytatja a stúdió sajátos stílusát, és ezúttal egy időhurokba taszítja a játékosokat. A főhős, Colt, Blackreef szigetén ragad, és az örrökévalóságig kell ismételnie egy nap: egyedüli esélye a menekvésre, ha infókat szerez és megöl nyolc kulcsfontosságú célpontot a nap vége előtt. Útját állja azonban egy rivális orvgyilkos, Julianna, aki sajátos képességeivel és fegyvereivel a hurok őrzője, és célja megölni Coltot, ezzel visszaállítva az időt – a játékosok őt is irányíthatják.

A legújabb videó két célpontra fókuszál, akik számára – mint a legtöbbeknek – ideális a véget nem érő bulizásra és tivornyázásra alkalmas időhurok. A játékmechanika lelke egyfajta logikai feladvány, ahol rá kell jönni, hogy miként lehet kiiktatni a célpontokat: ugyanis mindenki más helyeken és más időpontokban érhető el, így taktikázásra és frappáns tervezésre van szükség. Ezúttal Aleksis és Egor kerülnek a fókuszba, akik 60-as évekbeli pop-art-megszállottak társaikkal együtt, amit tükröz a helyszín építészete is. A terep négy nyitott körzetre van osztva, amelyeket bármilyen sorrendben be lehet barangolni. A napszakok is tényezők ugye, így reggelente emberek sorai készülnek a bulira, míg este ugyanazon utcákat hó fedi és egy bombasztikus party nyomai – a hónak és fagyásnak köszönhetően könnyebben el lehet érni helyszíneket. Az eseményeknek következményeik vannak, függetlenül attól, hogy láttuk-e azokat, a döntések pedig visszhangoznak majd más pontokon is. A mechanika sajátossága, hogy a huroknak köszönhetően nincs az a kérdés, hogy “mi lett volna ha?”, ugyanis mindent ki lehet próbálni. A célpontok mind stílusaikat tükröző bázisokkal rendelkeznek a körzetekben, a feladat része pedig kiismerni mindent, amit lehet. Tényező persze a már említett Juliana, akinek bőrébe bújva más játékosok küldetését lehet szabotálni – de ez kikapcsolható.

Az alkotás jövőre érkezik PlayStation 5-re konzol exkluzívként, a cél pedig 4K/60fps szint elérése.

Hozzászólás