Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Death Stranding – néhány új infó

Hideo Kojima (magyar idő szerint) ma hajnalban a Tribeca Film Festivalon beszélt jelenleg is készülő PS4-exkluzív játékáról, a [b]Death Stranding[/b]ről és a főhőst, Samet alakító Norman Reedusszal történő közös munkáról. Az eseményen részt vett továbbá a híres videojátékos műsorvezető, Geoff Keighley is. Ugyan hatalmas újdonságokról nem esett szó, az eddig firtatott részletek új megvilágításba kerültek. A [i]Death Stranding[/i] továbbra is egy nyílt világú akciójáték, ám képes lesz új dolgokat és koncepciókat hozni a műfajba. Kojima elmondása alapján sok időt töltött azzal, hogy megfigyelje, miképp kapcsolódnak a dolgok és az emberek a világban jelenleg (különös figyelmet szentelve az internetnek és hozományainak). Azt is megosztotta, hogy “bizonyos szempontból” pontosan emiatt az online kapcsolat miatt nem tökéletes az emberek közötti kapcsolódás, ez pedig egy metaforája a játék egyik alappillérének. Sőt, a játék “kulcsszava” a [b]kapcsolat[/b] – Kojima a [i]Metal Gear[/i]-sorozat minden epizódjával egy adott témát járt körül, valószínűleg ezúttal is valami hasonlóról van szó. A játékos feladata – többek közt – az lesz, hogy újra összekapcsolja a világot. Konkrétumokat ismét nem lőtt le, ám megtudtuk, hogy játék közben sokszor érezhetjük majd magunkat “magányosnak”, noha a cél az, hogy kapcsolatokat hozzunk létre. A fejlesztőlegenda emellett azt is kiemelte, hogy ugyan egy sztori-orientált kalandról van szó, mindenki együtt játszik és kapcsolja össze a játékot. Erről azonban nem mondhatott többet, mert – mint kiderült – a Sony-nál “nem örülnének neki”. Ebből annyit azért sikerült levonni, hogy nem feltétlen csak a stúdió érdeme a hatalmas ködösítés. Norman Reedus is megerősítette, hogy ez egy korszakalkotó élmény lesz, ami sok vonásban hasonlít az eddigi játékok egy részéhez, mégis újdonságokkal kecsegtet. A színész szerint újfajta gondolkodásmódot igényel a befogadása. Ugyan ő maga nem nagy játékos, ám a fiával szokott játszani és még sosem látott a [i]Death Stranding[/i]hez hasonlót. Teljesen eltér az erőszakos “mész és lősz” címektől, noha ezt is megteheti majd, aki erre vágyik. Kojima igyekszik Reedus teljes valóját átadni a játékban, elmondása alapján rengeteg átvezetőt láthatunk majd, amelyek egy része “igen hosszú”. Egy kifejezetten új dolgot is elárult a stáb: a játéknak lesz egy “területe”, ahol nem Reedust/Samet irányítjuk, hanem a kamerát. Itt körül tudunk nézni, látjuk a karaktert, ám ekkor teljesen független lesz tőlünk. Amennyiben ráközelítünk, olyan gesztusokat láthatunk tőle, amelyek a játéknak csak ezen a részén érhetőek el – például kacsint. Kojima szerint ez egy nagyon szórakoztató apróság a játékban, a játékosok pedig imádni fogják, ahogyan Reedust is. Kojima számára teljesen új élmény volt hús-vér hollywoodi színészekkel dolgozni, Reedus pedig az egész folyamatot inkább kollaborációnak írta le, mintsem egyszerű munkának. Mindenki hozzáadott valamit a saját karakteréhez, ötletekkel látták el a rendezőt, aki ezeket remekül fogadta és beépítette a végleges produktumba. A beszélgetés azzal a gondolattal zárult, hogy a [i]Death Stranding[/i] által kicsit láthatjuk kívülről a mai megtöredezett világot és a “falakat”, amelyeket az emberiség emel a kultúrák és eszmék közé – konkrét példaként az európai Brexit-helyzetet hozta fel. A rendezvény során sem új bemutatót, sem megjelenési dátumot nem kaptunk, ám Kojima azt kérte a játékosoktól, legyenek még egy kicsit türelemmel. Azt ígérte ugyanis, hogy nagyjából egy hónapon belül érkezik valami a [i]Death Stranding[/i]gel kapcsolatban…[105219]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Itt összehasonlítják az összes verziót, de szerintem a PS4-en néz ki a legjobban. https://www.youtube.com/watch?v=qp8eXGQ_vF4

  2. Várom! Ha PS5-re jelenik csak meg az se gond.

  3. 😀 Már el is felejtettem, amire kijön arra elavult lesz vagy 2 generáción keresztül húzzák. Kojima nem a gyorsaságàról híres. Be se kellett volna jelenteni…. én nem várom már, elment a varázs. Ha egyszer jön, majd ránézek. Annyira lesz tökéletes, mint a többi fos, itt annyi a különbség, hogy generációkon át megy a hype vonat.

  4. egy hónapon belül majd bedobnak egy képet aminek a sarkában lesz egy pixel ami pont olyan szinű mint Snake alsógatyája és jönnek az egy órás yt videók ennek boncolgatásáról

  5. Na, elő a teóriákat!

  6. A szokásos rizsa,majd Ps6-ra kiadjuk,mert a Ps5 hardver nem bírta volna el ezt az endzsínt:)

  7. nálam már régen elérte a játék, hogy ne érdekeljen. még mindig se egy dátum, se egy normális gameplay..

    • “Azért nem mutatnak – szerintem – “”normális”” gameplayt, mert nincs benne normális gameplay. Ez nem egy “”normális”” játék lesz, nem egy Ubisoft-féle kommersz tömegtermék a játékok értékét üzemidőben mérő pórnépnek, olyanoknak, akik egy Tekkenben is magyar “”beszédet”” keresik, meg a tipikus “”szar játék de azért kiplatináztam”” agyhalottaknak. Ahogy korábban pedzegették, még ahhoz is órák kellenek, hogy egyáltalán elkezdd felfogni, hogy miről van szó.Remélem olyan elvont és intelligens műremek lesz, hogy a facebookon minden igekötőt külön író droidok agyérgörcsöt kapnak majd tőle. :D”

  8. Lehet, hogy motorozni kell Reedus karakterével és szörnyeket lövöldözni.

  9. Kojima amúgy nem dolgozik a játékon évek óta, csak mindenféle színész mukikkal partyzgat a sony pénzén, néha meg összehablatyol pár marhaságot valami rendezvényen, aztán meg röhög a markába. Példaképem.

  10. Valami tényleges konkrétum már nem ártana, de még így is úgy érzem hogy ez valóban átütő lesz.