Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Death Stranding – élet és halál ura vagy

Érdekes információt osztott meg Hideo Kojima rendező úr a PlayStation 4 exkluzív [B]Death Stranding[/B] mechanikájával kapcsolatban. Eszerint a kaland során a főhős Sam életért és halálért is felelős lesz.Akad például egy olyan szereplő (egy “föld alatt élő öregember”), aki folyamatos gyógyszerellátásra szorul. Amennyiben a player – Samen keresztül – egy alapküldetés után folyamatosan szállítja az illetőnek a gyógyírt, az életben marad és “történeteket mesél” Samnek. Ha ugyanakkor elapad az utánpótlás, az NPC eltávozik az élők sorából, és nem lesz több mesedélután…Mivel a játék valahol egyfajta “folyamatos haladásról” szól, ahhoz, hogy az öreget életben tartsd, vissza-vissza kell majd járni hozzá. A game egyébként több “kibontakozó kapcsolatot” is prezentál majd, mely gyakorlatilag a Death Stranding újszerű mechanikájának a része, mely az “emberi kapcsolatokon” alapul.A szoftver 2019. november 8-án debütál.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Én azon agyaltam, hogy négy év alatt, hogy sikerülhetett elkészíteni?

  2. Ennyit még nem gondolkodtam játékon, hogy megvegyem vagy sem.

    • Szerintem felesleges gondolkodni. Egy Call of Duty tud meglepetést okozni ?! (jó kisebb meglepiket igen de úgy igazán…) Vagy említhetnék sok más sorozatot… Ez nem csak történetben lesz egyedi hanem a játékmenetében is.

    • Vedd meg, aztán max ha nem tetszik, akkor elpasszolod jó áron. Egy próbát szerintem mindenképp megér, még ha csak a fele igaz is annak, amit mondanak róla.

      • Biztosan sokan vagyunk így ezzel mint Kenshinxxx. Folyamatos hullámvölgy. Már most is játszunk, játszok a döntéssel, hogy megvegyem vagy sem. Ehhez képest élet és halál urának lenni már semmiség. Olyan viszont még sosem volt a játékospályafutásomban, hogy ha vettem valamit akkor azt jó áron 1-2 hét után továbbpasszoljam. Igyekeztem az adott játékból a legtöbbet kihozni vagy ugye megse vettem. Ez az első döntés vegyem-e nem az, hogy visszamegyek-e az öreghez. Most ez megint olyan info volt ami a vétel felé lökdös.

    • Nekem a generáció játéka lesz a Bloodborne után.

  3. Van egy olyan érzésem, hogy ez sem egy nekifutásos kaland lesz már ha befejeződik a sztori és nem lehet utána szabadon felfedezni.

  4. Szegény öregember sokak játékában fogja kilehelni a lelkét.