Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Death Sranding – kölcsönös bizalomra épül

Hideo Kojima a Sony E3-as konferenciáján mutatta be legújabb játékát és a közönség rockstarként fogadta az alkotót. Egy francia újságnak adott interjújában pedig kitért arra, hogy miért a Sony lett a partnere miután kivált a Konamitól.[i]”Bevallom, több ajánlatot is kaptam. De az első játékunknál biztosra akartam menni. Azt akartam, hogy a legjobb körülmények között készüljön el. Már egy ideje kiváló kapcsolatot ápoltam a Sonyval és kialakult az abszolút bizalom, aminek köszönhetően a kreatív munkára koncentrálhatok. Bármely más partner esetén kétségtelenül több idő ment volna el a játékfejlesztésen kívüli feladatokra. Időt kellett volna szánni a szerződésekre és nem gondolom, hogy ennyire gyorsan mentek volna a dolgok, mint most. A Sonyval való együttműködés nagyon sok szabadságot biztosít és a támogatásuk kiemelkedő.Például, ha most egy “normális” vállalatról lett volna szó, jelenleg is a játékom lényegét próbálnám elmagyarázni nekik, finanszírozás után kutatnánk, körülírnám, hogy mit is akarunk csinálni. Hasonló módon mint egy Kickstarter projekthez.Természetesen a Sonynál is el kellett magyaráznom a tervem, de azonnal azt felelték, hogy [b]menj, csináld csak, tedd, amit tenned kell[/b]. Bizalommal fogadtak. Mindez az energia a projekt eladásába ment volna, míg most a projekt létrehozásába fektethettem. Ez óriási különbség.Tavaly decemberben bemutattuk új stúdiónkat. Akkor 4-en voltunk, és nagyjából egy ekkora szobában dolgoztunk (itt Kojima egy kb. 10 m²-es területet mutatott meg az interjú során). Akkor már elmélkedtem a projekten, de párhuzamosan kellett keresnünk egy megfelelőbb helyszínt és dolgozni a [b]Death Stranding[/b] tervezésén és alapelképzelésén.2016 januárjában Mark Cernyvel ellátogattam különböző stúdiókba, hogy megtaláljuk a legalkalmasabb technológiát. Kellett egy grafikai motor és már tisztában voltunk, hogy milyen eszközöket használnánk, de globális szinten kellett gondolkodnom. Látni akartam azt is, hogy más stúdiók hogyan alakítják ki munkakörnyezetüket, milyen ételt adnak alkalmazottaiknak, és így tovább.Bár több motort is találtam és lecsökkentettem a jelöltek számát, a Sony megmutatta mozgásrögzítő stúdióját San Diegoban. Megkérdeztem őket, hogy kiróbálhatnám-e, ugyanis még nem dolgoztunk ilyennel. Februárra terveztek egy projektet, de hajlandóak voltak átrakni az időpontot, így március végén fel tudtunk venni Norman Reedusszal egy jelenetet. Ezt követően az adatfeldolgozás és a finomítás két hónapig tartott. Ezzel párhuzamosan teszteltük a játékelemeket.Ma már megvan a saját helyünk. Jelenleg ez főként egy irodából áll és már szorgoskodunk egy konyhán is. A végső döntés arról, hogy milyen motort használunk majd, még előttünk áll.A listát nagyon leszűkítettük, de még nem adnék ki neveket. Hamarosan döntünk és utána már készen állunk.”[/i]A játék legelőször PS4-re jelenik majd meg.[i]Forrás: [a http://www.gameblog.fr/news/59881-hideo-kojima-nous-explique-pourquoi-il-a-choisi-playstation]GameBlog[/a][/i]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. FoxEngine , Unreal , Unity . Kb. . 🙂

  2. Ezek szerint, gyorsan ősszekaparták a videót és kész.Minimum 3 év mire lesz belőle valami. Ez eddig csak arra jó, hogy az E3 om hírértékét növeljék…

  3. Lenyűgöző. Bizakodva várjuk.

  4. Megnéztem vagy 10* ezt a trailert, és mindig csak ugyan azt tudom róla mondani: Nem tudom mi ez, de kell. És nem azért mert Kojima…Igaz ha nem rakják mellé az öreget is ki lehetett volna találni.A Sonynak meg nagy pacsi amiért egy ilyen trailert be mertek vállalni egy E3-mon.

  5. amúgy ez a cucc mi lesz,mert konkréten a beharangozáson kívül semmit se tudok róla????

  6. Szerintem a Havok engine már elavult, remélem az Unreal Engine-t fogják használni.

  7. Ez lesz az egyik PS5 nyitocim

  8. “Mi az, hogy : “” A játék legelőször PS4-re jelenik majd meg. “” ? Nem Sony exklúzív ?”

  9. Remélem jó nagy az a konyha, mert kajálás közben jól lehet agyalni. 😀

  10. Remélem nem kell nagyon sokat várni az új művére.

  11. Ááá, szóval Kojimát a jó kajával lehet levenni a lábáról! 😛

    • Egyébként a konyha többször is előjött 😀 A MediaMolecule-nál nagyon bejött neki, hogy mindenki a konyhában csoportosul.

  12. Hajrá Kojima 🙂

  13. Megjelenés 2030