Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Post Type Selectors
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward
Videó

DEAD SPACE (PLAYSTATION 3)

A science-fiction nem tekint vissza túl régi múltra. Az első komolyabb próbálkozásokra egészen a tizenkilencedik századig várnunk kellett. Olyan kiváló tehetségek tettek tanúbizonyságot rátermettségükről, magas színvonalú írói vénájukról, mint Mary Shelley, Jules Verne (Verne Gyula) és H.G. Wells. Azonban már előttük is születtek tudományos fantasztikus történetek űrutazásról, idegen földönkívüli lényekről, technológiailag fejlettebb civilizációkról, de sci-fi, mint műfaj az ő munkájuknak köszönhetően teljesedett ki és éli még ma is fénykorát.Tudományos-fantasztikus körökben az egyik legkedveltebb téma a világűr. Az emberi elme azon a területen a legkreatívabb, amit még nem ismer. Ugyanis a világűrrel kapcsolatos kutatásaink igencsak gyerekcipőben járnak, mivel a mai technológia még nem elég a világegyetem teljes megismeréséhez. Mi mást tehetünk tehát azon kívül, hogy elképzeljük?! Egy ilyen történetet mesélek el most nektek…A jövőben járunk. Az emberiség kezd kifogyni a tartalékaiból, óriási energiaigényét már nem képes kielégíteni a Föld. A hiányt pótolni kell, méghozzá muszáj más planétáról kitermelni a nyersanyagot. Nincs más lehetőség, hatalmas bányászati űrhajókat kell építeni, olyan gépeket, amelyek képesek több millió fényév megtételére. De mi van akkor, ha a végtelen űrben az egyik nem teljesíti a feladatát és megszűnik vele a rádiókapcsolat? Jó kérdés! Én biztos nem mennék kideríteni.Azonban egy Isaac nevezetű gépész és maroknyi csapata nem olyan félénk, mint én. Egy USG Ishimura nevű kereskedelmi bányászhajó felkutatására indulnak, általunk eddig ismeretlen okból. Az Ishimura nem válaszol a rádióüzenetekre. A csapat úgy dönt, hogy közelebbről is szemügyre veszi a gigászi űrjárművet, ám a leszállás rendkívül szerencsétlenül sikerül. A kemény landolást követően azonnal kiderül, hogy itt valami nagyon nincs rendben…A [B]Dead Space[/B] nem köntörfalaz, azonnal beledob minket a sűrűjébe. Nem telik el két perc és máris megérkezik az első ellenség. Itt kérem azonnal gyilkolnunk kell, pontosabban csonkolnunk, ugyanis a ránk támadó szörnyetegeket nem mindegy, hogy hol találjuk el. Az első fegyverünkkel, a plazmavágóval rögtön át is élhetjük a végtaglevágás élvezetét. [685]CSONKOLÁSA Dead Space-ben az összevissza lövöldözéssel nem sokra megyünk. Tudatosan kell támadnunk. Meg kell tanulnunk a csonkolás művészetét. És ezt értsétek szó szerint. Az ellenségeinket legkönnyebben úgy tudjuk átküldeni a másvilágra, ha levagdossuk a végtagjaikat. Például, ha ránk támad egy gusztustalan mutáns, akkor először a lábát lőjük el, így egy ideig legalább lelassítjuk. De ezzel sajnos még nem öljük meg, ugyanis a hosszú csápjaival továbbra is képes felénk kúszni. Ilyenkor széttaposhatjuk a rohadék fejét, vagy elválaszthatjuk a kezeit a testétől, teljesen mindegy mit választunk, mert a végkifejlet ugyan az lesz: megdöglik! A Dead Space egy kész anatómiai tanulmány. Orvostanhallgatóknak ideális tankönyv vizsgára. Az igazat megvallva régen találkoztam ennyire brutális játékkal. Itt kérem nincsen cenzúra. Ha elválasztjuk a fejet a testtől, akkor a vér minden irányba spriccel. Inkább nem fokozom tovább! A lényeg, hogy nagyon kemény a játék. Ám a brutalitási hajlamunkat nem gyakorolhatjuk kegyetlen fegyverek nélkül…[GT]36332[/GT]A HARCI ESZKÖZÖKA Dead Space-ben minden fegyvernek van elsődleges és másodlagos tüzelési módja. Az első harci eszközünk egy nagy energiájú ásványvágó, ami a játék végéig az egyik legjobb barátunk lesz. Ez a fegyver egy energiasugarat bocsát ki magából, amely képes azonnal elválasztani a testrészeket egymástól. Másodlagos üzemmódban csak a pozíciója változik. Azaz vagy horizontálisan, vagy vertikálisan tüzelhetünk vele. A plazmavágóhoz még leginkább az ívfegyver hasonlít. Ez elsődleges tüzelési módban egy széles, erőteljes, nagy hatótávolságú vízszintes energiaívet bocsát ki magából, míg másodlagos funkcióban egy energiabombát küld az ellenség képébe. Azonban az energiát nem csak energiaív, hanem lövedék formájában is használhatjuk, erre a célra szolgál a nagy tűzgyorsaságú katonai rohamfegyver az impulzuskarabély. Elsődleges üzemmódban nagy sebességű energiasugarakat lő ki magából, míg másodlagos módban egy 360 fokos tűzfalat biztosít a fejünk fölött. Az arzenálnak itt még nincs vége, szerezhetünk lángszórót, belezőt, hullámfegyvert és még egylövetű energiavetőt is. Azonban ezeknek a fegyvereknek a tüzelési módjára külön nem térnék ki. Maradjon meglepi.[GT]40169[/GT]HOGY IS VAN EZ…A Dead Space irányítása első nekifutásra nem lesz könnyű. Isaac a képernyő bal oldalán helyezkedik el, nem szemlélhetjük őt teljes terjedelmében, mint Drake-et az Unchartedben. Így előfordulhat olyan helyzet, hogy nem látjuk, mi történik a képernyőn. Például, ha egy szörny beszorít a liftbe, akkor mindent látunk, csak az eseményeket nem. Sok kritikát olvastam ezzel kapcsoltban, maradjunk annyiban, hogy engem annyira nem idegesít, de elképzelhető, hogy másoknak nagyon zavaró lesz. Ami viszont briliáns, hogy az életerő csík, a levegőellátó rendszer és a sztázismérő (erről majd később) a főhősünk ruhájába lett beépítve. A lőszerszámláló csak célzási üzemmódban látható, kivetített hologramos formában. Ez az egész koncepció roppant ötletes, szívesen látnám más játékban is.KINÉZIS, SZTÁZISAzt már tudjuk, hogy Isaac – mérnök létére – jól bánik a fegyverekkel. Azt viszont senki nem gondolná, hogy képes több tonnás tárgyak mozgatására is. Pedig igen. Az L1 (folyamatosan nyomva tartva) + Kör megnyomását követően, tárgyakat húzhatunk magunkhoz és hatalmas berendezéseket tologathatunk ide-oda. Szükségünk is van erre a tudásunkra, mert például kézi erővel soha nem tudnánk egy súlyos energiacellát a helyére illeszteni. A KINÉZIS képességünket korlátlan mennyiségben használhatjuk.És ez még nem minden. A mérnők úr az idő lelassítására is képes. Az Ishimura fedélzetén előfordul, hogy egyes berendezések javításánál szükség van az idő lelassítására. Ilyenkor az L1 (folyamatosan nyomva tartva) + Négyszög kombinációt használva képesek leszünk bizonyos hatótávolságon belül lelassítani az időt. A hatás azonban néhány másodperc alatt megszűnik, tehát gyorsan kell cselekednünk. A SZTÁZIS véges, a hajó fedélzetén található töltőállomásokon vagy akkumulátorok segítségével tölthetjük újra. GRAVITÁCIÓS CSIZMAIsaac „jó munkásemberhez” méltón gravitációs csizmát visel. A csizma a hajó felszínéhez rögzíti. Így nem tud elszállni, ha nullgravitációs környezetbe kerül. Ilyenkor úgy tudunk elrugaszkodni a felszíntől, hogy az L1 (folyamatosan nyomva tartva) + Háromszög gombkombinációt gyorsan bevisszük. Ha nem tudunk elugrani, akkor a töltény mennyiségét jelző hologram pirosan világít. Nullgravitációs környezetben érdemes gyorsan eljutni „A” pontból „B”-be, mert az oxigén készletünk korlátozott. Azonban nem érdemes kapkodnunk, mert egy rosszul sikerült ugrás és kirepülünk az Űrbe. De ha nincs nálunk oxigéntöltő, ne tétovázzunk, mert elfogy a levegő, és csúnya halálunk lesz.[695]BOLTA küldetésekhez szükséges tárgyakat az Ishimura boltjaiban egytől egyig megvásárolhatjuk. Azonban, ha egy új felszerelést szeretnénk vételezni, akkor előbb meg kell találnunk annak tervrajzát a hajón. Ha rábukkantunk például egy lángszóró tervére, akkor nem kell mást tennünk, mint feltölteni a bolt adatbázisába és máris megvásárolhatjuk azt. Isaac ruháját is a bolt segítségével fejleszthetjük egyre magasabb és magasabb szintre, amit érdemes komolyan vennünk, mert ez az egyetlen térválasztó a testünk és a külvilág között. A vásárlás pénzért történik, amit az ellenségek tetemeiből, zárt szekrényekből gyűjtögethetünk össze. Ajánlatos mindent alaposan átvizsgálni. Az orvosi csomagokhoz, levegőtárolókhoz nincs szükségünk tervrajzra, ezek ugyanis minden gond nélkül megvásárolhatóak a shopban. Egy jó bolt nem létezik adás-vétel nélkül, így a számunkra haszontalan tárgyainktól jó pénzért meg is válhatunk. A legjobbat még nem is említettem, az USG Ishimura boltjai tartalmaznak biztonsági tárolókat, pontosabban széfeket. Ide bármit bepakolhatunk, és ezzel helyet szabadíthatunk fel a kelléktárunkban. MUNKAPADA munkapad a fegyverek, a sztázis, a kinézis és az EIK fejlesztésére szolgál. A fejlesztések elvégzéséhez tartalék energiagócokra van szükségünk, melyeket az USG Ishimura fedélzetén kell felkutatnunk. A fejlesztési munkálatok csak sorban, egymás után végezhetőek el.A HALÁLHAJÓA Dead Space az utóbbi idők legjobb horror-játéka. A fejlesztők apait-anyait beleadtak, hogy megteremtsék az igazi horror hangulatot. Minden elismerésem az övék, sikerült nekik. Nem egy, nem kettő szituáció volt, ahol majdnem összetojtam magam ijedtemben. A Dead Space-t csak este és egyedül érdemes játszani. Ha ezek a feltételek adottak, akkor garantált a „besz*ri defekt” is. Hogy pár példát említsek. Gyanútlanul sétálok az Ishimura fedélzetén, míg nem egy monoton kopogásra leszek figyelmes, ahogy haladok előre a folyosón, a hang is egyre erősebben hallatszik. Egyre hevesebb a zörgés, elképzelésem sincs arról, hogy mi lehet az. Aztán befordulok a folyosón és… egy pasas veri a fejét az acélfalba. A fém már csurom vér, az ember fél agya már kilóg a koponyájából, de csak nem hagyja abba. Közelebb megyek, de már késő. Egy nagyobb lendítést követően szétloccsantja az agyát. Brutális. És ez még csak a kezdet. Egy másik eset. Halálsikolyok és hörgések közepette léptem be egy orvosi terembe. Mindenütt tócsákban állt a vér, szerteszéjjel emberi maradványok. Majd egy nőre lettem figyelmes, aki egy orvosi műtőasztalon egy fűrésszel kibelezett egy élő férfit, és a munka végeztével elvágta a saját torkát is. Több részletet nem szeretnék elárulni, de meg fog hűlni a vér az ereitekben. Az események közben hallható hanghatások olyan intenzív feszültséget teremtenek, hogy legszívesebben kikapcsolná az ember az egész játékot. Ez egy igazi felnőtteknek való program. Izgalmakban nem lesz hiány.![681]A SZÖRNYEKA Dead Space-ben az úgynevezett nekromorfok (valaha ember volt csápos, mutáns teremtmények) próbálják majd megkeseríteni az életünket. Sikerülni is fog nekik, mert a játék egyre nehezebb és nehezebb lesz. Ez abban nyilvánul meg, hogy a fejezetek előrehaladtával sokkal kevesebb lőszerre bukkanhatunk, azaz meg kell tanulnunk beosztani a muníciót, és a megfelelő ellenségre a megfelelő fegyvert használni. Ha nem sikerül időben megsemmisíteni egy nekromorfot, és ránk veti magát, akkor egy látványos animáció keretében kell leküzdenünk magunkról, az X folyamatos nyomkodásának a segítségével. A nekromorfok fajtáit nem részletezném. Ez is legyen meglepetés.AUDIVIZUÁLIS MÁMORA Dead Space képi világa sötét, komor, véres, mégis lenyűgöző. Hihetetlen részletesség jellemzi minden porcikáját. A helyszínek változatosak és hangulatosak annak ellenére, hogy az egész egy űrhajón játszódik. A fény-árnyék hatások döbbenetesen élethűek. A nullgravitációs térben a tárgyak és a hullák a súlytalanság következtében lebegnek. Még a vér is a légüres tér fizikájának törvényszerűsége szerint folyik. Szóval káprázatos a részletesség. Ráadásul mindezt akadozás nélkül 720p-ben teszi. Elképesztően profi munkára gondoljatok. A játék kelléktára és térképe háromdimenziós, hologramos formában jelenik, ami vagy bejön a játékosoknak, vagy nem. Nekem tetszett. Fölöslegesnek tartom a látvány további részletezését, mert a képek önmagukért beszélnek. A vizualitások után a hangokról csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, és tényleg csak beszélni, mert írni képtelen vagyok róla Ezt hallani kell! Betűkkel elmondani nem lehet. Annyit azért megjegyeznék, hogy a játékhoz erősen dukál egy 5.1-es hangfal szett bitang mélynyomóval. Kipróbáltam anélkül is, és jócskán veszített a varázsából.A VÉGA Dead Space egy nagyon korrekt játék. Vannak hibái: sokaknak nem fog tetszeni a karakternézet, sokakat idegesíteni fog a hologramos menürendszer, de ezek csak apróságok. Ám az, hogy körülbelül kilenc óra alatt végigjátszható, tényleg egy kicsit kevésnek tűnhet – bár sokan azt mondják, ennyi épp elég is belőle, így kerek a sztori. Azonban összességében forradalmi újításokat tartalmazó harcrendszert, nullgravitációs környezetet, magyar feliratot és gyönyörű, gondosan összerakott, horrorisztikus világot kaptunk. A Dead Space az év egyik legjobb játéka. Szerintem vétek kihagyni!(A tesztpéldányt az Electronic Arts-tól kaptuk. Köszönjük!)[680]

9/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

86 hozzászólás

Hozzászólás

  1. …………………….

  2. Én is platinázgatom. :)Már csak az impossible difficulty van hátra.

  3. Nagyon brutális, meg kell állni pihenni közben, mert kikészíti az idegeimet! 😀 10 pont

  4. Most próbálkozom a Platina trofi megszerzésével,a felén már túl vagyok……De hogy a végén mi lesz arról gózom sincs….se pénzem,se lőszerem,3.szintű a ruhám……

  5. Imádom ezt a játékot!

  6. Eszméletlen a hangulata!Igazi horror!

  7. Bitang game . Nemrég szerváltam be . Megérte .

  8. Én is ma vettem meg. Kicsit berittyentettem. 😀

  9. én most fogom beszerezni még csak.jobb később,mint soha:D

  10. Anyira megtetszt hogy megkellet hogy vegyem eszt a játékot .Már csak 2nap hogy ide érjen hozzám,és remélem nem fogokbene csalodni.

  11. igaság szerint nem ismerem a játékot de nagyon tetszik és most akkarom deszerezni anyira megtetszett

  12. nem rosz szerintem baro-nak tunik

  13. Még az extrákat megemlíthetted volna (art book, anime, comic), de amúgy jó lett a teszt … nagyon faja kis játék 🙂

  14. Pont most fejeztem be, és még mindig a hatása alatt vagyok. Hihetetlen élményt nyújtott. Itt üvöltöztem már a végén, mert azt hittem a FŐ BOSS nem akarja feladni a harcot! Le a kalappal.

  15. Sztem simán 10 pont.Az év game!

  16. Csak 9 pont? Tudtam, hogy csak ennyi lesz, pedig nekem minimum megér 10-t. Nekem az első végigjátszás kb. 15,5 óra lett közepesen. Aztán még kettő közepest nyomtam utána fejenként 7-8 órával. Aztán egy lehetetlent 9-10 óráig. Nem untam meg, nem fogom, nem adom el. Örök kedvenc. Mellesleg én nem is igazán az ijedtség miatt paráztam, hanem maga a hangulat volt izgalmas és feszengős.

  17. Végig toltam sikeresen a játékot. Az a 9 óra szerintem tényleg elég belőle.

  18. This game is the DarknesS …

  19. Szerintem az egyik legjobb horror játék lett.Iszonyat tetszik,és basza.ós.

  20. elég para az tuti 😀

  21. nagyon komoly a game ….en meg csak most kezdtem a masodik kornek de mar tobbszor bes.artam …ja es akkor en eleg bena vagyok ha 17 ora alatt nyomtam vegig? 🙂

  22. “Srácok nálatok az, hogy “”körülbelül kilenc óra alatt végigjátszható”” mit jelent? Nem hiszem, hogy ezzel azt írtam, hogy tuti 9 óra alatt végig lehet vinni. “”Körülbelül”” = több vagy kevesebb! Játékostól függ. Péntek este kaptam kézhez a játékot és vasárnap reggelre kellett megírnom a tesztet. Mondtam is Martinnak, hogy ennyi idő alatt biztos nem tudom végigjátszani. De megnyugtatott, hogy nem hosszú! Wilson is 8 óra alatt végigjátszotta. Akkor én most erre mit mondjak? Játékosfüggő ez a dolog szerintem. Én ezt a “”körülbelül 9 órát”” reálisnak érzem!”

    • Wilson egy gép. Persze, h el is fogyott minden lőszere, biztos lőtt mindenre, ami mozog:)Nekem a végére kb 1000 karabély, és 200 plazmalőszerem maradt. Ha közvéleménykutatást végeznénk, sztem kb 15 órás játékidő jönne ki átlagban. Mondjuk én visszamentem minden energiagóccal nyíló ajtóhoz, kosaraztam, és a fejlesztéssel is sokat matattam.

  23. nemtom hogy most easy-n adna ennyivel több töltényt? csak mert haveromnál végig láttam a játékot és nemhogy töltényhiány de rendesen túl sok volt. boltba sose vett még az inventoriból is átpakolgatta a széf-be a játék végén meg nem győzte eladni.

    • “Néha ki kell használni a pálya “”adottságait””. Vannak ezek a robbanó szutykok, amiket érdemes már az elejétől nekidobálni az ellennek. Ezzel jó sokat lehet spórolni.Nehezebb szinten tuti, hogy nem lehet 9 óra alatt végigjátszani, már csak azért sem, mert gyak majdnem minden újabb szörnyhullámnál újra kell tölteni, az elhalálozás folytán.Nagyon meglepően tudnak bejönni, és azért viszonylag intelligensen is adják elő a dolgokat, szal még így sincs 2 egyforma menet. Ha még nem ismered az adott részt és valamelyik a nyakadba esik, akkor tutkó az elhalálozás.”

  24. pelenka Bundle pack nincs?:D

  25. Jó teszt! A játék meg isteni!

  26. Itt is megprobalom …Csak Magyarországon vett játékban találom meg a magyar feliratokat, vagy más európai országban vásárolt verzióban is?

    • Én úgy tudom, hogy csak Magyarországon. De lehet, hogy a Lengyelországban kiadott verzión is rajta van a magyar felirat. De ez nem biztos. Ami valószínű, hogy az angol, német, franci verziókon nincs magyar felirat.

      • Magyar, lengyel, cseh, oroszországban vásárolt gémen van magyar felirat.Amúgy a 9 óra inkább 20, és van elég lőszer, néha még túl sok is:)10 pont.

        • Rohadtul nem húsz, 10 óra 40 alatt vittem végig elsőre, komotosan haladva. Ettől függetlenül simán jó, mert már a negyedk köröm van benne és most se untam rá.Lőszer csak a legvégénél fogyhat ki, amúgy ha ügyesen célzol, nincs vele gondod…

  27. ” Annyit hozzáfűznék, h a “”zero gravity”” nem egyenlő “”vacuum””. Azaz ahol nincs gravitáció, ott nem biztos, h levegő sincs. Vannak csak zero gravitációs helyiségek, ahol van levegő. Csak kint az űrben fordul elő a zero gravityvel a vacuum jelenség, na meg a dekompresszált szobákban, de ott van gravitáció. Ezen a kis apróságon kívül jó kis teszt, gratulálok!”

  28. Hibátlan játék!

  29. Te jóságos Isten azt tudtam, hogy jó ez a játék dehogy ennyire… 😀

  30. Mi tegnap próbáltuk ki asszonnyal, a pizzás csöngetésére egyszerre ugrottunk fel és nem azért mert annyira megörültünk. Fasza játék, hangulat az űrben, igazi felnőttes kikapcsolódás.

    • Az én Kedvesem nem bírta! Fél óra után elege lett az egészből, majd szarozta és átment a másik szobába. 🙂

  31. “Nagyon ott van ez a játék, a teszt szépen leírja minden fontosabb tulajdonságát, gratu érte.Csak kettő dolgot nem értek, a 9 órát, na meg a kevés lőszert (ezt a videotesztben említették). Nemtudom, lehet én vagyok nagyon lassú…na de ennyire? Most járok a 9. fejezetnél és 16 órát mutat a mentésem, ezen felül a bankban annyi lőszerem van még hogy ihaj valamint kb. 100.000 creditem is, összesen azt hiszem 12. fejezet van tehát bőven túl vagyok a felén. Ha az ember nem végigrohan és minden ajtót kinyit és mindent felszed akkor szerintem nincs gond, meg ugye amikor visszatérsz egy már bejárt helyszínre akkor az eddig zárt ládák és zárt szekrények többsége kinyílik. Normálon tolom.Iszonyat beszarós részek vannak benne, sokszor van, hogy várom várom mikor történik már vmi, mert “”biztos”” vagyok benne, hogy itt most kiugrik vmi..és semmi, aztán megnyugodva 2 lépéssel odébb szivrohamot kapok a rám törő űr-zombikat látva. :DA hangok nagyon jók, szerencsére itthon 5.1-ben élvezem és hihetetlen jól megcsinálták őket.Én annyi hibát vettem észre, hogy a térkép nem mindig használható…néha nem lehet normálisan látni, sőt volt hogy egyszer el is tünt az egész. :D”

  32. Nagyon Jó teszt egy nagyon jó játékról.Aki egy kicsit is szereti a sci-fi műfajt,annak KÖTELEZŐ DARAB!!

  33. Nagyon jó ez a teszt !

  34. Ez a játék kegyetlen 😀

  35. nagyon jók ezek a képek. a karakter űrruhája az első búvárruhákat juttatja az eszembe, jó kis retro maskara, szimpatikus a rácsfejű 🙂

    • Telitalálat az egész játék. A grafika, a hangok, az effektek a maximumot súrolják. A horrorhangulat meg egyenesen zseniális. Csillagos ötös! Erős idegzetűeknek javaslom. Természetesen fényes nappal is végig lehet rohanni rajta, hangfalak nélkül. De akinek van 5.1-es hangcucca és egyedül este neki már vágni a kalandnak, az ne habozzon, mert feledhetetlen élményben lesz része.

  36. jó kis teszt….egyébként a játék elindul kikényszerített 1080p-ben…kicsit kevesebb a rece,viszont homályosabb a kép….

  37. Elso video nem semmi, ezzel a zenevel buntet! 🙂

  38. Eza Philip K. Dick idezet melyik regenyebol van?

  39. jó volt a tesztet olvasni! :thumbsup:

  40. Szép a játék teszt

  41. Tegnap megvettem.

  42. “Ezt a “”ha nem taposok rá akkor nem hal meg, hiába lőttem halomra”” dolgot elfelejthetnék már végre.RE,SH,stb.”

  43. Jah és a cikk nagyon jó lett, mindenre kitértél szinte:) csak annyi plusz hogy eltévedni nem nehéz, mert lenyomod az R3mat, és már mutatja is az utad!

  44. apu kint nyomja ikszen, pofás…nem az én világom a szörcsögő vércafatos testrész dobálásos búvárpasi…de mint játék jó is meg szép is…Annak biztos bejön aki ezeket szereti 🙂

  45. “A jatek messze nem 10 pontos. En meg a 9et is kicsit soknak erzem. Nalam 8 pont, De vegulis tokmindegy. Zsolti mar ertem miert kell az utso mondatodat “”nem elolvasni””.:)))”

  46. Nagyon jó teszt, azthiszem engem is meggyőzött a vásárlásról

  47. Egyre jobban úgy érzem, hogy be kell majd szereznem… X)

  48. És jön a második rész….

  49. “””A Dead Space az év egyik legjobb játéka.””Hát igen! Van esélye a legjobb címre is. 10 pontos cucc!Köszi a tesztet Zsolti, nagyon jo lett!”

  50. A teszt (most) nem győzött meg, más már igen szal, ahogy lesz rá lehetőségem kipróbálom 🙂

  51. Kiváló teszt. Majd valamikor kölcsönkapom haveromtól, juhuu. 🙂

  52. Jó, most már 100%, hogy megveszem 🙂