Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Dead Space – friss részletek a visszatérésről

Új lehetőségek, régi szinkron, “szokatlan” livestream.

Az Electronic Arts és az EA Motive meglepő módon elég korai fejlesztési fázisba engedett betekintést a Dead Space rajongók számára, ahol több részlet is kiderült a még nagyon korai stádiumban lévő mókáról. A cél egyébként a nyitottság volt, ugyanis szeretnék a visszajelzés alapján finomhangolni az élményt.

A csapat visszatért a 2008-as klasszikus elemeihez, részletesebbé tette a tájakat és tárgyakat, és különféle extra grafikai opciókkal igyekszik felturbózni azokat. A sztori maradt a régi, ugyanis szeretnének “hűek maradni a forráshoz”, de azért lesznek változtatások, hogy “ma is releváns” lehessen: kibővítik a kalandot, és építenek arra, ami már van és működött. Például a “nagyobb univerzumból” merítenek, hogy szorosabbra fűzzék a kapcsolatot a folytatásokkal és a könyvekkel új hangfájlokkal és a világépítés egyéb formáival. Lehet, hogy többet tudhatunk majd meg a mellékszereplőkről. Isaac ezúttal nem lesz néma, és a folytatásokban életre keltő Gunner Wright visszatér, hogy “aktívabb, ágensebb” figura születhessen. Persze trécselni nem fog azért: beszél, ha beszélnek hozzá, illetve megszólal majd olyan helyzetekben, ahol furcsa lenne, ha hallgatna.

A játékmenet terén a cél, hogy a helyszínül szolgáló USG Ishimurát szabadon lehessen felfedezni, vágások vagy töltések nélkül. Jobb lesz a nulla gravitációban a közlekedés is: 360 fokos szabadsággal, valamint a repülés közbeni interakció lehetőségével rugalmasabban tudják majd összerakni az ilyen pályaszakaszokat, új utakat és kihívásokat biztosítva, amik azoknak is meglepetést jelenthetnek, akik jól ismerik a játékot. A sebzési és “végtaglevágási” rendszer egy “hámozással” gazdagodik, így a kevésbé “zsigeri” fegyverek is brutálisabban hathatnak: a fejlettebb testpusztítási technológiával le tud válni a hús, és láthatóvá válhatnak a csontok is, amik alaposabb visszajelzést biztostanak arról, hogy mennyire hatékonyak a fegyverek, vagy mennyire áll közel a halálhoz az ellenség. A “felnyársalás” is bekerül a későbbi játékokból, illetve a végtagok részlegesen is leszakadhatnak, amiket aztán meg lehet ragadni és vissza lehet dobni.

A játék PlayStation 5-re is készül, de dátumot még nem közöltek a készítők. A bejelentésről ITT tudhatsz meg többet.

Hozzászólás