Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Days Gone – a fejlesztőcsapat hosszútávra tervez

John Garvin, a [b]Days Gone[/B] kreatív rendezője számos újdonságot árult el a Sony Bend PS4 exkluzív alkotásáról. A projekten 2012 óta dolgoznak, és az eddigi legnagyobb költségvetésű játékuk, 103 fővel (szemben az Uncharted: Golden Abyss 45 fős stábjával).Bár megjelenési dátumról még nem volt szó, a csapat semmilyen módon nem akarja „visszafogni” magát: hosszú távra terveznek a játékkal.A játék zombijai (vagyis pontosabban a Freakerek) inspirációjául a The Walking Dead és a World War Z szolgáltak, és az állandó veszély és nyomás miatt találták vonzónak ezt a fajta élőholt megközelítést.A főhőst, Deacon St. Johnt, aki egykor egy motoros banda tagja volt, a Sons of Anarchy inspirálta, aki családja halála ellenére továbbra is küzd. Arra a kérdésre, hogy miért küzd, Garvin annyit felelt, hogy a játék majd megmagyarázza, ugyanis „hatalmas a történet”.A játékmenet videóban is bemutatott Freaker horda példátlan méretét és komplexitását Norman Chang programozónak köszönhetik, aki „gyakorlatilag összerakott egy olyan fizika kódot, amellyel egyszerre több objektumot tudunk animálni, amiknek külön mesterséges intelligenciája van. Mindenki teszi a dolgát, és a környezettel is ütköznek. Ez nem könnyű feladat.”Az ellenségeket a környezet függvényében változó módokkal is ki lehet iktatni, míg a nyílt világ napszakai is módosulnak.„Fontos, hogy jó, stabil csapat legyen, amelyik el tudja végezni a munkát a projekteknél, ráadásul időben és jó minőségben. Mi ilyenek vagyunk.”[I]Forrás: [a http://www.bendbulletin.com/home/4502209-151/bend-game-studio-expects-longevity-from-days-gone]Bend Bulletin[/a][/i]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. megazsír

  2. Az egyik legjobban várt cucc számomra .

  3. Számomra nagy meglepetés és must have.

  4. nagyon jó hogy a történetre is figyelnek, ez a tényező marad meg az emberekben nem annak 200 ezer zombinak a lemészárlása.

  5. jelenleg ez a játék az ami a toplistás várományaim közt van….

  6. Bal kéz zsepi, jobb kéz nyálazás 😀

  7. Alig várom, nagyon jó lesz!