Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Cyberpunk 2077 – végigvihető gyilkolás nélkül

A tavalyi E3 2018 demo után azt nyilatkozta a PlayStation 4-re is készülő, 2020. április 16-án megjelenő, open world FPS jellegű, kiberpank hangulatú [B]Cyberpunk 2077[/B] mögött álló CD Projekt RED, hogy a játékot nem lehet majd végigvinni “pacifista” módban, azaz anélkül, hogy egyetlen élőlénynek is bántódása esne. Nos, az E3 2019-es prezentáció után kiderült, hogy ez azóta változott.Pawel Sasko quest-dizájner szerint “a nagyközönség azt kérte, hogy legyen pacifista opció”, így aztán a stúdió “b@sszameg, akkor lesz ami lesz, megcsináljuk” alapon újragondolta stratégiáját.Sasko arról beszélt, hogy jelentős pluszmunkával ugyan, de “minden fő küldetést, minden mellékküldetést, minden miniküldetést, valamint az összes elérhető street story-t” átdolgoztak, hogy gyilkolás nélkül is teljesíthető legyenek.A Cyberpunk 2077 egyébként állítólag rendkívül komoly és gazdag rendszerrel szerelt game lesz, melyben az, hogy milyen karaktert képzel ki magadnak és milyen tulajdonságokkal ruházod őt fel, döntően befolyásolja majd a lehetőségeket, melyeket egy-egy helyzet megoldásához használhatsz.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nem feltétlenül tesz jót egy alkotásnak, ha a népakarat formálja.

    • Ráadásul egyre több helyen olvasni, hogy PC-balhé lesz a sok afroamerikai badguy öldöséséből.

      • Egyre inkább azt érzem, hogy ez a rengeteg agyatlan PC-s majomkodás totál elbassza a szórakozásunkat. És nem csak a videojátékokra gondolok.

        • 5-10 éven belül remélem rádöbbenek az emberek, hogy túltolták a PC hozzáállást. Már unom a fogadd el a másikat szlogennel tarkított agymosást ami a világban zajlik. Még a végén ez is LMBTQ barát lesz mint az éttermek Pesten. Itt tartunk 2019-ben hogy a kutya vagy gyerekbarát éttermek mellett már a google ezt is feltünteti….Erőszakos a valóságtól elrugaszkodó játékokat akarok! 😀

      • A CDPR helyében kiadnám közleménybe, majd betenném a játékba, hogy a bőrszín ugyanúgy módosítható kibernetikus beültetésekkel, a leölt fekete rosszfiúk tehát nem feketék valójában, csak ezt választották, hogy beleolvadjanak az éjszakába és a sztereotipiába.

  2. Aztán pacifista trófea 0,01% rendkívül ritka állapotban lesz 20 évig.

  3. Sokkal nehezebb lehet megoldani egy ilyen RPG-ben a pacifist-et mint pl. egy Metal Gear-ben vagy egy Deus Ex-ben. Utóbbi két franchise-ben a lopakodás és a kábítás miatt ez lényegesen könnyebb, de a CP2077-ben kíváncsi vagyok végül hogyan fog majd ez kinézni. 🙂