Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Cyberpunk 2077 – nemzetközi tesztpontszámok

Rendkívül magas, de vannak meglepetések is.

A nyugati szaksajtó a meglehetősen kacifántosnak mondható embargós megkötések lejártával nyilvánosságra hozta a CD Projekt RED által jegyzett Cyberpunk 2077 akció-RPG tesztpontszámait. A kifejezetten magas, ugyanakkor nem elsöprő értékelések közé meglepő módon került pár kakukktojás is, ráadásul nem is kis “nevenincs” magazinoktól…

A tesztek általánosságban kiváló történetekről és rengeteg aprólékos szerepjáték részletről-komponensről beszélnek, ugyanakkor mindenhol kis hibák sokaságát is megemlítik. Szintén kiemelt téma a tesztekben a játékot átható, esetenként “túldimenzionáltnak” leírt szexualitás, melyet “bénácska” aktusok és erotikus segédeszközök tömkelege prezentál. A küldetéseknél több forrás is megemlíti, hogy a mellék-questek és azok történetszálai sokkal érdekesebbek, mint maga a fő sztori, aminek egyes források szerint “nem sok súlya van”. A játékot egyébként a fenti magazinok többsége PC-n tesztelte, ami eléggé beszédes részlet, és mindegyik lap javításra váró technikai problémák tömkelegéről beszél. Keanu Reeves figuráját egyébként kivétel nélkül mindenhol istenítik, valamit nagyon “emberségesként” jellemzik az egész kalandot. Érdekes emellett, hogy azon források, melyek nem pontozták a szoftvert, általánosságban erősebb-részletesebb kritikát fogalmaznak meg, mint a pontozósok.

A Polygon a következő gondolattal zárja tesztjét: Nem azt a forradalmat hozza, amit vártunk, de legalább hoz valamit…

22 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Köszi, hogy elspoilerezted… idióta ! >:(

  2. Ezt a “másik játék lenne” jelenséget a Mass Effect Andromedanál tapasztaltam, a patch-ek folyamatos adagolásával alakult át a játék a szemem láttára, a grafikában és a gameplayben voltak észrevehetőek a nagy változások minek következtében rá is untam a játékra mert még könnyebb is lett mint premierkor.
    A transzporterező ( Star Trek teleportálás ) kroganeket az Elaaden holdon és a fedezékem mögé spawnoló valamint a hátrafelé breakelő-csúszkáló ketteket azóta sem felejtettem el. 🙂
    Azért szerintem a CD Project Red játékok ettől színvonalasabbak, hogy ehhez kelljen hasonlítani.

  3. Tényleg tiszta vicc az egész !
    Más játékot hasonló helyzetben – 1000 év fejlesztés, nagyra törő álmok, magas elvárások mindkét oldalon, sokadik csúszi, bugos teszt példány- lehet valóban akasztanák, de itt nem, sőt még 40 óra játék után is inkább dobja rá a pozitív tesztet, csakhogy ő is nyomjon a latba.

    Erre még rájön a fejlesztő kommentár, hogy ” day1 patch-csel teljesen megújul a játék ” Hogy mi van ?! Akkor a day1 patch előtti teszteket a későbbiekben mennyire lehet készpénznek venni, esetleg van-e így még értelmük ?

    1
  4. Majd jövőre ha jön hozzá a Ps5 patch is majd akkor megveszem, addigra remélhetőleg foltozgatják 👍

    1
  5. Mondjuk olvastam olyan tesztet is, ahol már csak egy hajszál választotta el a reviewert attól, hogy kiejtse a száján, ő inkább azt pontozta, ami ez a játék lehetett volna, nem pedig azt, ami lett.

    1
  6. Lengyel állami szinten is elég sok pénzzel kitömték őket. Ezek után azért elvár az ember egy szintet a bugok terén, pláne hogy hányszor elhalasztották már.
    Egyébként én várom.

    • A programozó csapatuk mindig le volt kicsit maradva, szerintem fejlődtek, de megint túl nagy fába ütötték a fejszét. Új open world IP, nézzünk körbe, ki csinálta meg jobban az első részt valaha. Én nem számoltam azzal, hogy akkora siker lesz, mint az addigra már bejáratott Witcher 3 volt – ha valaki ekkora elvárásokat támasztott, az csak csalódhat.
      Majd ezt a tapasztalatot alapul véve, az alapelemeket újra és még jobban felhasználva, ennek a folytatása lesz a mindennek egy új szintje szerintem, nem ez, de ha ehhez is csinálnak még olyan DLC-t, mint a Witcherhez a Blood&Wine volt, ami 10 pontos játékból 11-et csinált (vagy felért egy új 10 pontos AAA játékkal), akkor még ezt is lehet, hogy sokat fogják emlegetni.

      • Na pont a lényeget hagytam ki az előbb. Szóval fejlődtek, de mindent nulláról elsőre megalkotni sokkal nehezebb – főleg az open world játékoknál-, mint ha mondjuk már a sokadik részben sokadik alkalommal copyzzák a játékelemek nagy részét, és azokat már csak finomhangolni kell. Kb minden új open world IP első része bugos az elején, főleg, ha a CDPR csinálja, aminek minden eddig játéka nagyon az volt. 😀

  7. Én meg arra vagyok kíváncsi, mit kapott volna ez a játék és a kiadó, ha történetesen olyan szigorúak lennének vele szemben a médiumok és a játékosok, mint a Ubisofttal. Mert ez nagybácsis oltalmazás és mellénézés, ami lengyel barátainknak jár, eléggé kettős mérce szagú.

    3
    • csütörtökön majd kiderül, mennyire jogos az oltalmazás
      nálam pl. a CD Projekt és az Ubisoft egy lapon sem említhető
      de ez inkább szól az Ubi által erőltetett open-world formulának
      pedig jobban belegondolva a CDP játékok sem tudnak sokkal többet – mégis sokkal többet tudnak.
      hangulatosak, érdekesek, jobban befogadható az egész
      kevésbé tűnik ‘munkának’, sokkal inkább szórakozásnak játszani velük
      szerintem

      1
    • Namajd a pontokat rendbedobja a sok “hozzáértő” user a metakritiken….. 😛 Amúgy azért valljuk be, az UBInak kijár már rendesen a sok pofon…

      • De ha a Ubinak kijár a “sok pofon”, akkor miért annyira sikeres most mégis a Valhalla? Mielőtt vakvágányra mennél: szerintem olyanok pofozzák a Ubit, akik meg sem veszik a játékaikat.

        • Nem csak az UBI-t pontozzák olyanok, akik nem vesznek játékot. De az UBI akkor is egy tróger cég. És nem csak azért, mert a J.Sterling megmondja, hanem mert olyanok is megmondták, akik dolgoztak ott. 🙂
          De az, hogy a cég mekkora ótvar, az tök független attól, hogy amit kiadnak az milyen. Én pl szeretem a FarCry gamékat. kivéve a második részt. A 6. részt is alig várom. AssassinsCreed sorozat nekem meg fullra kimaradt, csak a legelső bughalmazt próbáltam pécén, de elég hamar feladtam.
          És a CDPR-ről is vannak olyan emberek a környezetemben, akik elég sokat tudnának mesélni. 🙂 Nem egy szent cég az se 🙂

  8. kíváncsi vagyok, hogy fut majd alap PS4-en

  9. Csúsztathatták volna még 2-3 alkalommal. 😀

  10. A Witcher 3 szintén tele volt megjelenéskor bugokkal, emlékszem pl. Skelligen volt egy mellékküldetés amit csak akkor volt hajlandó a játék befejezettnek tekinteni ha pontosan mindig ugyanazokra a válaszokra mentem. De ettől függetlenül minden mást meg lehetett csinálni, nekem legalábbis sikerült, sőt többször is visszatöltöttem a mentésem, hogy megnézzem milyen következményei lesznek ha más döntéseket választok.

  11. Én is várok még vele, majd jövő hónapban csatlakozom.

    • Jövő hónapra nem lesz ennyi hiba kijavítva. Az összes eddigi játékuknál ez kb fél évbe telt. Én ezt szépen megvárom, és akkor élvezem ki, amikor már a legjobb formájában lesz. A Witcher 3-mal is voltak bőven kellemetlenségek az elején, megjelenési pontszámai annak sem voltak a legeslegmagasabbak, azóta meg bármilyen közvéleménykutatásban azt mondanák a legtöbben évtized játékának. Szerintem ez is hasonló pályát fog bejárni, ha nem is annyira forradalmi hogy évtized játéka lesz, hanem “csak” év játéka (jelölt), az sem rossz. 😀

      1
  12. Sajnos még várnom kell rá, nincs most keret. 🙁 De legalább addig rendbe rakják. Remélem.

    1