Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Cyberpunk 2077 – botrányszag a cégen belül

Lázadnak az alkalmazottak.

A Bloomberg.com magazin híre szerint tovább eszkalálódott a CDPR Cyberpunk 2077 botránya és meglehetősen puskaporos lett a levegő a cégen belül. Állítólag “lázadás” készül az elégedetlen alkalmazottak körében, akik egy meeting során kérdőre vonták a menedzsmentet, mégis ezután hogyan képzelik a kialakult negatív helyzet cégen belüli és cégen kívüli kezelését. Egyes pletykák szerint alkalmazottak egy csoportja “Mi vagyunk a lázadók” transzparenseket helyezett el a CDPR varsói irodájában.

A felháborodott alkalmazottak a stúdió reputációjának elvesztését és a betarthatatlanul kalibrált határidőket kérik számon a vezetőségen. Emellett szóba jött a Sony PlayStation Store-os lépése is a szoftver eltávolításról az online bolt kínálatából, melyről a menedzsment állítólag csak annyit mondott a dühös alkalmazottaknak, hogy “végül nem tudtak megegyezni a Sony-val”.

Bár az említett céges megbeszélés vezetőség és az alkalmazottak között nem volt nyilvános, egyes pletykák szerint “igencsak feszült volt a hangulat”, és bár a menedzsment elismert bizonyos hibákat, több kérdésben nem született előrelépés. A Bloomberg egykori alkalmazottak elmondásaira alapozva állítja, hogy a játék fejlesztéséhez készített ütemterv eleve betarthatatlan és embertelen volt…

5 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Így utólag már fura ez a lázadás. Menet közben kellett volna (mondjuk lehet hogy volt). Mindenkinek (vezetőknek, alkalmazottaknak) tudniuk kellett hogy ez kicsapja a biztosítékot. Mondjuk eleve gyanúsnak kellett volna hogy legyen hogy a konzolos verziókat nem adták ki tesztelésre…. csak egy nappal a megjelenés előtt.

  2. A végén még az se lesz, aki rendberakná a játékot. 🙁

    1