A kemény kihívást prezentáló, barangolós-kaszabolós akció-RPG zsáner ugyan a From Software-féle “Souls…” szériának köszönhetően lett világszerte közkedvelt időtöltése a videojátékosok szélesebb rétegének, ettől függetlenül most már minden nagyobb japán kiadó ebben is utazik. Nem is ügyetlenül: a Square Enix NiER: Automata-ja és a Koei Tecmo Nioh-ja is nagyot ment a sikerlistákon.A trónját védő Bandai Namco egy percre sem pihenhet. Következő PlayStation 4-es indulójuk ebben a kategóriában a most bejelentett [B]Code Vein[/B] lesz, melyet az Unreal Engine 4 motor hajtja, készítője pedig a God Eater csapata: Keita Iizuka (producer), Hiroshi Yoshimura (rendező), valamint Yusuke Tomizawa (csapatvezető).[A https://aww.moe/zceq4n.jpg]SZKEN 1[/A][A https://aww.moe/efu42c.jpg]SZKEN 2[/A][A https://aww.moe/6r38d9.jpg]SZKEN 3[/A][A https://aww.moe/xuyws3.jpg]SZKEN 4[/A][A https://aww.moe/7efccq.jpg]SZKEN 5[/A][A https://aww.moe/zf6twd.jpg]SZKEN 6[/A]A jövőben játszódó game helyszíne a Föld, melynek egy részét hatalmas tüskék – az Igazság Tövisei – tettek tönkre. A sztori főhősei a zárt közösségben – ez Vein lepusztult országa – élő Revenantok, akik ugyan szupererőkkel rendelkeznek, de “cserébe” elvesztették emlékezetüket. Ellenfeleik a világban csámborgó Lostok, akiknek hőseink a harcok során vérét veszik.Megjelenés: 2018-ban.[YOUTUBE]1qlKNHgxmSE[/YOUTUBE]
Code Vein – szkeneken a Bandai Namco új akció-RPG-je
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
ColdHand
Eddig így a képek alapján lehetséges, hogy nem fog felnőni a Souls-okhoz. Muszáj képileg is lejönnie a velejéig beteg, dark fantasy érzésnek, ami előrevetíti azt a kilátástalanságot, komorságot és bizonytalanságot, ami majd a játékmenetet is jellemezni fogja. Ez megvolt a Souls/Borne játékoknál és a Nioh-nál. Persze ettől még lehet szuper a játék. Kíváncsi leszek rá.
martin
Pardon? A Nioh, mint kilátástalan, komor Dark Fantasy? A NiER: Automata, mint kilátástalan, komor Dark Fantasy? Szerintem valamit benéztél.(BTW senki sem mondta, hogy itt egyáltalán szóba jön a Dark Fantasy. Japán stílusú akció-RPG-ről volt szó.)
ColdHand
“A Nioh demói nem egy életvidám, “”piece of cake”” játékot vetítettek elém. A Niert meg nem is említettem. Leginkább a Souls játékokra értettem, amit írtam.”
martin
Hát úgy tűnik tényleg megöregedtem, vagy meghülyültem, vagy megbutultam, de egyszerűen nem értem, mit akarsz mondani. Sem a Nioh, sem a Nier nem Dark Fantasy játék, és e hírnek sincs semmi köze az égadta világon a Dark Fantasy-hez.Most tényleg le kell fordítanom, hogy miről szól?
ColdHand
Nem kell semmit, sehova lefordítani, szerintem csak elbeszélünk egymás mellett, vagy simán félreérthetően írom le, amit gondolok.
martin
Na de Coldikám, arany haverom, hát a NierA egy sci-fi, a Nioh meg egy japán történelmi-misztikum, hát honnan jött egyáltalán az ide, hogy itt bárki a Dark Fantasy részt akarná másolni a Souls szériából? Itt a szopatós akció-RPG stílusról van szó a játékmenet tekintetében, nem másról. Miért kéne itt bárminek is velejéig beteg komorságot és bizonytalanságot árasztani?
ColdHand
A Niernél vágtam, hogy köze sincs a dark fantasy-hez, a Nioh-nál viszont úgy gondoltam, hogy van, mert full úgy jött le a cucc (a demók alapján), mint egy Dark Souls, csak japán környezetben. Ezek szerint tévedtem.Szóval a dolog úgy jött ide, hogy véleményem szerint a From Software játékainak a varázsa abban rejlik, hogy az atmoszféra és a nehézség egymást erősítik, mondhatni egy tökéletesen passzoló kombinációt alkotnak. Ha az egyiket megváltoztatnák, már nem hatna úgy a játék. Persze ez nem jelenti azt, hogy egy olyan látványvilággal rendelkező játék, mint a Code Vein rossz lenne egy nehéz/szopató játékmenettel, viszont szerintem nem érne fel Souls/Borne játékhoz. De természetesen a tévedés jogát fenntartom.
martin
Oké!
Igjoe
Király a teaser.
Greg
Érdekes a látványvilága…. figyelemreméltó…..