Az Uppercut videojáték fejlesztő stúdió – mely a sajtóközlemény szerint korábbi bioshockos fejlesztőkből áll – egy új szoftvert jelentett be, melynek stílusa “belső nézetes roguelike”, azaz random generált elemekkel dolgozó FPA. A PC-re 2017-ben, PlayStation 4-re 2018-ban érkező fantasy game nagyjából Az Ezeregyéjszaka meséi hangulatát hozza, azaz a kora középkori Arábiába és Perzsiába nyúl a körítésért.Helyszínünk a City of Brass, azaz a (sárga) Réz városa, melyet nem csak a homok temetett be, de rengeteg legenda is szól a benne rejlő sok-sok veszélyről, csapdáról, és persze a mesés kincsekről.A főhős egy ügyes kezű tolvaj, karddal és mások lefegyverzésére is alkalmas ostorral felszerelkezve. A karakter fejlődése során rengeteg újabbnál újabb lehetőséget tapasztal meg a folyamatosan változó városban (emiatt roguelike), ahol két kaland soha nem lehet ugyanolyan. Minden halál egy újrakezdés lehetőségét adja meg, minden életvesztés egy friss tapasztalattal tesz majd gazdagabbá.Nagyon fontos eleme ezen felül a játéknak a folyamatos haladás-harc-parkour-küzdelem kombinációja, mely egy egészen újszerű játékélményt eredményez.[YOUTUBE]PwF_jf6leeg[/YOUTUBE]