Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Capcom – szerintünk nem nehéz PS3-ra fejleszteni””

Masachika Kawata, a Resident Evil 5 producere a Kikizonak adott interjújában elegánsan csak annyit mondott, szerinte az ég világon semmi probléma nincs a Playstaton 3 játékok fejlesztésével. A téma azért jött elő, mert korábban több cég is panaszkodott a PS3-ra való kódolás problémásságára.”Abban az esetben, ha egy csapat átlagos, nem pedig célszerszámokat használva fejleszt PC-n, valószínűleg könnyebb dolga van az X360 verzióval. Az RE5-öt a Capcom PC-n készítette, viszont a mi MT Framework motorunk kifejezetten nextgen játékokhoz van kitalálva, ezért teljesen mindegy neki, hogy a végeredményt melyik konzolra kell portolni. Ez a mi engie-ünk legnagyobb erőssége, és ezért nem volt semmi problémánk sem a PS3 változattal.”(Innentől kezdve borítékolható, mennyire kell majd komolyan venni az összehasonlító videókat…)

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “BoroSati: “”Szerintem sem nehéz PS3-ra fejleszteni.”””

  2. egyet kell ertenem. Csak a fejlesztokon mulik

  3. ez a jó hozzáállás

  4. az biztos hogy minden a fejlesztőkön múlik

  5. Nem lep meg ez a nyilatkozat, eddig is nyugati programozók között általános tény volt, hogy a japánok mindenre képesek, s más szintet képviselnek kiaknázás, nehezen kezelhető gépek működésre bírása terén… ha jól tudom, nem is a japó fejlesztők panaszkodtak eddig a PS3ra, hanem az amcsi/európaiak. Szóval nem csoda, hogy a Capcom ilyet nyilatkozik, de elég emellé csak megpillantani az MGS4et…

  6. Naa jó ilyet is olvasni, egyébként az MT Framework motor szvsz nagyon ütős lett, amit eddig láttunk a RE5ből az elég durva… o.O

  7. A Capcom a legvezérebb fejlesztő ! pont

  8. Xetron, ps3-on inkább jellemző a szaggatás, mint x-en (lásd Gta és pár multi cím)…X-re könnyebb fejleszteni az architektúrájából adódóan, le kell nyelni…

  9. kb mindkét verzió ugyan úgy fog kinézni ,de még is lesz egy kis különbség még pedig az X-es verzióban néhány helyszínen be fog szaggatni ennyi 🙂 (de ezt már megszoktuk attól a géptől mert Microsoft:)ajánlom mindenki figyelmében ezt a cikket:http://www.origo.hu/techbazis/hightech/20081216-a-microsoft-tudott-az-xbox-360-lemezkarcolo-hibajarol.html

  10. 36*A PS MIATT MIT KELETT LE BUTITANI??????

  11. Programozni nem az egyetemen tanul meg az ember…Tapasztalat:(

  12. Amibe gyakorlot vagy az könnyű.

  13. Az osszehasonlito videok amugy is hulyesegek!

  14. Szeintmea peeesharom szra, mer nincsra jatke, megami vna az is szar, meg azikszbokszra mindne szebb eyg arnyalatnyivla. A reziot is szbeb lesz rjata maj meglattyatok.

  15. csak már a kezembe fognám:Da torrentes demot vki probálta már,nem tudom eldönteni h fake vagysem

  16. ÍEddig én is azt halottam h nehéz programozni ps3ra

  17. Jaa király lesz

  18. A DMC4 is király volt, a Resi 5 is az lesz!

  19. ennyi

  20. No akkor megnyugodtam…. egy tuti Resi 5-öt kapunk PS3-ra. Illetve egy majdnem tutit, a zombik azért hiányozni fognak… 🙁

  21. “Én csak ezen lepődtem meg : “”MT Framework motorunk”” xDÍnnye… A Capcom-nak erre is futja. Örülök neki.”

  22. Ezt eddig is lehetett tudni! A lustaság az oka, nem pedig a nemtudás. Naughty Dog panaszkodott ? nem, dolgoztak szorgosan tessék. ugyanezt tudom mondani a Guerillaról, a Criterionról, és még sok más tisztes fejlesztőcsapatról.Ha elvégezte a programozói egyetemet, akkor azt mutassa is meg 😛

  23. Mikor jön a demó ps3ra??

  24. “Jajj, ez a “”PS3-ra nehéz fejleszteni”” annyira rossz duma volt… :D”

  25. “Mondjuk én eddig sem bírtam igazán ezt a “”ps3-ra nehéz fejelszteni”” dumát. Ha a 360 fejlesztői környezet különbözne a pc-től, akkor arra is ezt mondanák. Igazából azért jön elő mindig a ps3, mert arra teljesen másképp kell fejelszteni, de ez nem azt jelenti, hogy nehezebb, hanem azt, hogy meg kell tanulni.”

  26. Már volt is összehasonlító videó (lehet tippelni, hogy hol? 🙂 /GT/), gyönyörű a játék, itt is, ott is.