Call of Duty: Black Ops Cold War – kiszivárgott a cím egy chipses zacskó miatt

Vietnámi háború és társai?

Úgy tűnik, hogy az Activision és a PepsiCo az év második felében is folytatja együttműködését, ugyanis a Doritos chipses zacskókon megjelent a Call of Duty: Black Ops Cold War címe. A termék egyébként limitált idejű bónuszokat kínál a vásárlóknak a videojátékban.

A cím egyébként még májusban került elő, június közepén adatbányászok pedig egy “The Red Door” kódnevű buildre bukkantak, amelyben helyszínekként szerepelt Németország, Vietnám, Nicaragua, Oroszország és az Egyesült Államok. Egy kis vállalati “dráma” is volt, és állítólag a Treyarch átvette a fejlesztést, miután a Raven és a Sledgehammer összekapott rajta. A Treyarch egyik feje, Jason Blundell 13 év után idén márciusban otthagyta a csapatot, bár távozása elég kései lehet ahhoz, hogy ne legyen hatással az idei epizódra.

A doritosos promó október 5-én indul és január 22-éig tart, így biztosra vehető, hogy a népszerű széria legújabb epizódja abban a hónapban már kapható lesz. Hasonló volt az eset a 2019-es Call of Duty: Modern Warfare-nél (teszt ITT), ahol október 6-án indult a promóciós kampány, és október 24-én jelent meg a játék.

Az Activision egyébként áprilisban és májusban leplezte le a széria friss részét, idén viszont inkább az ingyen játszható márciusi Call of Duty: Warzone-ra összpontosított – bemutató ITT. A Call of Duty: Modern Warfare szezonbérletének részein is osztozik az ingyenes battle royale, és a sztori szempontjából is vannak átfedések.

A feltehetően Call of Duty: Black Ops Cold War című új fejezet idén érkezik PlayStation 4-re, és nagy eséllyel PlayStation 5-ös változata is lesz.

Hozzászólás