Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Button ismét a pole-ban!

Monaco-ban az időmérő edzés izgalmasabb mint maga a verseny, tartja egy régi, de megalapozott mondás. Mindez arra vezethető persze vissza, hogy a hercegségben, versenyszituációban prezentált előzésre akkora az esély, minthogy Staller Ilona erkölcstant tanítson egy katolikus iskolában. Ugyan az élet erre is rácáfolt már, de az esetek 99%-ában sajnos működik az elmélet és a srácok végigvonatozzák a testileg-lelkileg egyaránt roppant megterhelő versenytávot. De! Azért ennyire ne szaladjunk előre, nézzük mi történt a mai kvalifikáción:[7381] A Q1 mindjárt nem várt izgalmakkal kedveskedett a sport szerelmeseinek, garantálva némi feszültséget a szombati rántott hús-rizibizi kombó utánra. Miután Trulli-val és Glock-kal a volán mögött a két Toyota megkezdte elkeseredett harcát a stopper óra ellen, a Ferrarit terelgető brazil, Felipe Massa koccolta oda a palánknak autóját a felvezető körén, így ő azonnal a bokszba hajtott egy gyors szervízre, illetve egy instant karosszéria-munkára. A többiek közben próbálták egymás köridejeit megdöntve nem kiesni az első körben, ám jött a McLaren-es Lewis Hamilton, és egy optimista féktávval kombinált blokkoló hátsó kerekekkel ő is falhoz csapta bagatell összegű versenygépét, gyakorlatilag 20 méterrel a Mirabeau előtt, így a versenyigazgatóság úgy döntött, piros zászlóval megszakítja az edzést a 11. percben. Az újraindítást követően annyi érdemleges történt, hogy végre a két Force India továbbjutott a Q3-on, és bekerült a második etapba, valamint az eddigi szabadedzés-menő Nico Rosberg megfutotta az ideiglenes P1-et. Akik elbúcsúztak az első körben: Glock (20.), Trulli (19.), Kubica (18.), Heidfeld (17.), Hamilton (16.).[7380]A Q2 némileg hozta a papírformát, Nakajima kezdte a 15 perces rohamot, majd jöttek szép sorjában a többiek is, és talán nem meglepetésre elkezdtek komolyan záporozni az 1:14-es idők. A Brawn-okon és a Red Bull-okon kívül csodák csodájára a Ferrarit hajtó Kimi Raikkönen is 1:14 végi időt ment, ezzel jelezve: számolni kell vele is a pole pozícióért folytatott harcban. A már említett papírformát a Renault versenyzője Nelson Piquet szolgáltatta, aki keresztbe állt gyors körén a Rascasse kanyar közvetlen közelében, majd jó szokásához híven nem fért be a Q3-ba most sem. Viszont az idő lejárta előtt fél perccel, egy elképesztő, 1:14.514-es idővel Kimi Raikkönen megfutotta a Q2, illetve a nap legjobb idejét, ezzel az élen zárta a kvalifikáció második szakaszát. Akiknek viszont nem kellett az interjúszobába fáradniuk: Sutil (15.), Bourdais (14.), Fisichella (13.), akinek egyébként töröltek két köridejét is, sikán levágás miatt, Piquet (12.), és végül a 11. helyen az újonc Buemi.[7382]Az utolsó, mindent eldöntő 10 perc majdnem meglepetéssel ért véget, de a Jenson Button – Brawn GP páros gondoskodott róla hogy ne igyunk előre a medve bőrére, és a fogadóirodákban se szaladjanak el nagyon a tétek. Rubens „nem követek többet soha csapatutasítást” Barrichello szerezte meg a harmadik helyet egyébként, újra kikapva fiatalabb csapattársától, mintegy újabb papírformát felmutatva, ám hogy a kontraszt megmaradjon, azért az utolsó 2 perc igazi tűzijáték volt. Pontosan olyan amilyet elvárt az ember egy monacói időmérő edzéstől, most annyi különlegességgel, hogy felcsillant a remény egy Ferrari első rajtkockára, ami végül egy paraszthajszállal maradt el, de azt hiszem a csapatnak és főleg Kimi Raikkönen-nek nincs szégyenkezni valója, úgy érzem kihozták a maximumot a lehetőségeikből, es mindössze 25 ezredmásodperccel csúsztak csak le a pole-ról, amit 1-2 futammal ezelőtt még senki nem gondolt volna. Holnap viszont már verseny, lehet latolgatni a rajt-esélyeket, az első kört, szerintem a Brawn-oknak van félnivalójuk, hiszen a Ferrariban KERS van, így remélhetőleg izgalmas lesz nem csak az első pár kanyar, de az egész verseny is, és nem kell elaludnunk már a 20. kör környékén a monoton vonatozástól, mert Monaco sajnos erről is szól. Meg a sztárokról, a csillogásról, a luxusról és a gyönyörű yachtokról…[7383] [F12009:06Q] Vettel autója a legkönnyebb, Button nehezebb autóval előzte meg Kimi Raikkönen-t.[F12009:06G]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. A hírt le se kellene cserélni, csak a címét. Button ismét nyert:)

  2. Remélem végre 1x nyer a Kimi már…

  3. Hamilton az utolsó helyről indul, mert váltót cseréltek az autójában. Kíváncsi vagyok mit produkál.

    • Nem egy bena gyerek (hibak mindenkinel elofordulhatnak), szerintem szepen megtankoljak, es siman meg pontszerzo is lehet. A rajt neki is erdekes, mi tobb fontos lesz.

  4. Hamilton helyébe én nem könnyű autóval indulnék, de biztos ők tudják

  5. Én is nagyon szeretnék már Kimi győzelmet látni!

  6. Megkockáztatom Raikkönent. Az idők alapján elég jól ment az időmérőm, a 3 kiló ezen a pályán nem nagy hátrány. A rajtnál a KERS segíthet. Remélem összejön végre.

  7. Az időmérő pontos eredménytáblázatát nem teszitek ki csak az üzemanyagszintes táblázatot?Én nem találtam.

  8. Remélem amúgy, hogy Kimi lenyomja Kers-el Buttont a startnál és megnyeri ezt a futamot. Ezt szeretném, de nem merek rá voksolni…

  9. Szórós volt 🙂

  10. Raikönnen, szép volt!

  11. A Brawn autók csak 4 kilóval nehezebbek a Ferráriknál ! Jó kis csata lesz .

  12. Szinte éreztem h Buttoné lesz a Polé a mainap, és nem Alonsoé!Áh,de az utsó körnél mikor Button átvette a vezetést az nem semmi volt.

    • Én nem tudtam szavazni, mert nem voltam itthon és tegnap meg elfelejtettem. Buttonra tippeltem ma csak úgy gondolatban szóval amikor megláttam az eredményt kicsit morcos lettem. 🙂

  13. Most fejből nem vágom, de kedvező kiindulási pont a rajtnál a 2-ik hely? (az első kanyar miatt kérdem)

  14. Volt izgalom bőven. És a rajt még rejthet néhány meglepetést. Szerintem az első kanyarban lesz egy kis csetepaté, leszakad egy-két szárny.

  15. Óriási ez a pali.