Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

BRINK – új látnivalók

Rég nem hallatott magáról az igen egyedi látványvilággal rendelkező, Playstation 3-ra is készülő FPS, a [B]BRINK[/B]. A [B]Bethesda Softworks[/B] védőszárnyai alatt fejlesztett játékból ezúttal négy darab friss screenshottal tudunk szolgálni. A Splash Damage műhelyében lassan, de biztosan készülő stuff pontos megjelenési dátummal ugyan még nem rendelkezik, ám érkezése még idén bekövetkezik.[17328]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Durva a dizájn, tetszik.

  2. Jobb szélen mi az a forma, lol

  3. A játékban komoly karakter generálás van, tiszta Oblivion beütéssel meg lehet tervezni az emberedet.

  4. Team Fortress-nél még okés volt a látvány, de itt. Pláne, hogy semmi cel-shaded…úgy még azt mondom van egy stílusa, de a komplex grafikát keverni a karikatúrázott karakterekkel nagyon furcsa hibrid. De hát egyelőre van elég más játék… 🙂

  5. Köcsög karakterek…

  6. “””Amikor megnyílnak a Csillag börtön kapui!””Nekem se jönnek be a “”Balta arcú család”” gyermekei.A Time Splitters-ben voltak karikatúra karakterek, de legalább poén volt. A képek szépek, de a videók eddig nem tetszettek.”

  7. Tökéletesen eggyetértek,még a Tetkóik is olyanokXD

  8. “Nem látom, mi a lényege ennek a karikatúra szerű megjelenítésnek, amikor a sztori meg viszonylag komoly!?Én azt érzem az egészből: alkotóknak eszébe jutott, hogy csináljunk valami olyasmit, mint a KZ2 (nem nehéz észrevenni a hasonlóságot).Rájönnek, hogy ugyan azt megcsinálni hülyeség, no meg hogy nem is képesek rá. Erre gondolják ez még akár jól is sülhet el, ezért kis munkával elkezdték karikatúrává átalakítani a játékot.Szerintem viszont általában nem érdemes “”kimondani”” minden poént, ami eszünkbe jut (pláne pl. egy temetésen), ezen a “”viccen”” még dolgozni kell egy kicsit.:)”

  9. Ha nem erőltetnék ezt a karikatúraszerű megjelenítést a karaktereknél…

  10. van ám sémi arcszerkezet 🙂 biztos a közel-keleten játszódik a sztori 😀

  11. micsoda mamlaszok, mért dawn-kórosokkal tervezik a karaktereket?!

  12. Ezek ám a durva arcok!:):)

  13. Rút mind!

  14. ezt jobboldali mukit melyik állatkertből szalajtották?:)

  15. Gameplayek nem voltak rosszak 1ébként. Lehet jól sül el.

  16. Néztem a Brink-ről képeket, videókat… (Bárcsak ne tettem volna.) Fú de gáz ez az egész, úgy ahogy van. 😛

  17. UH! … Milyen arcok! xD

  18. Nekem ez az egesz valahogy nem jön be. Ezek az amorf visszafajzott majomszerű lények nem tetszenek.