Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Boundary – sci-fi multiplayer FPS asztronautákkal

A Surgical Scalpels csapata bejelentette, hogy a sokáig csak [i]Project Boundary[/i] néven említett játékuk simán csak [b]Boundary[/b] néven fog megjelenni. A program egy multiplayer élményre hegyezett (értsd: nincs egyszemélyes kampánymód) FPS móka, ami a saját szájíz szerint állig felfegyverzett, szkafanderbe bújt játékosokat a végtelen vákuumban ereszti össze, hogy megvívják harcukat a mai modern fegyverekkel (értsd: semmi lézerfegyver, protonsugárvető, vagy fotonszaggatóágyú). Öt-öt játékos mérheti össze erejét a megannyi játékmódban, a teljesítmény függvényében bezsebelt pontok alapján pedig lépkedheti a rangokat felfelé. A fegyverzetünket oly részletesen rakhatjuk össze, hogy még azt is megszabhatjuk, hogy fegyverünk tárában a különféle lövedékek (páncéltörő, robbanó, EMP, stb.) milyen sorrendben ürüljenek ki.Valamikor idén érkezik PlayStation 4-re. A VR támogatáson még gondolkodnak.[YOUTUBE]p-6TaGGqZUQ[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Súlytalanságban minden lövésnél el kellene indulnia hátrafelé az embereknek, sorozatlövőnél egyre gyorsulva…

  2. Lattam gameplayt. Köze nincs ehhez. Inkább az a valóság.

  3. Nem is hülyék. Megspórolták a fejlesztés audió részét. :DD De hogy a töltényeknek és a huzagolásnak van-e létjogosultsága?

  4. Még nem is hallottam erről. Faszán néz ki!