Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Bokeh Game Studio – részletek a Silent Hill alkotójának új játékáról

Ihlették a “haláljátékok”.

A Silent Hill, a SIREN és a Gravity Rush alkotója, Keiichiro Toyama új stúdiót alapított, Bokeh Game Studio néven – erről bővebben ITT olvashattok. A csapat most egy kilenc perces videót töltött fel, amelyben bemutatkozik a vezérigazgató és kreatív rendező, valamint pár részlet is kiderül az első projektről. Sőt, pár hátborzongató grafikát is megtekinthetünk.

Toyama kifejtette, hogy több elképzelése van a projektjeire vonatkozóan, a legelső pedig elég sötét – jóval sötétebb, mint amiken utoljára dolgozott. Úgy véli, hogy olyan, mintha visszatérne a gyökereihez, ebben az esetben pdig a horrorhoz. Azonban ahelyett, hogy mélyen a horrorból merítene, szeretne szórakoztató is maradni, megőrizve azért rémisztő elemeket is. Kifejtette, hogy számára a horror az, amikor a hétköznapok teljesen felborulnak: ijesztő dolgok mutogatása helyett az a jó, ha megkérdőjelezi a pozíciónkat és szembeállít a békés létünkkel; ilyen gondolatokat akar beépíteni. Gyakran olvas mostanában képregényeket, és a “haláljáték” trendre felfigyelt: ezekben brutális világok találkoznak a szórakoztatóiparral, ami neki nagyon tetszik. Átlagos emberek kerülnek irracionális helyzetekbe, akik felfokozott érzelmi állapotban vannak, és így kerülnek akciódús vagy drámai helyzetekbe.

Nagyon fontosnak tartja játékaiban a helyszínt – azt, hogy milyen városban vagy faluban alakulnak az események, hogy miként kerültek oda a szereplők, és milyen az érzelmi állapotuk. Ezúttal is a helyszínek ihlették meg, és onnan indít: térképeket vizslatott, és mindenféle módszert kipróbált a helyszín felépítéséhez. Az egyik ihletet akkor kapta, amikor a családjával egy ázsiai városba utazott, amely a régió dinamikáját árasztotta: egyszerre hatott egzotikusnak és modernnek. Elképzelt tehát egy olyan helyet, amely a fejlődés érzetét is kelti, és az emberek energiáját is érezteti.

A teljes videót is megtekinthetitek, illetve a benne felbukkanó grafikákból párat a galériában találtok. Az alkotó új játékának sem a címe, sem a megjelenési dátuma, sem a platformja nem ismert.

Hozzászólás