Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Biznisz – partnerkapcsolatban a Square Enix és a People Can Fly

A SQUARE ENIX ÉS A PEOPLE CAN FLY BEJELENTETTE ÚJ KÜLSŐ FEJLESZTŐI PARTNERKAPCSOLATÁT Egy teljesen új AAA készül konzolra és PC-re. A világ egyik legmeghatározóbb szórakoztató videojáték és olyan sorozatok, mint a FINAL FANTASY® és a TOMB RAIDER® kiadója a SQUARE ENIX®, ma bejelentette új külső fejlesztői partnerkapcsolatát a varsói székhelyű People Can Fly stúdióval, akiknek gondozásában készült a BULLETSTORM és közreműködtek a GEARS OF WAR: JUDGEMENT elkészítésében is. A partnerkapcsolat részeként a két cég közösen egy új, csúcsminőségű és eredeti címet készít konzolra és PC-re. „Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy a PCF tehetséges csapatával dolgozhatunk Varsóban, egy stúdióval, aminek tagjai nagyon tudják a dolgukat.” mondta Lee Singletion, a Square Enix London Studios stúdió vezetője. „Egy mindannyiunk számára érdekes játékot alkotunk meg, ami tökéletesen kiegészíti a portfóliónkat.” „Ez egy izgalmas időszak.” mondta Sebastian Wojciechowski, a People Can Fly stúdió vezetője. „Egy remek és tapasztalt csapatot állítottunk össze, a Square Enix-szel pedig lenyűgöző együtt dolgozni, hiszen a világszínvonalú stúdió ugyanolyan szenvedélyes és izgatott a projekttel kapcsolatban, mint mi.” A People Can Fly továbbá bővíti csapatát és jelenleg játékmenet programozó, AI programozó és VFX artist pozíciókra keres embereket. A nyitott pozíciókkal kapcsolatos részletekért látogass el az alábbi oldalra: http://peoplecanfly.com/career/ Megjegyzés: Ez a projekt nem fog szerepelni a Square Enix 2017-es E3 felhozatalában.(sajtóközlemény)

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Square Enixszel jó lesz nekik. Legalábbis a Life is Strange alkotói szerint nehéz volt kiadót találni, akik nem akartak a sztoriba beleszólni.