Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Biznisz – késik a Mass Effect alkotóinak új játéka

Az Electronic Arts bejelentette, hogy – a többek között – a [i]Mass Effect[/i] szériáról ismert BioWare friss, teljesen új IP-je átcsúszott a vállalat 2019-es gazdasági évére. Ez azt jelenti, hogy 2018 áprilisa és 2019 márciusa között jelenik majd meg valamikor.Andrew Wilson fejes természetesen dicsérte a projektet, megemlítve a kiváló játékmenetet és a lélegzetelállító akciót. A késés fő indokaként azt hozta fel, hogy mivel élő szolgáltatás köré épül, úgy döntöttek a kreatív folyamat során, hogy kibővítik a szociális aspektusokat a játékosok számára.A BioWare egyébként már a 2014-es E3-on utalgatott a játékra, továbbá 2012 óta fejleszti. A csapat legfrissebb játéka, a [i]Mass Effect: Andromeda[/i] már megjelent PlayStation 4-re.[i]Forrás: [a https://www.polygon.com/2017/5/9/15600638/bioware-new-ip-delay]Polygon[/a][/i]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Felőlem késhet elég kicsi az esélye, hogy én bármit is előrendelek ami EA. Kivéve ha mass effect. 🙂

  2. Ja hogy párhozamosan ezen a játékon is dolgoztak? Azt hiszem meg is van a válasz miért sikerül olyan gyengére minden szempontból az Andromeda.

    • Nem egészen. A BioWare-en belül is több részleg van:- Edmonton: ők az eredeti csapat (Dragon Age és az eredet Mass Effect trilógia)- Montreal: besegítenek, plusz ők csinálták az Andromedát.- Austin: Star Wars: The Old Republic.

      • Így már más, nem tudtam hogy ennyi stúdiójuk van. Azt hittem a Dragon Age készítői hegesztik az Andromeda-t. Minden esetre technikailag (sőt minden más szempontból) eléggé gyengére sikerült, valami oka csak van mert játékot nem felejtettek el csinálni.

        • “Hát igazából sokan attól féltek, hogy mivel nem a “”fő”” stúdió csinálja, nem is lesz olyan jó. Csak kifelé egységesebb a cég. Annyira talán nem különbözteti meg a sajtó sem a stúdiókat, mint mondjuk a Rockstarnál.”