Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Biznisz – jól fogy a PS4, a PSVR és a PS4 Pro

A Sony Corporation közzétette prezentációját a Tokióban zajló vállalati stratégiai megbeszélés előtt, felfedve pár érdekes adatot a PlayStation [i]brand[/i]ről. Kiderült, hogy a PlayStation Network elérte a 70 millió havi aktív felhasználót. Összehasonlításképp az Xbox Live az elmúlt két negyedévben 52 és 55 millió között járt. A PlayStation Plus előfizetők száma pedig 2017. március 31-én 26.4 millió volt.A befektetők tájékoztatásán Tsuyoshi Kodera, a Sony Interactive Entertainment helyettes igazgatója a cég különböző stratégiáiról is [a https://www.sony.net/SonyInfo/IR/calendar/presen/irday/irday2017/GNS_E.pdf]beszélt[/a]. Kitért arra, hogy a 2016-os gazdasági évben „nagyon sikeres” fejlődésen és növekedésen ment keresztül a PlayStation 4 ökoszisztéma. Az innovációhoz hozzájárult a PlayStation 4 Pro és a PlayStation VR megjelenése, és mindkét készülék sikernek nézett elébe. A stratégia fontos része a PlayStation 4 Pro kompatibilitás bővítése, valamint a PlayStation VR felhozatal duzzasztása. Utóbbi nem csak a játékokat, hanem a zenés és filmes igényeket is magába foglalja, illetve a helyszín-alapú szórakoztatást.Kodera a konkurenciát is megemlítette: szerinte a piac „aktiválódik” a Project Scorpio és a Nintendo Switch jelenléte által, ami határozottan jó dolog. A Sony éberen figyeli a versenytársakat, és mindent megtesz azért, hogy „ne legyen bizonytalan a PlayStation pozícionálása mint központi piaci jelenség”. A PSVR árcsökkentése is felmerült, de Kodera szerint ahhoz még több példánynak kell fogynia, amely előfeltétele a kiváló minőségű tartalom. A Sony ennek érdekében aktívan szorgoskodik hardver és szoftver szempontból is javítani az élményen. A PSVR sikerét támasztja alá az is, hogy hiánycikk lett, de februárban a gyártás növelésével orvosolta a cég a problémát.A vállalat előrejelzései szerint 78 millió PlayStation 4 egység fogy majd 2018. március 31-ig.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Durva, hogy a PS4 hamarosan lehagyja a PS3-at eladások terén. És akkor már a PSX is veszélyben lesz. Összességében szerintem a PS2 mögött fog végezni.

    • A PS2 viszont csúnyán elveri. Az a durva, hogy a PS2 úgy tudott 100 millió fölé menni, hogy a maga korában még jóval kevesebb volt a célközönsége a játékiparnak mint most.

      • Jó, de a PS2 mindent csúnyán elvert, hát mit szóljon az xbot vagy a nindedo erre?:)Azzal azért vitatkoznék, hogy akkoriban kisebb volt a célközönség, szerintem bőven fénykorát élte, és ennek az igazi oka a PSX sikere lehetett.