Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

BioWare – az új fejes szeretné “újjáépíteni a stúdió hírnevét”

A csapat új Dragon Age-en, új Mass Effecten és a Star Wars: The Old Republicon dolgozik.

A BioWare-hez tavaly júniusban csatlakozó Gary McKay lett a stúdió új általános menedzsere azután, hogy Case Hudson, a Mass Effect eredeti kreatív rendezője decemberben elment a csapattól. (McKay egéybként átmeneti vezető lett, de most állandósították pozícióját.)

Hudson és a következő Dragon Age vezető producere, Mark Darrah távozásakor a stúdió nem volt a helyzet magaslatán, és próbálta újjáéleszteni a még 2019 februárjában kiadott Anthemet – amely új változatát végül elkaszálták februárban, a csapat pedig inkább az új Mass Effectre, a Dragon Age-re és az MMORPG Star Wars: The Old Republicra kezdett összpontosítani.

McKay karrierjét a BioWare anyavállalatánál, az Electronic Artsnál kezdte még 1998-ban, és hét év után ment el, hogy más stúdiók általános menedzsere legyen. McKay egy közleményben fejtette ki, hogy a BioWare mindig is a bakancslistáján szerepelt, és hogy szeretné újjáépíteni a stúdió hírnevét.

Az Electronic Arts korábban úgy döntött, hogy az új Dragon Age-ből el kell távolítani minden többjátékos, illetve élő szolgáltatásos szegmenst, hogy kizárólag az egyjátékos, sztoris élményre fókuszáljanak. A következő Dragon Age-en már 2015 óta dolgoznak, de 2017 őszén újraindították a projektet azért, hogy a hosszútávú profitálás érdekében élő szolgáltatássá alakítsák – részben emiatt is távozott Mike Laidlaw kreatív rendező, aki saját stúdiót hozott létre Yellow Brick Games néven. A játékot 2018-ban jelentették be hivatalosan, de a fejlesztés során többen is azért küzdöttek, hogy újból inkább sztoris alkotás legyen belőle, amely úgy tűnik, hogy sikerült. Természetesen a BioWare-en belül is voltak többen, akik az élő szolgáltatás megvalósítását preferálták, de egyelőre úgy tűnik, hogy előbbi csoport elképzelése valósulhat meg.

A csapat nemrég adta ki egyébként a Mass Effect Legendary Editiont, amely az eredeti sci-fi trilógia feljavított változata – erről ITT olvashatod el tesztünket.

[webp-to-jpg output image]

1 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Nagyon helyes, mindenképpen bíztató ez a hozzáállás. Az már szerintem kevésbé, hogy ennyi projekten dolgoznak egyszerre amik önmagukban se kis falatok.