Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

BioShock Infinite – az 1999″-es fokozat”

A Playstation 3-ra is fejlesztés alatt álló, talán idén megjelenő, részben steampunk hangulatú First Person Stooter, a [B]BioShock Infinite[/B], mely egy alternatív múltban játszódik, a fejlesztő Irrational Games bejelentése szerint tartalmaz majd egy “1999” nevű játékmódot.Ennek nehézségét és mechanikáját a franchise kedvelői által megfogalmazott észrevételek alapján hangolja be a stúdió. Az 1999 gyakorlatilag egy utra-nehéz fokozat lesz, ahol a player minden egyes döntése “halál komoly és visszafordíthatatlan”. Minden egyes karakterfejlesztést, vásárlást és fegyvert jól meg kell majd gondolni. Ha a player olyan setupot készít karakterének, amiről később kiderül, hogy nem fekszik a játékstílusához, komoly szívás lesz az Infinite. Sokkal többre kell tehát készülni, mint szimplán erősebb ellenfelekre.A harc terén “minden egyes lövést pontosan kell leadni”, és a palyer életereje is máshogy alakul, mint a normál szingliben.[35583]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Ha megjelenése környékén nem is tudom majd megszerezni, de kelleni fog.

  2. jól hangzik!

  3. egészségére minden mazoista playernek, maradok a normál játékmenetnél. Bár ha bejön, végigtolom hardon is 🙂

  4. Ez kell nekem.Erről az jut eszembe,hogy a Dark souls első végigjátszásában megöltem az űber kovácsot.Aztán rá jöttem ,hogy nem kellett volna, mert ez nem az a játék amiben bárki is feléled, ha egyszer meghalt.Sum: Örülök ennek a módnak!

  5. Szeretem az alternatív játékmódokat.

  6. Ennek nagyon tudok örülni, mert a mostani fps-k AI-ra nullák a leegyszerűsített játékmenetről már nem is beszélve. Már csak egy pontos megjelenési dátum hiányzik.

  7. Nagyon jól hangzik, elsőnapos vétel lesz. 🙂

  8. Elsö résszel!Akkor az elsö részt megse veszem!

  9. Jöhet . + ahogy ígérték : az első résszel a lemezen . ( vagy minimum egy letöltő kóddal a tokban )

  10. Azért ez érdekesen hangzik, de sztem csak egy ultra hard lesz nagy marketinggel, de ne legyen igazam 😀

  11. Fakezemmel kipróbáljam?

  12. Dark Souls Fps suhéjj 🙂

  13. Hmm… érdekesen hangzik. Tuti, h jár majd érte arany trófea! 😀

  14. Ken Levine olvas a gondolataimban. System Shock 2 anno attól volt félelmetesebb, mint sokkal jobban kinéző kortársai, hogy minden egyes elpazarolt vagy fel nem szedett töltényt megkeserültél előbb-utóbb (de inkább előbb), és ott is lehetett nagyon félrefejleszteni karaktert, ha nem olvastál a jelekből és a háttértörténet elemeiből. A félelmetes sztorin kívül még a saját döntéseiden is rágódtál, megkétszerezve az élményt. Úgy néz ki a Skyoshock-nak hála újra átélhetjük a lelkiállapotot. 🙂

  15. tetszik!

  16. Áh durván hangzik :DAki kemény így kezdi.

  17. mindig is ki akartam próbálni egy ilyetcsak a megfelelő játékra vártamtalán ez olyan lesz

  18. Első napos vétel – nem is kérdés.

  19. “Én szeretem a kihívásokat, de azért van egy határ, ami nálam kb. a Killzone 2 Elite fokozat… Már az is néhol átcsap az “”agyf@sz”” kategóriába (főleg a végén), de ami már azon is túltesz, az nálam felejtős, mert nem éri meg, hogy ronggyá tépje az idegeimet. :)”

  20. Ez nagyon érdekes!Váááááááárom!

  21. Nagyszerűű, már látom is az érte járó arany trófeát:DD