Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Beyond Good & Evil 2 – megújult a Ubisoft jogköre

Egyre kevesebben vannak, akik még emlékeznek a Beyond Good & Evil című, eredetileg PlayStation 2-re is megjelent akció-kaland videojátékra, és azok sincsenek már sokan, akik még hisznek benne, hogy a Ubisoft valaha elkészíti a [B]Beyond Good & Evil 2[/B] című, még PS3-ra [A https://www.youtube.com/watch?v=vkCXE1l5MVI]belebegtetett folytatást[/A].Pedig elképzelhető…Egy friss trademark bejegyzés tanulsága szerint ugyanis a Ubi megújította a cím tulajdonjait, ami arra utalhat, hogy a “rettentő problémás fejlesztés” végre befejeződhet. Arról is pletykálnak azonban, hogy a szoftver végül Nintendo NX exkluzív formában debütál, több mint 8 éves hercehurca után.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nagyon nagy kedvencem, meg is van Ps3-ra 🙂

  2. Pont a héten vettem meg Ps2-re…

  3. Én egy nagyon túlértékelt játéknak tartom a BGE-t. Sokkal több olyan játék van, ami inkább megérdemelné, hogy folytassák.

    • inkább pont ellenkezőleg, egy rendkívül alul értékelt alkotás, ami minden aspektusból a nagy betűs élmény és játék :)remélem mihamarabb jön egy folytatás

  4. Malackaland! 🙂

  5. Na ne. Csak ne Nintendo ex legyen.

    • Pedig sajnos nagyon is lehetsèges!!! Pàr hèttel ezelött màr olvastam ròla hogy a projectet a nintendo pènzeli,ès NX exkluziv game lessz.

      • Akkor nagyon morcos leszek. Kifejezetten bejött a BGE.

      • A BG&E ip a Ubisoft kiadó tulajdonában van, ők pedig nem arról híresek, hogy exkluzívan elkötelezzék magukat egy konzol felé. (mondjuk manapság melyik kiadó igen?)Ha tényleg megjelenik még ez a játék, és kiadják NX-re, legfeljebb időleges exk. plecsnit kap, idővel pedig kiadják más gépekre is, szerintem.

        • Akkor olvass utàna,a gamestar ès az IGN Hungary is lehozta a hirt kb 2 hèttel ezelött.Amùgy meg a nagy N-töl nem ùjdonsàg ez az üzleti hùzàs.Elèg csak a Bayonetta folytatàsàra gondolni.Amùgy meg igen meg lehet egyes cimeket vàsàrolni a kiadòktòl mert az nekik is pènz.Föleg ha egy jàtèk ilyen nehèz szülès, mint a BG&E 2.Amit màr többször is fagyasztottak,gondolom a kiadò üzletileg kockàzatosnak talàlta ès lelötte a projectet.A Nintendonak meg ugye kellene valami nagy durranàs indulàskor,ès igy lètre jöhetett az üzlet.Mert talàn igy màr az Ubinak is könnyebb lehet ha a hàttèrbe valaki lapàtolja a pènzt.Mert a gamestaros cikkbe is azt irtàk hogy a japcsik pènzelik a fejlesztèst.

          • “Először is: amit mindegyik videojáték-hírfolyam lehozott ezzel kapcsolatban, az egyenlőre pletyka (szinten van). Készpénznek ilyet nem szabad venni, még akkor sem, ha “”egyértelműnek”” tűnhet.És ezen az sem változtat, ha magyar oldalak is hírként közlik ezt le. (ez nem bizonyít semmit)Az, hogy a BG&E 2 fejlesztése nehézkes, az egyértelmű (de hivatalosan sosem lőtték le a projectet), lehet pénzhiány is volt (ez lenne a döntő tényező? ki tudja), és emiatt beszállhatott a Nintendo is, és köthettek egy deal-t a Ubisoft-al, de, én csak annyit akartam írni, hogy a Ubi nem arról híres mostanság, hogy ilyen komoly (és rizikós?) lépéseket tegyen (főleg nem az N felé). (az meg totál elképzelhetetlen, hogy nyitásra elkészüljön, szerintem)A Bayonetta abban nem pontosan jó hasonlat, hogy ott a Nintendo-nak egy kis fejlesztőcsapattal kellett közösen ténykednie, akik amúgy maguk ki sem tudták volna adni egyedül a játékukat. Ott volt a félkész cím, az ip, csak a támogatás hiányzott. A SEGA-nak jóformán komoly beleszólása nem is volt a dologba, miután lemondtak a dologról. A Platinum pedig megkapta a fizetését, nekik az elég is volt. Minden mást a Nintendo-ra bíztak.Nem akarok hülye példákat hozni, de a Rayman Legends kiadás-történetének alakulása az, ami mutathat némi hasonlóságot. Vagy a Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge. (még a Mass Effect első részén gondolkoztam, de az annyira mégse helytálló) Mindenesetre úgy is megtudunk majd mindent, idővel, csak győzzük nyugton bírni.”

          • Igen abba igazad van,hogy kellett volna irnom hogy pletyka.Amùgy meg tènyleg volt jegelve a project,mèg itt is volt ròla szò a PSC-n de màr nagyon règen azt hiszem.