Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

BATTLEFIELD 4 (PLAYSTATION 4)

“De jegyezd meg jól: míg a Föld kerek, mindig lesznek shooterek!” – dúdolgattam magamban, mialatt a PlayStation 4 a 615 megás patchet ragasztgatta a [b]Battlefield 4[/b]-hez, ami soknak tűnhet, de a szoftvert ért sok kritika mellett talán még kevés is… Mindenesetre a teszt során nagyobb hibába vagy fagyiba nem futottam bele, de mivel nem nyomtam a foltozatlan állapotú kiadást, így nem tudom, hol és mit kellett javítani. Sajnos (vagy szerencsére) a BF4 péeshármas verzióját sem láttam, így most nem olvashattok ezzel kapcsolatos összehasonlításokat, a CoD: Ghost-tal összevetve pedig csak annyit írok így az elején, hogy szerintem minden szempontból jobb eme lövölde, mint a kutyás cucc, bár ne gondoljatok valami [I]húdehúha[/I] fölényre – kivéve a 64 játékossal véghezvihető multis tömegmészárlást. Természetesen a PSC-n már volt egy szuper teszt a PS3-as kiadásról is HTB-től, ami [URL]http://playstationcommunity.hu/note/10044]itt olvasható[/A].Személy szerint nekem valahogy a BF sorozat mindig ember közelibbnek tűnt a CoD-nál, már ha lehet ilyet egy öldöklésre szakosodott termékről mondani. Főleg a két Bad Company, mert ott jobban bele tudtam élni magam a történetbe, és az aktuális bajtársakkal is jobban szimpatizáltam. Mert mondjuk a CoD: Ghost-ban is ott volt egy család, de a tesóm a kutyával jobban foglalkozott, mint velem, és úgy általában nem nagyon voltak olyan megnyilvánulások a történetben, ami miatt esetleg ő, vagy a fater Riley fölé került volna – nálam – a ranglétrán. Ellenben a BF4 Tombstone nevű egységéhez tartozik egy néger (ha szabad még leírni ezt a szót) fickó, Kimble “Irish” Graves, aki már a bevezetőben parancsmegtagadásra akar rávenni, és a további történésekben is hagyja, hogy a kötelesség helyett az érzései vezéreljék, vagyis olyan heves és szókimondó figura. Nem úgy, mint a kínai ellenálló nő, Hannah, aki csak ott van mellettünk egy darabig, és konkrétan engem inkább idegesített (akárcsak Irish-t). A történetet az ex-amigás fejlesztők 2020-ra tették, ahol is az oroszok és az amerikaiak közötti feszültség egyre fokozódik, ráadásul Kína is háborús terveket szövöget, amiben egy bizonyos Chang admirális a kulcsfigura, aki éppen az aktuális kormányzat megdöntögetésére készül, hogy fegyverkezhessen. Ez persze nem lenne jó, hiszen ezzel az oroszok olyan segítséget kapnának, amivel usankának már esélye sem lenne. A sztorit egyébként a BF3 halovány folytatásának is fel lehet fogni, mivel azt a történelmi vonalat viszi tovább, valamint Kovic Laci (Laszlo W. Kovic) nevű felettesünk is onnan való többek között, ahol Agent W. néven futott a CIA-nál. Sőt, a börtönös pályán a sugárfertőzést kapott Dimitri “Dima” Mayakovsky is ismerős lehet. És persze ott a Titan nevű hordozó, ahol szerintem az egyik leglátványosabb helyszín kapott helyet, mert ez meg a Battlefield 2142-ből rémlett – legalábbis a név maga, mert abban voltak ilyen hajótípusok ugyebár, csak az időkülönbség miatt jóval fejlettebb kialakításban. Sok spoilert nem akarnék ellőni, mert sajnos a kampány jelen játék esetében is meglehetősen rövid, ha az ember nem szivacson nyomja, így csak annyit mondanék róla, hogy Hannah és Irish megbékélnek egymással, és háromféle befejezése is lehet, bár ez csak afféle érdekesség, hiszen az utolsó percben választhatunk közülük.
[YOUTUBE]CrtwqDt0IEk[/YOUTUBE]A játékmenet mechanikája a “megyünk és lövünk” stílusjegy mellett csak egy számottevő lehetőségre ad módot, amivel kijelölhetjük az ellenséget, majd tűzparancsot adhatunk ki rájuk társainknak. Ez jól jön akkor, ha esetleg sokan törnek ránk, vagy éppen nem látunk rá valakikre a fedezék miatt, esetleg csak simán le akarjuk foglalni az ellenséget, míg mi oldalba rúgjuk őket pár golyóval. A rendszer jól működik, bár csak párszor használtam érdekességképpen, de ha valaki nehéz fokozaton áll neki a kínaiak aprításának, az biztos hasznosabbnak fogja ítélni. Ezt ilyen hőkamerás látáshoz hasonló effektet adó eszközzel tehetjük meg, ami kellemes akkor is, ha fel akarjuk deríteni a még bujkáló ellenséget, amik fehéren világítanak a képen. Nekem leginkább a tankos pályán segített, mert az ellenséges lánctalpasokat nehezen venni észre, és ha nem figyeltem elég hamar szanaszét lőttek. Ugyanezzel az eszközzel láthatjuk a környezetben található és felrobbantható cuccokat is, amiket sárga karikákkal jelöl a játék, de szerintem ez már azért túlzás, mert teljesen kiöli a kreativitást az emberből. (Vagy csak én vagyok régimódi és túl rég nyomtam egy jó kis világháborús FPS-t, amiben én vagyok, pár gránát meg egy M1 Garand, lézercélzó nélkül.)No, de ha már a robbantgatásnál tartok, akkor fel is vázolnám a népiesen csak Levolutionnek emlegetett, főként tereprendezéssel kapcsolatos fogalmat, ami sokkal jobban funkcionál, mint a kutyás rivális hasonló terepformáló rendszere. (Ameddig a Juke Kartel nem perel a név miatt.)Bár a pusztításra nagyobb léptékben csak a multiban keríthetünk sort, azért szingliben is van pár érdekes és látványos momentum a kis helyi robbantgatásokon kívül, amiket a sárga körös, fokozottan gyúlékony és robbanásveszélyes tárgyak kilövésével érhetünk el. Persze, ezek mindegyike előre megírt forgatókönyv szerint zajlik, még az ablakok is ugyanúgy törnek a lövés helyétől függetlenül, tehát ne álmodozzunk rombolási hajlamaink szabad kiélése kapcsán. És nem tartom valószínűnek, hogy otthoni keretek között belátható időn belül el fogunk jutni a valóban szabadon átformálható környezetig, ahol minden fa kidől, minden fal leomlik, és minden robbanás saját krátert hagy a földben. De aki ezzel tisztában van és nincsenek túlzott elvárásai a marketing-maszlagok világában, azok élvezni fogják, amikor egy helikopter szanaszét lövi a menekülő csapat melletti falakat az elhagyott gyárban, majd a lezuhanó saját gép szétkavarja a törmeléket, nagy porfelhőt okozva, amibe később mi is leérkezünk. Nem akarom elmesélni az összes poént, így csak annyit jegyeznék meg, hogy számomra a legjobban tetsző rész a süllyedő hajón volt mint említettem, ahol egy helyen komplett Titanic feelingje van a dolognak, utána pedig csak ámul az ember, ahogy a nagy és nehéz repülőgépek megindulnak mellette. Ez a jó az egészben, hogy a dramatikus katarzisok általában közvetlenül mellettünk vagy velünk történnek, és ez számomra mindenképpen nagyot dobott a hangulat értékelésén.A multis rész viszont más tészta olyan szempontból, hogy a pályák kimondottan építenek a rombolási lehetőségre. Mozgó vonat, egy kis szigeten álló szálloda részleges lebontása, völgyzáró gát betonelemeinek a kirobbantása, az őrtorony ledöntése a börtönös pályán, a tudománytagadók örömére egy rádióteleszkóp detektorának a földre vitele, a tanküzemben egy robbantásra előkésztett kémény várja a sorsát, földalatti gázvezetékekkel gyárthatunk lövészárkot és végezhetünk ki egy felüljárót, egy kisebb védőgát buzgárjának kirobbantásával pedig egy városkában csinálhatunk árvizet (ez mondjuk elég bután nézett ki). Továbbá partra futtathatunk egy égő hajót, miután kiszabadítottuk a szélerőmű fogságából, ledönthetjük a szép üvegezett belvárosi csilivili szállodát, így aki először játszik majd BF4-et, annak jut 1-2 óra látványosság, már amennyire ráér majd figyelni, miközben éppen egy sniper célkeresztjében van a kis virtuális feje. Erre ugyanis jóval nagyobb az esély, mint a Ghost keretein belül, hiszen a pályák 64 emberkét bírnak el maximum, bár amikor próbálgattam a multit, nem nagyon találtam ilyen tömegnyomort, csak szolidabb 20-26 fős partikat.A szokásos multis lehetőségek adottak: van Conquest (a BF1942 óta, mint mindig), Domination, Rush az M-COM állomások ellen, Deathmatch a könnyed szórakozáshoz, Commander pedig egy kis RTS érzéshez, ha a reflexek már elfáradtak, és ha van az embernek egy Androidos okoscucca, amire feltelepítheti a hasonló nevű applikációt (lehet van ájfón és vinfón verziója is, de ezektől én genetikai szinten irtózom). Ez utóbbi játékmetódus nekem nagyon bejött, remélem, egyszer valaki felkarolja, és lesz önálló inkarnációja is, afféle Red Alert kialakításban.Újféle módok is jöttek viszont Obliteration, Elimination és Defuse neveken. Az Obli véletlenszerűen feltűnő bombákról szól, amikkel kijelölt célpontokat kell megsemmisíteni, illetve ettől megvédeni, a másik kettőről viszont nem tudok még semmi érdemlegeset írni, amúgy lényegüket tekintve respawn nélküli játékmódokat takarnak, mazochistáknak.A fejlődni vágyókat sem felejtették ki, hiszen a száz, egyenként öt szintre bontott Rank már eleve hosszú időtöltést enged sejtetni, amit a 45 szalag és rang még tovább bővít. A klasszokba nem nyúltak bele az eddigiekhez képest, csak a Carabine-n variáltak egy keveset, amit kifejezetten utcai harcokhoz ajánlanak, szűk terekhez – vagyis olyan dolgokhoz, amiből a mapek nagyságát és felépítését tekintve a legkevesebb található. Ezen kívül a hagyományos Assault – Support – Recon – Engineer szerepeket vállalhatjuk magukra.A nagy és szellős pályákon viszont nagyon kellemesen lehet használni az elég sokféle járművet, tankot, helikoptert, repülőgépet, harci csónakot, egyebeket, amikhez külön légi és páncélos játékmódokat is kapunk, ha nem akarjuk, hogy a gyalogos katonák beleszóljanak a gépesített mókába. (Erről jutott eszembe, hogy milyen rég nem néztem a PS3-as Warhawk felé, pedig anno nagyon szerettem.) Jó opció, hogy a Test Range pályán nyugodtan begyakorolhatjuk és kipróbálhatjuk az összes fegyvert, járművet és egyéb felszereléseket, mielőtt belevetnénk magunkat a harcokba amerikai, orosz vagy kínai oldalon, örömmel használva a fedezék mögül kileskelődős lehetőséget.A járművek kapcsán még megemlíteném, hogy a kiiktatásuk most “critical hit” bevitelével történik, nem a BF3-ban megszokott szanaszét lövöldözés által, amitől a gépezet irányíthatatlanná válik, míg vissza nem gyógyul egy szint fölé, vagy nem segít neki egy géplakatos egy kis szerszámos javítással. Csak arra kell vigyázni, hogy a sérülés ne vigyen minket az életerő olyan 10%-a alá, mert akkor nagy valószínűséggel annyi nekünk. Hogy ez jobb-e, mint a BF3, ahol a lesérült tankot csak 100%-ra visszagyógyulva tudtuk újra használni, azt döntse el mindenki saját maga.
[YOUTUBE]hl-VV9loYLw[/YOUTUBE]Ennyit tudtam hát elmondani a BF4 PS4 verziójáról. Szép, pörgős, (már) stabilan fut, de túl rövid a szinglije. Ebbe a rövidségbe ugyanakkor sikerült olyan dolgokat belenyomni, amiket látva szerintem a CoD: Ghost készítői csak csendesen jegyzeteltek. A PS4-es BF4 látvány téren is megállja a helyét annak ellenére, hogy a fejlesztők viszonylag új területre léptek a nextgen konzolok eljövetelével, az esős-nedves városi környezetet például leplezetlenül csodáltam. A játékot új gép vásárlása mellé mindenképpen jobban ajánlom, mint a kutyáékat, és a végső pontot nem sok választja el egy kilencestől. Jó, voltak azért kisebb fanyalgások, mert a rács és lépcső jellegű tereptárgyak elég rondán interferáltak és zizegtek, szóval remélem, a későbbi játékokban találnak módot ezek kiküszöbölésére. (No, meg fura volt a szállodás kiszabadítós fejezet vége is, amikor hiába lőttem le mindenkit a tetőn, még mindig az volt kiírva, hogy “Secure the helicopter”, szóval itt nyomtam egy restart checkpointot, ami után már tovább tudtam menni – de lehet, hogy csak én nem vettem észre valamit előtte? A multinál pedig a Team DM betöltésekor maradt “loading” állapotban a dolog egyszer, de nem tudom, hogy mi okból.)Különben meg örüljetek, hogy nem Kínában vagytok, mert ott ki- és betiltották a játékot, a kulturális miniszter szerint túlságosan népellenes tartalma miatt…(A játékot partnerünk, az Electronic Arts biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a [URL]http://www.konzolokszervize.hu/playstation4/battlefield-4-ps4-ps4]Konzolok Szervize[/A] budapesti boltjában, illetve webshopjából meg is rendelhető.)

8/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

80 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Sziasztok valaki árulja már el hogy kell itt kategórián belül pályákat választani, mert csak serveren belül lehet…?

  2. “Storiba befogom a fülem miközbe beszélnek,mert bassza a fülemet,mintha valami ZS kategóriás filmet néznék. Lövölde része viszont nem lett rossz. Multi nagyon hangulatos,talán a legjobb lehetne,de ennyi kibaszott bugal még a büdés életbe nem találkoztam pl: láthatatlan fedezék van az emberek előtt,lefagy,nincs hang,csekpontnál sötét marad a képernyő és a játék megy (“”hangok megmondták””),de sikerült élve elsüllyednem a tenger közepén egy hajóval,de a legbosszantóbb h folyamat elvesznek a mentéseim és ezzel a fegyverek is amiket unlockoltam. Komolyan mondom ember ennyiszer nem játszotta végig a sztorit mint én. Én 6 pontnál többet nem adtam volna, a sok hiba miatt,és bosszant mert jó lenne,de egy ilyen kulát nem is tudom h mertek kiadni. Bocsánat a káromkodásért :).”

  3. nekem a singli baromira nem tetszett viszont a multi nagyon jó lett !

  4. Azért a látvány a kutyás cucc- nál ezerszer jobb 🙂 Jah a hangzásról nem is beszélve… A CoDba a fegyverhangok olyanok, mintha ropit tördelnék… 😀

  5. az amúgy mi a rák?

  6. Azért a viharban egy parcel storm-os pálya nem gyengén üt 🙂 De még napsütésben is, ahogy a fákon meg a bokrokon átszűrődik a fény ááááááááá 10/10 hangok 20/20

    • Most Troll leszek, de PC-n még egy picit ennél is szebb 😀 Amúgy igen a BF egy kicsit kiemelkedően jó technikai fronton. 🙂

    • Majd ha lesz egy teszt csak a paracel storm pályáról, akkor kiválót fog kapni majdnem mindenben, ígérem. De sajnos oda kell majd írnom, hogy a szinglije értékelhetetlenül sz@r, ami miatt nem kaphat tizest.

      • “””Elimination””ez a mód hol van?”

        • Nincs még sehol, ahogy írtam is.

          • “””Újféle módok is jöttek viszont Obliteration, Elimination és Defuse neveken. Az Obli véletlenszerűen feltűnő bombákról szól, amikkel kijelölt célpontokat kell megsemmisíteni, illetve ettől megvédeni, a másik kettőről viszont nem tudok még semmi érdemlegeset írni, amúgy lényegüket tekintve respawn nélküli játékmódokat takarnak, mazochistáknak.””hol írtad?”

      • “””a CoD: Ghost-tal összevetve pedig csak annyit írok így az elején, hogy szerintem minden szempontból jobb eme lövölde, mint a kutyás cucc, bár ne gondoljatok valami húdehúha fölényre – kivéve a 64 játékossal véghezvihető multis tömegmészárlást””csak annyi,hogy a kutya 1999 motort használ,de semmi érdemleges…ez teszt vagy összehasonlítás?”

  7. Ja, és most néztem hogy a COD GHOST ami 500millió éves motort használ az is látványra JÓ-t kapott. hmm aham értem én LOLHangok jó mármint a cod-nál és a bf-nek is csak jó LOL

    • A látvánnyal vitatkoznék, de a BF4 hangját lehetett volna kiemelkedőre tenni.

      • Azért mikor megindul a csapat 32fővel pl 2tank, meg heli, közbe feletted jet repül el, nem beszélve a gyalogságról az azért nem semmi látvány ám. Nem beszélve a robbanásokról, meg mikor lezuhan a heli az a láng ami még ott marad hát…….. azért elég sok játékkal játszottam már kb 25év alatt de inkább 29az, azért nem sok produkált ilyen látványosságot, megkockáztatom hogy egy sem.

        • A PS3-hoz viszonyítod, annál tényleg sokkal szebb, de részleteiben nem annyira kiemelkedő.

        • Majd ha lesz egy olyan game, amiben csak helikopterek esnek le, akkor beírom, hogy a BF4-ben kiválóbban estek le a helikopterek.

          • Én csak két (heli láng, és paracel stormos vihar) apróságot emeltem ki a sok közül. A KZ látványossága mitől kiemelkedő? A neon fényeitől vagy mitől? Inkább hagyjuk is mert ennek se vége se hossza nem lenne, mindenkinek úgy sem lehet jó minden.

          • mit értetlenkedsz? XDa lego marvel vagy mi megjelenítésre kiemelkedőt kapott…több kérdésem nincs 🙂

          • hogy micsudi?lego LOLBiztos szépen vannak kidolgozva hulk-ék 😀

          • “biztos “”kiemelkedik”” a megjelenítőből…erre tudok gyanakodni XD”

          • A jó sok lance flare! Az a királyság!:D A KZ tiszta Crysis lett. Annyi benne a lance flare legalább. De azért a KZ az tényleg szép(igaz multiban nincsenek akkora pályák mint a BF-ben, meg 64 játékos stb)

          • Lense flare… Nem lance, és nincs benne sok. Már kétszer lenyomtam a singlit, jól tudom. Vannak programok amikben sokkal több van.

          • Ha már ennyire pontosak akarunk lenni, akkor lens flare 🙂 Egyébként mindkét játékban van bőven, de nem értem mi a gondotok ezzel. Nekem multiban valamiért mégis a cod a nyerő, pedig tudom a többi szebb meg minden, nem tudom megmagyarázni miért de csak azt nyomom.

          • Jah, ne is mond én is rosszul írtam, tiszta idióta vagyok. 🙂

          • Oké ezt benyaltam elismerem. 😀 De nekem is tetszik az effekt, csak ha már mindenütt az van… kicsit zavar. :/ Ez az én hülyeségem tudom.

  8. Kedves DZSON!Mondj egy olyan játékot aminek a hangja kiemelkedő please, mert kíváncsi vagyok hogy ha neked ennek a játéknak a hangja csak jó, akkor neked, a te értékrended szerint mi a kiemelkedő vagy melyik játéknak kiemelkedő? THX

  9. Single része egy kalap xar! Ennél még a BF3om single része is jobb volt. A multit viszont kezdem már megszokni.Zene, hang jó hmm LOLA legjobb hangja a BFnek van a KZ elmehet a picsába mellette, a COD-okról meg nem is beszélve! Ahogy megyek pl tankkal és a fejem felett elhúz egy JET na az nem semmi! Persze aki csak egy fos tévén játszik stereo hanggal annak tényleg csak jó a hang! Nekem valami brutális. Pont hogy ennek a játéknak ami a legnagyobb erénye a hangzás. Zene: hát amivel nyit a single rész szerintem párja nincs de mind1. Csak sajnos a single-ből ez az egy ami meg maradt belőle 🙁

    • Milyen hangrendszered van, 8.1, és a plafonon is van egy hangszóró a repülőgépeknek?

      • Nem 8.1, és nincs a plafonon egy hangszóró de SONY a házimozim és szól is rendesen.Azért szépen kitértél a válasz elől 🙂

        • Az értékelő zene/hang, namármost, a hangok nagyjából ugyanolyanok mint már X éve minden hasonló játékban, a zene meg (már amikor szól) egyáltalán nem kiemelkedő. http://www.youtube.com/watch?v=osHVy_038jw

          • “””a hangok nagyjából ugyanolyanok mint már X éve minden hasonló játékban””Azért ez sem teljesen igaz. Ott van ügyebár a MOH:Warfighter című játék. Na azért olyan fegyverhangok mint amik ott vannak hát…… lősz egy sorozatot és olyan mintha rengetek ceruzát morzsolnál össze LOL A gránát hangok meg olyanok mintha papírzacskót pukkasztanál ki. De nem vagyunk egyformák :)Lehet azért vagyok picit elfogult mert a BF a szívem csücske, azt elismerem hogy a single tényleg kaki lett (de nem is az a lényeg) na de hogy a látvány, meg a hang csak jó hát……. Tényleg nem sok olyan játék van ami még csak meg sem közelíti a hanghatást. Volt is egy ilyen video a BF3 és egy cod között azt hiszem BO2ből hasonlították össze pár fegyver hangot, és a BFes hang még a nagy cod-os fegyver hangot is alázta. Sőt egy némelyik olyan volt mintha a codnál vízipuska lett volna a bf-hez képest.Amúgy jó volt a teszt, csak ez szúrt picit szemet.Peace! :)”

          • Egy ponttal több lett, mint a CoD kutya, vígasztaljon ez. 🙂

          • azért nyert best of audio díjat a frostbite,mert olyan hangot produkál mint a többi XD

          • Meg is nyugodtam hogy nincs bot fülem, és a házimozim is jól teszi a dolgát 😀

          • “””Elimination””ezt a játékmódot próbáltad már? XD”

          • Nem :(Holnap leszek 17óra után, aztán kipróbálhatjuk! 🙂

  10. A 3-hoz képest egy kalap sz.r….

  11. Single az első pálya ami jó utána már csak úgy van.A multi jó lenne, de a Laaaagggg….A grafika és hangok meg faszántosan néznek ki, de kéne még egy nagyon sebtapasz a játéknak.

  12. “a látványosság “”jó””?ez nagyon vicces…”

  13. A Single utoljára a Bad Company részekben ért valamit. Amúgy csak felesleges kitöltés.

  14. Azt nem tudom hogy egyáltalán minek rakják egy lemezre a multit és a kampányt! Csináljanak 2 példány mindkét tábor részére, én is single párti vagyok! Kampányban miért nem csinálnak legalább egy 20 óra játékidőt! A 3. Részt is pár óra alatt végig lehet futni, szószerint mert nekem nagyon nem tetszett a sok üresjárat! Ezt is csak a sztori miatt venném meg de ha olyan rövid mint írjátok akkor lehet majd valamikor 2 év múlva olcsón!

    • Azért van egy lemezen, mert a Single arra is jó, hogy bevezessen az irányításba, és bemutassa mire képes az Engine. Kvázi egy Tutorialnak is felfogható. Azt nem értem, hogy a Story miatt miért akarsz BF-t venni. Köztudott tény, hogy egy multi orientált cím(mindig is az volt), csak a szimpla AI elleni meccseket kiváltotta a kampány mód(bár azok a pályák is a multi mappok kicsit átdolgozva). Aki a Story vonal miatt képes hurrogni annak fogalma sincs arról, miből indult a BF. De idővel lehet lesz benne rendes, kidolgozott Single is, de én ettől a játéktól ilyesmit nem várok el. Ugyan azt a vonalat követi mint rég és ez jó is így.Maradjon a minőségi multi jelképe a BF, maradjon annak aminek kitalálták.

      • mégis, mi a jó búbánatos herezacskónak kell egy játéknak a 4. részében még mindig bevezetnie az irányításába?!! az első három nem volt elég?!!

        • Mert talán nem mindenki a 1942-vel kezdte 12 évvel ezelőtt?

        • Zoole válaszolt helyettem. Tudod jönnek az új generációk, akik csak a 4. részt ismerik mert az 1942 idejében még azt se tudták hol vannak, vagy olyanok is vannak, akik csak most vesznek konzolt vagy PC-t.

          • Nem tudja mert ő már 100 éves. Teljesen alap és hála az égnek nem elhanyagolt dolog az irányítás tutorial.

  15. Köszi a tesztet , kipróbálnám én is PS4 en 🙂

  16. Talán ha ingyen lesz végigtolom a single-t. De azt is csak zokogva, apró részletekben. Talán ha még utal egy kis lét az acc-omra s Dice.

  17. Dat 900p. Mér? DICE, hát nem tanultak meg ott normálisan programozni. Összességében nem rossz, de monitoron nagyon idegesítő a sniperkedés, mert nem látszanak túl jól a távoli tárgyak.A single egy kalap fos, a multi nekem nem bugos, bár ezzel nagyin egyedül lehetek.

  18. Multiban imádom, single egy kalap fos. Mindig lefagy és elszarja a mentést. Tegnap neki estem és megint beadta a fagyást leáll az aplikáció és vége a single mentésnek. Köszi DICE.

  19. Egyébként én ennek a játéknak nem erőltetném a Campaign-t, érezni lehet hogy ez a Multiról szól… A COD meg mindenben szarabb: hangok, fizika, pályák mérete… egyedül a Single része veri, de az meg 6 óra! Így hát a 6 óra játék élményt és az 1 évig tartó multizást nem hasonlítanám össze! 😛

  20. Én PS4en tolom, és azt leszámítva hogy néha lefagyott és kilépett nem bugosabb mint a BF3!

  21. Tény hogy még sok a ‘bugajakab’, de ha kiirtják belőle (mind a single mind a multi részben található hibákat), akkor simán év játéka. Irdatlan jól tud kinézni, helyenként hozza az interaktív film feelinget. Persze a következő valszeg tényleges 1080p-vel és még több detail-lel fog elkényeztetni minket, de mint LEGELSŐ project PS4-re, szerintem üt-vág! Lehetne hosszabb a single, lehetne benne még sokkal több fegyver is (m82 pl.), de ez így is egy szuper lövölde. Amikor a Paracel Storm pályán beindul a hurrikán multiban, az beszarás… Abban EmpiHUN-nak igazat adok, hogy több járgányvezetős csata kéne a single player módba.

  22. Már ezt is kikéne tolni..

  23. Az eddigi hozzászólók miért a kampány módból ítélkeznek egy olyan játéknál ami mindig is a többjátékos móddal adta el magát?Nem tudom ti min játszotok de az tény hogy a ps3-ps4 multi között eléggé a 4 felé billen a mutató!3-ra vettem meg megjelenéskor sajnos elég döcögősen indult a hibák végett de a hibajavítások óta problémamentes!Aki egy conquest large közben meg a tereptárgyakat figyeli az Dutyizzon…………

    • Én PC-n tolom és semmi bajom a multival. Vannak még hibái, de folyamatosan javul a helyzet.

    • Mondjuk azért mert pl én magasról teszek a multira, számomra a kampány legyen mindent elsöprő és változatos.

      • engem se érdekel a multi, és elhiszem, hogy az az erőssége, viszont szemmel láthatóan a kampány egy trehány férc munka, ami nálam soha nem 8-9 pont, és hiába jönnek sokan a multijával.nálam a BF 3 max 5 pontos játék, és pont az állítólagos remek multija miatt, mert anélkül max 3 pontot érdemelne az a borzadály.az biztos, hogy én nagy ívben kerülöm a COD, AC, MOH és BF játékokat, nálam mind nagyobb a füstje mint a lángja kategória

  24. Nekem a COD Ghosts mérföldekkel jobban tetszett de hát izlések és pofonok. A Battlefield 4-ben több helyen olyan műanyagnak éreztem a pályákat (pl a tankos pályánál amikor bementem egy épületbe nulla tereptárgy stb). Számomra ez elég hullámzó volt….

  25. Kár hogya multija, finoman szólva is gáz :S Néha előfordul 1-2 jobb szoba, de legtöbbször laggol, kidobál, sebzés nem működik normálisan. Mikor lesz olyan, mint a 2000-es évben a Solder of Fortune-ban? Külön sebződnek a végtagok! Visszalépés ez is mint a BF3, a BC2-höz képest.

  26. Egyszer beszerzem az tuti . 🙂

  27. Én egy olyan BF kampányt várok, ahol véééégre az ÖSSZES járművet vezethetem :DNagyobb csatákkal stb, stb….

  28. Nem tudom, hogy ez milyen állapotban van, de a ps3 verzió még az 1.05 patch után is botrányosan bugos. Főleg a szinglije, de azért a multiban is tapasztaltam már hibákat(pedig talán csak 3 team death matchet toltam összesen).

    • “””de a ps3 verzió még az 1.05 patch után is botrányosan bugos.””enyhén szólva is botrányos volt, mégis simán 8-9 pont, mert ugye a multi:/nagyon igazat adok Zé barátomnak”

  29. A szinglije sajna tényleg nagyon rövid és túl egyhangú. Anno a BF3-ba legalább volt változatosság, ráadásul az a sztori jobban bejött(szegény kiskölyköt sajnálom).