Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Battlefield 3 – majdnem HD

Az egyszeri gémer beteszi a Blu-ray lemezt Playstation 3 konzoljába, bekapcsolja HD-tévéjét, és arról, hogy milyen felbontású képet lát játék közben, maximum a televízió infógombjának megnyomásával tájékozódhat: a készülék vagy 720p-t (1280×720 pixel), vagy 1080p-t (1920×1080 pixel) ír ki…A dolog persze ennél sokkal összetettebb. A különböző játékok valójában különféle felbontásokban futnak, és a stúdiók gyakran “csalnak” is, példának okáért a függőleges sorok számával. Jelen generációban több olyan nagyfelbontású szoftver is megjelent már, melyek csak úgynevezett “sub-HD” felbontást tudnak, azaz hiába van dobozukon 720p feltüntetve, több-kevesebb pixelsor még sincs ott, ahol lennie kéne.(Ha érdekel a téma és szeretnéd részletekbe menően megismerni ezt a 720p-1080p felbontásmizériát, a Konzol Magazin következő számában egy komoly cikket találsz róla Raj Krisz billenytűzetéből!)Egy fejlesztői Twitter üzenetből derült ki, hogy az októberben érkező [B]Battlefield 3[/B] First Person Shooter az Electronic Arts-tól majdnem teljes egészében valós 720p-ben fut majd konzolokon, tehát Playstation 3-on is. Egészen pontosan 1280×704 pixelsor látható a képernyőn. Johan Andersson, a DICE munkatársa szerint 8 pixelt vettek el alulról, 8-at pedig felülről, a hiányzó részt pedig “nyújtással” pótolták, mert ellenkező esetben valamiért “elsz*ródott” volna a látvány.Most bizonyára többekben felmerül a kérdés: mit produkál majd a konkurencia, a Modern Warfare 3? Nos, az eddigi két epizód totál sub-HD-nen futott, azaz a függőleges sorok száma ott 600p alatt (-körül) volt. Ez minden bizonnyal az MW3-ban is így lesz. Ezzel szemben az is igaz, hogy a BF3 30fps (frames per secundum) képfrissítési sebességgel, míg az MW3 viszont 60fps-sel fut majd.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Rlszemről is teljesen mindegy a dolog…(mármint a pikszel téma)Én már előrendeltem….VÁROM…:)

  2. Még szerencse hogy van egy atom pc-m ,de ps3 ra is egészen biztos hogy ütős lessz

  3. Nem különösebben izgat. Beszerzős mindenképp.

  4. E’VETTÉK A PIKSZELT!

  5. Már most szavatkoznak, és még meg se jelent…Az egyik Frostbite prezentáción eléggé 60fps-el futott a cucc (persze csak ránézésre tűnt annyinak). NAGYON kíváncsi leszek a játékra, de nagyon úgy fest, hogy kihagyom.

  6. Részemről igazából mindegy mert maradok a Cod-nál..

  7. Mindkettőt érdemes lenne beszerezni

  8. 16 sor elvesztése nem egy tragédia 😀

  9. Remélem Rockstarék a következő GTÁ-t már normálisan tudják hozni 720p-ben PS3-ra is !

    • inkább remélem, hogy rockstarék a következő GTA-t jobbra, feelingesebbre csinálják meg. mert az utolsó limonádé volt.

      • Nagy IV tényleg egy unalmas túró lett Nico történetével. Na és persze a 0 érdembeni újjítással. Igaz, a körözés és a lerázás sokkal jobb lett.

  10. el fogok élvezni az örömtől ha végre kijön a BF3. szép is lesz, jó is lesz. és végre nem nulláról fogom felküzdeni magam a 40-esek között. 😀

  11. 🙁

  12. Csak 30 fps ? hmmm … de akkor az remélem full konstans módon !

  13. Sebaj, megmarad a full hd a bluray-nek, csak hogy legalább valamire tudjam használni a tv-t ha már kiadtam rá egy rakat pénzt 😀

  14. A lényeg,hogy ne csak szép,hanem jó és tartalmas is legyen!Ez ma már alap követelmény…

  15. kész csoda hogy egy BF3 látványt bele tudtak préselni ekkora felbontással egy 5-6 éves hardware-be.

  16. Valahol régen még olvastam , hogy 360-on ( még sohasem volt de nem is lesz ) is kb. ua. ezzel a megoldással érik el a fejelsztők a magasabb fps-t, pl. akár 1024×768 -as felbontásra is lecsökkentik 1-1 FPS játéknál. PC-men már teszteltem a különbséget 1280×1024 ill. 1024×768 között és vannak játékok amik között a különbséget nem lehet észrevenni és még a framepersec is javult.Kíváncsi vagyok, hogy a Rage-ben mekkora lesz, mert a 60 fps az 60 fps és az nagyon barón néz ki akármilyen egy játék.

    • kijött a rage-nek már a gépigénye és maxon egy hd 5550-es videókártya vagy egy 9800gtx kell neki(maxon!) szal ps3-on lehet hogy tényleg jól fog kinézni és 60fps is meglesz, mert a nagyrészt procival fogja számolni a motorja(vagyis a gépigényt látva erre gondolok)

      • Az nem max hanemc ak ajánlott. Kb azt jelenti, hogy erős közepes beállításokon szaggatás mentesen fut mindenhol. A full látványhoz ennél jóval erősebb gép kell.

  17. Na nekem aztán ezeket magyarázhatjátok .

  18. A lenti lista alapján nem eget rengető újítás,csak egy puszta tény.De azért köszönjük.Én már csak reménykedni merek a Dead Island grafja után.Az is ilyen szép képeken,olyan szép.Osz 410p kb.a minősége.

  19. Alig várom . BF3 64 fős multi !! -ez jobban érdekel , mint a felbontás . Sokkal . :]

  20. ezen nem kell semmit sem felháborodni hanem inkább örülni kellene neki.azért szerintem legalábbis ahogy én észrevettem konzolon nem ugyan azt jelentik a felbontások mint PC-n amikor állítgatod.elvégre ha megnézünk egy játékot PC-n akkor 2 felbontás között is óriási a kulömbség míg konzolon én nem igazán veszek észre különbséget pl a 1024×600 és az 1280×720 között.persze ha baromságot mondtam akkor elnézést de nem értek hozzá csak azt írtam amit én észre vettem:D

    • Egyetertek, annyira nem lehet ezt eszrevenni… CoDnal sem mondtam volna meg, hogy milyen felbontasban megy… egyedul talan a GT5, ami szembetunoen szep…

    • Akik konzol mellett PC-n is sűrűn játszanak, azoknak a gamereknek egyből szemet szúrnak az ilyesfajta hibák/hiányóságok. A példa okáért nézzed meg a GT5-t 1080p-s megjelenítőn majd utána rakjad be a gépba a GTA4-et vagy a Midnight Club: LA-t, tátva fog maradni a szád 🙂

      • “hát a GT5 az meg van és fullHD tv-m van de a GTA4 az nincs meg.és PC-n is játszom néha:)ott rendszerint 1680×1050-es felbontáson de én 2 ugyanazon játék között PS3-on és PC-n nem veszek észre különbséget annak ellenére,hogy PS3-on az adott játék pl csak 1280×720-as felbontáson megy pedig a monitorom az “”csak”” 24″”-es és nem fullHD a TV-m meg 32″”-es fullHD.”

  21. én már a battle field 4et várom

  22. nekem jó sdtv-n iscsak a betüket nemtom elolvasni (ebből a szempontból jobb a cod, mert ott legalább 3cm-s a betűkészlet:)

    • SD tévén PS3-mal játszani olyan, mint szaros vízben fürdeni.

      • hát ez nagyonjószöveg :DD de teljesen ígyvan!

      • sírtam mikor a bayo-t origi ( régi) tv-n kellett végigjátszanom. 😀 két hét kellett mire hozzászoktattam magam a minőségbeli visszaeséshez.aztán amikor hd tv tulaj lettem, minden itthoni játékot újra végigjátszottam, hogy ‘teljes valójában’ élvezhessem a game-eket. szóval sosem értettem miért nem ismerik el a különbséget. nem szégyen az.kábé mint egy jaguar után beülni egy trabantba.

      • Ez nagyon komoly szöveg!!!! :D:D:D:D:DMellesleg IGAZ! :)De a szaros víz akár PS2 is lehet! 🙂

  23. Amindenit. Akinek nem tetszik, majd megkapja DLC-ben a maradék pixeleket. 😀

  24. Én ezekben a felbontást taglaló írásokban már az elején elvesztem a fonalat. Hiába, csöppet sem érdekel mekkora felbontásban fut a gamma.

  25. “Meg a konkurencia:Xbox 36050 Cent = 1280×720 (no AA)Afro Samurai = 1280×720 (4xAA)Alan Wake = 960×544 (4xAA) – As per gamefest presentationAlice: Madness Returns = 1280×720 (no AA)Aliens Vs Predator = 1120×630 (custom AA)Alone in the Dark = 1040×600 (2xAA)Arcania: Gothic 4 =Army of Two = 1280×720 (2xAA)Assassin’s Creed = 1280×720 (2xAA)Assassin’s Creed 2 = 1280×720 (2xAA)Assassin’s Creed 2: Bromance = 1280×720 (QAA)Avatar = 1280×696 (2xAA, black borders)Backbreaker = 1152×640 (2xAA + blur filter)Banjo Kazooie: Nuts and Bolts = 1280×720 (2xAA)Batman: Arkham Asylum = 1280×720 (2xAA)Batman: Arkham City =Battle Fantasia = 1280×720 (no AA, toggable blur filter)Battlefield 3 = 1280x704Battlefield: Bad Company = 1280×720 (no AA)Battlefield: Bad Company 2 = 1280×720 (no AA)Bayonetta = 1280×720 (no AA)Beijing 2008 = 1280×720 (2xAA)Beowulf = 1280×720 (4xAA)Bionic Commando = 1120×640 (no AA)Bioshock = 1280×720 (no AA)Bioshock 2 = 1280×720 (edge blur filter)Bioshock Infinite =Blacksite: Area 51 = 1280×720 (2xAA)BlazBlue: Calamity Trigger = 1280×720 (2xAA background, no AA characters )Blue Dragon = 1280×720 (2xAA)Blur = 1280×720 (4xAA)Bodycount = 1024×720 (FXAA)Borderlands = 1280×720 (no AA)Brink = 1120×720 (edge filter? possibly FXAA)Brutal Legend = 1200×720 (no AA)Bulletstorm = 1280×720 (no AA)Burnout: Paradise = 1280×720 (2xAA)Call of Duty 3 = 1040×624 (2xAA)Call of Duty: Black Ops = 1040×608 (2xAA)Call of Duty: Modern Warfare = 1024×600 (2xAA)Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024×600 (2xAA)Call of Duty: World at War = 1024×600 (2x AA)Call of Juarez: Bound in Blood = 1280×672 (4×2 custom edge AA + black borders)Call of Juarez: The Cartel = 1200×720 (custom edge AA)Castlevania: Lord of Shadow = 1280×720 (no AA)Catherine = 1280×720 (2xAA)Cars Mater-National = 1280×720 (4xAA)Club, The = 1280×720 (4xAA)Command & Conquer: Red Alert 3 = 1280×720 (no AA, blur filter)Conan = 1024×576 (no AA)Condemned 2 = 1280×720 (2xAA)Conflict: Denied Ops = 1280x720p (2xAA)Chronicles of Riddick: Dark Athena = 1280×720 (4xAA)Crackdown = 1280×720 (2xAA)Crash Time = 1280×720 (2xAA)Crysis 2 = 1152×720 (TAA)Dante’s Inferno = 1280×720 (no AA)Darkness, The = 1280×720 (4xAA)Dark Sector = 1280×720 (no AA)Darksiders = 1152×648 (no AA)Dead or Alive 4 = 1280×720 (2xAA)Dead or Alive Xtreme 2 = 1280×720 (2xAA)Dead Rising = 1280×720 ( up to 4xAA depending on frame rate)Dead Rising 2 = 1280×720 (2xAA)Dead Space = 1280×720 (no AA)Dead Space 2 = 1280×720 (no AA)Dead to Rights: Retribution = 1088×612 (2xAA) ?de Blob 2 = 1152×640 (2xAA)Deus Ex: Human Revolution = 1280×720 (FXAA)Devil May Cry 4 = 1280×720 (2xAA)Dirt = 1280×720 (4xAA)Dirt 2 = 1280×720 (4xAA)Don King Prizefighter = 1024×630 (2xAA)Dragon Age: Origins = 1280×720 (2xAA)Dragon Age II = 1280×720 (2xAA)Dragon Ball: Raging Blast = 1280×720 (1×1 edge blur)Dragonball: Raging Blast 2 = 1280×720 (1×1 blur)Duke Nukem Forever = 1152×640 (no AA)Dynasty Warriors 6 = 1280×720 (no AA)Dynasty Warriors 7 = 1280×720 (no AA)Dynasty Warriors: Strike Force = 1280×720 (no AA)EDF: Insect Armageddon = 1280×720 (2xAA)Elder Scrolls IV: Oblivion = 1024×600 (2xAA) – Same for GOTY Edition!End of Eternity/Resonance of Fate = 1088×720 (2xAA)End War = 1280×720 (2xAA)Enslaved = 1280×720 (no AA)F.E.A.R. = 1280×720 (2xAA) + slight blur?F.E.A.R. 2 = 1280×720 (2xAA)F.E.A.R. 3 = 1280x720F1 2010 = 1280×720 (4xAA)Fable II = 1120×720 (blur filter, 2xAA)Fable III =FaceBreaker = 1280×720 (4xAA)Fallout 3 = 1280×720 (4xAA, certain edges)Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer = 1280×720 (4xAA)Far Cry 2 = 1280×696 (2xAA, black borders)Fifa 2006 = 1024×576 (2xAA)Fifa 2007 = 1200×675 (no AA)Fifa 2008 = 1280×720 (2xAA)Fifa 2010 = 1280×720 (2xAA)Fifa 2011 = 1280×720 (2xAA)Fifa Street 3 = 1920×1080 (4xAA)Fight Night Champion Online =Fight Night Round 4 = 1280×720 (4xAA)Final Fantasy XIII = 1024×576 (2xAA)Fracture = 1280×720 (no AA)Forza Motorsport 2 = 1280×720 (2xAA in-game, 4xAA replay & vehicle select)Forza Motorsport 3 = 1280×720 (2xAA in-game, 4xAA replay & vehicle select)Gears of War = 1280×720 (HD), 960×720 (SD) (2xAA on static objects?)Gears of War 2 = 1280×720 (2xAA, certain edges unaffected)Ghostbusters = 1280×720 (2xAA)Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 = 1280×720 (2xAA)G.I. Joe: The Rise of the Cobra = 1280×720 (2xAA)Godfather II = 1280×720 (no AA)Golden Axe: Beast Rider = 1280×720 (no AA, blur filter)Golden Compass = 1280×720 (2xAA)Grand Theft Auto IV = 1280×720 (2xAA)Guitar Hero 3 = 1280×720 (no AA)Guitar Hero Aerosmith = 1280×720 (no AA)Guitar Hero World Tour = 1280×720 (no AA)Guitar Hero 5 = 1280×720 (no AA)Halo 3 = 1152×640 (no AA)Halo 3: ODST = 1152×640 (no AA)Halo: Reach = 1152×720 (2xAA temporal)Halo Wars = 1280×720 (2xAA)HAWX = 1280×720 (4xAA)HAWX2 = 1280×720 (4xAA)Homefront = 1024×576 (no AA)IL2 Sturmovik = 1280×720 (2xAA)Incredible Hulk = 1280×720 (full screen blur)James Bond 007: Blood Stone = 1280×720 (4xAA)Juiced 2: Hot Import Nights = 1280×720 (2xAA)Kung Fu Panda = 1280×720 (no AA)Left 4 Dead = 1280×720 (no AA, edge blur)Left 4 Dead 2 = 1280×720 (no AA, edge blur)Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, The = 1280×720 (4xAA)Legendary = 1280×720 (no AA)LEGO: Batman = 1280×720 (2xAA)LEGO: Harry Potter 1-4 = 1280×720 (2xAA)LEGO: Indiana Jones = 1280×720 (2xAA)LEGO: Star Wars III = 1280×720 (2xAA)Lord of the Rings: Conquest = 1280×720 (no AA)Lost Planet = 1280×720 (up to 4xAA dependent on framerate)Lost Planet 2 = 1280×720 (2xAA)Madden NFL ’09 = 1280×720 (no AA)Mafia 2 = 1280×720 (2xAA)Marvel: Ultimate Alliance = 1280×720 (2xAA)Marvel: Ultimate Alliance 2 = 1024×576 (2xAA)Marvel Vs Capcom 3 = 1280×720 (no AA)Mass Effect = 1280×720 (2xAA, transparencies and effects not AA’d)Mass Effect 2 = 1280×720 (2xAA, transparencies and effects not AA’d)Mass Effect 3 =Mercenaries 2: World in Flames = 1280×720 (no MSAA, but depth/Z-based edge blur?)Metro 2033 = 1280×720 (AAA)Midnight Club: Los Angeles = 1280×720 (2xAA?)Mirror’s Edge = 1280×720 (2xAA)Mortal Kombat vs DC = 1040×624 (2xAA)Mortal Kombat 9 = 1280×720 (edge blur filter)MotoGP 2006 (screenshot) = 1280×1024 (framebuffer grab from AVS Forum member)MotoGP ’09/’10 = 1280×720 (2xAA)MotoGP ’10/’11 = 1280×720 (2xAA)MX vs ATV: Alive = 1280×720 (no AA)MX vs ATV: Reflex = 1280×720 (no AA)MX vs ATV: Untamed = 1280×720 (no AA)Nail’d = 1280×672 (4×2 custom edge AA + black borders)Naruto Ninja Storm 2 = 1280×640 (no AA)NBA Live ’08 = 1280×720 (4xAA)NBA Street Home court (demo) = 1920×1080 (4xAA)NCAA Football 08 (demo) = 1024×600 (2xAA)Need For Speed: Hot Pursuit = 1280×720 (2xAA on cars, no AA on environment)Need For Speed: Pro Street = 1280×720 (4xAA)Need For Speed: Shift = 1280×720 (4xAA)Need For Speed: Shift 2 = 1280×720 (4xAA)Need For Speed: Undercover = 1280×720 (4xAA)NFL Tour = 1280×720 (4xAA, 60fps)NHL ’09 = 1280×720 (4xAA)Ninja Bladen = 1280×720 (2xAA)Ninja Gaiden 2 = 1120×584 (2xAA)Operation Flashpoint 2 = 1280×720 (2xAA)Orange Box, The = 1280×720 (no AA)Overlord = 1280×720 (2xAA)Overlord II = 1280×612 (custom edge blur, black borders)Perfect Dark Zero = 1152×640 (no AA)Phantasy Star: Universe = 1152×648 (no AA)Portal 2 = 1280×720 (edge blur)Prince of Persia = 1280x720Prince of Persia: The Forgotten Sands = 1280×720 (2xAA)Pro Evolution Soccer 6 (demo) = 1024×576 (2xAA)Pro Evolution Soccer 2008 = 1280×720 (4xAA)Pro Evolution Soccer 2010 = 1280×720 (2xAA)Pro Evolution Soccer 2011 = 1280×720 (2xAA)Project Gotham Racing 3 = 1024×600 (2xAA)Project Gotham Racing 4 = 1280×720 (2xAA)Prototype = 1120×640 (2xAA)Quake 4 = 1280×720 (no AA)Quake Wars: Enemy Territory = 1280×720 (2xAA + blur)Race Driver: GRID = 1280×720 (4xAA)Race Pro = 1280×720 (4xAA)Rage =Rainbow Six Vegas 2 = 1280×720 (2xAA)Red Dead Redemption = 1280×720 (2xAA)Red Faction: Armageddon = 960×540 (2xAA)Red Faction: Guerrilla = 1280×720 (2xAA)Resident Evil 5 = 1280×720 (dynamic 0-4xAA)Ridge Racer 6 (demo) = 1440×810 (no AA)Rise of the Argonauts = 1280×720 (2xAA, however post processing is likely interfering with the AA resolve in certain cases )Rock Band = 1280×720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in “”no AA””)Rock Band 2 = 1280×720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in “”no AA””)Rock Band: The Beatles = 1280×720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in “”no AA””)Rock Band: Green Day = 1280×720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in “”no AA””)Saboteur = 1280×720 (no AA)Sacred 2: Fallen Angel = 1920×1080 for any HD output (including PC res), 1280×960 for 4:3 output, 1376×768 for 480p widescreen (no AA)Saint’s Row 2 = 640p (2xAA)Saint’s Row 3 = 1280×720 (800×450 lighting)SCORE International Baja 1000 = 1280×720 (4xAA)SEGA: All Stars Racing = 1280×720 (2xAA)SEGA: Rally Revo = 1280×720 (4xAA, alpha to coverage)SEGA: Superstars Tennis = 1280×720 (2xAA, 30fps)Shadowrun = 1280×720 (2xAA) – Gamefest ’07Shadows of the Damned = 1280×720 (no AA)Silent Hill: Homecoming = 1280×720 (2xAA)Simpsons, The = 1280×720 (no AA)Singularity = 1280×720 (2xAA)Skate = 1280×720 (2xAA ? )Skate 3 = possibly 1152×640 or less (2xAA, super blur filter makes it difficult to determine exact res)Soldier of Fortune: Payback = 1280×720 (4xAA ?)Soul Calibur IV = 1365×960 (no AA, software scaled to 720p)Sonic Unleashed = 880×720 (2xAA)Spiderman: Web of Shadows = 1280×720 (4xAA)Splinter Cell: Conviction = 1024X576 (2xAA)Splinter Cell: Double Agent = 1280×720 (full screen blur, 1-pixel horizontal & vertical)Split-Second = 1280×672 (2xAA)Star Ocean 4 = 1248×702 (2xAA + edge blur/DOF, in field), ~936×512 (no AA, in battle)Star Wars: The Force Unleashed = 1280×720 (no AA)Stormrise = 1280×720 (4xAA)Street Fighter IV = 1280×720 (2xAA)Super Stars V8: Next Challenge = 1280×720 (4xAA)Super Street Fighter IV = 1280×720 (2xAA)Tales of Vesperia = 1280×720 (2xAA + full screen blur)Tekken 6 = 1024×576 w/motion blur, 1365×768 w/o motion blur (no AA)Terminator: Salvation = 1152×648 (blur filter)Test Drive Unlimited = 1280×720 (2xAA)Test Drive Unlimited 2 = 1280×720 (custom edge filter)Tiger Woods PGA Tour ’09 = 1280×720 (no AA)Tiger Woods PGA Tour ’11 = 1280×720 (no AA)Tomb Raider: Legend = 1024×600 (2xAA)Tomb Raider: Underworld = 1024×576 (2xAA) – depth buffer is 1040x576Tony Hawk’s Project 8 (screenshot) = 1040×585 (2xAA)Tony Hawk’s Proving Ground = 1280x720Top Spin 3 = 1280×720 (2xAA)Top Spin 4 = 1280×720 2D, 640×720 3D (both 2xAA)Transformers: Revenge of the Fallen = 1120×720 (blur filter)Transformers: War for Cybertron = 1024×600 (2xAA)Tron = 1280×720 (no AA)Turning Point: Fall of Liberty = 1280×720 (no AA)Turok = 1280×720 (no AA)UEFA Euro 2008 = 1280×720 (2xAA)UFC 2009: Undisputed = 1280×720 (custom edge AA with 2 colour gradations like 4xAA)Unreal Tournament III = 1280×720 (2xAA ala Gears…)Vanquish = 1024×720 (2xAA)Virtua Fighter 5 (demo) = 1024×1024 (4xAA)Virtua Tennis 2009 = 1280×720 (4xAA)Virtua Tennis 3 = 1920×1080 (2xAA)Virtua Tennis 4 = 1280×720 (4xAA)WALL E = 1280×720 (2xAA)Wanted = 1120×640 (no AA)Warhammer 40,000: Space Marine = 1200×720 (post-AA)Wheelman = 1280×720 (2xAA)Wolfenstein = 1280×720 (no AA)WWE All-Stars = 1280×720 (no AA)X-Men Origins: Wolverine = 1280×720 (2xAA)XBLA1942: Joint Strike = 1280×720 (4xAA)After Burner Climax = 1280×720 (4xAA)Alien Breed = 1280×720 (2xAA)Battlefield 1943 = 1280×720 (no AA)Bionic Commando: Rearmed = 1280×720 (no AA)Boogie Bunnies = 1920×1080 (4xAA)Call of Duty: Classic = 1280×720 (4xAA)Commando 3 = 1280×720 (4xAA)Dead Rising 2: Case Zero = 1280×720 (2xAA)Hard Corps: Uprising = 1280×720 (no AA)Hydrophobia = 960×672 (2xAA)Ikaruga = 540×720 (4xAA, centered on 1280×720 frame)Invincible Tiger = 1280×720 (4xAA, classic mode), 640×720 or 1280×360 (S3D mode), see here for more.Lara Croft and The Guardian of Light = 1024×576 (2xAA)Quake Arena Arcade = 1280×720 (4xAA)Red Faction: Battlegrounds = 1280×720 (2xAA)Rez HD = 1280×720 (4xAA)Serious Sam HD = 1120×630 (blur filter)Splosion Man = 1280×720 (2xAA)Stacking = 1200×720 (custom edge filter)TMNT: TiT Re-shelled = 1280×720 (no AA)Trials HD = 1280×680 (no AA, black borders)Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1280×720 (4xAA)”

  26. “Tech buziknak, meg akik dünnyögnek a hiányzó pixelek miatt:Playstation 350 Cent = 1280×720 (blur filter)Afro Samurai = 1280×720 (QAA)Alice: Madness Returns = 1280×720 (MLAA)Aliens Vs Predator = 1120×630 (custom AA)Alone in the Dark = 1120×630 (no AA)Army of Two = 1280×720 (no AA)Assassin’s Creed = 1280×720 (QAA)Assassin’s Creed 2 = 1280×720 (QAA), 960×720 (QAA) -> 1080 mode.Assassin’s Creed 2: Bromance = 1280×720 (QAA)Avatar = 1280×692 (QAA, black borders)Backbreaker = 1152×640 (2xAA + blur filter)Batman: Arkham Asylum = 1280×720 (no AA)Batman: Arkham City =Battle Fantasia = 1280×720 (no AA, toggable blur filter)Battlefield 3 = 1280x704Battlefield: Bad Company = 1280×720 (no AA)Battlefield: Bad Company 2 = 1280×720 (no AA)Bayonetta = 1280×720 (no AA)Beijing 2008 = 1024×768 (no AA)Beowulf = 1280×720 (no AA)Bionic Commando = 1120×640 (no AA)Bioshock = 680p (no AA, blur filter pre-patch)Bioshock 2 = 1280×720 (no AA)Bioshock Infinite =Blacksite: Area 51 = 1280×720 (no AA)BlazBlue: Calamity Trigger = 1280×720 (QAA background, no AA characters )Blur = 1280×720 (2xAA + half-pixel, bilinear-filtered edge blur)Bodycount = 1024×640 (FXAA?)Borderlands = 1280×720 (no AA)Bourne Conspiracy, The (demo) = 1280×720 (no AA)Brink = 1280×720 (no AA)Brutal Legend = 1152×720 (no AA)Bulletstorm = 1280×720 (no AA)Burnout: Paradise = 1280×720 (2xAA)Call of Duty 3 (screenshot) ~1088×624 (2xAA)Call of Duty: Black Ops = 960×544 (2xAA)Call of Duty: Modern Warfare = 1024×600 (2xAA)Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024×600 (2xAA)Call of Duty: World at War = 1024×600 (2x AA)Call of Juarez: Bound in Blood = 1152×640 (4×2 custom edge AA)Call of Juarez: The Cartel = 1280×720 (custom edge AA)Cars Mater-National = 1280×720 (QAA), 1920×1080 (QAA)Castlevania: Lord of Shadow = 1280×720 (no AA)Catherine = 1280×720 (QAA)Chronicles of Riddick: Dark Athena = 1024×720 (QAA)Command & Conquer: Red Alert 3 = 1280×720 (no AA)Conan (demo) = 1024×576 (no AA)Condemned 2 = 1280×720 (no AA)Conflict: Denied Ops = 1280×720 (no AA) or 960x1080Crysis 2 = 1024×720 (TAA)Dante’s Inferno = 1280×720 (no AA)Dark Sector = 1152×640 (no AA)Darksiders = 1152×648 (no AA)Darkness, The (demo) = 1024×576 (no AA)Dead Rising 2 = 1024×576 (2xAA)Dead Space = 1280×720 (no AA)Dead Space 2 = 1280×720 (no AA)Dead to Rights: Retribution = 1072×603 (2xAA) ?de Blob 2 = 1280×720 (2xAA)Def Jam Icon (screenshot) = 1152×648 (no AA)Demon’s Souls = 1280×720 (no AA)Deus Ex: Human Revolution = 1280×720 (MLAA)Devil May Cry 4 = 1280×720 (2xAA, temporal)Dirt = 1280×720 (QAA)Dirt 2 = 1280×720 (QAA)Dragon Age: Origins = 1280×720 (AA ?)Dragon Age II = 1280×720 (MLAA)Dragonball: Raging Blast 2 = 1280×720 (no AA)Duke Nukem Forever = 1152×640 (no AA)Dynasty Warriors 6 = 1280×720 (no AA)Dynasty Warriors 7 = 1280×720 (no AA)EDF: Insect Armageddon = 1280×720 (QAA)Elder Scrolls IV: Oblivion = 1280×720 (no AA)End of Eternity/Resonance of Fate = 1088×720 (2xAA)End War = 1280×720 (2xAA)Enslaved = 1280×720 (no AA)F.E.A.R. = 1280×720 (blur filter)?F.E.A.R. 2 = 1280×720 (no AA)F.E.A.R. 3 = 1280x720F1 2010 = 1280×720 (QAA)FaceBreaker = 1280×720 (QAA), 960x1080Fallout 3 = 1280×720 (no AA)Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer = 1280×720 (no AA)Far Cry 2 = 1274×692 (QAA, black borders)Fifa 2008 = 1280×720 (no AA)Fifa 2010 = 1280×720 (QAA)Fifa 2011 = 1280×720 (QAA)Fifa Street 3 = 1920×1080 (no AA)Fight Night Champion Online =Fight Night Round 4 = 1280×720 (QAA)Final Fantasy XIII = 1280×720 (2xAA)Full Auto 2 (demo) = 1920×1080 (4x AA)Fracture = 1152×648 (no AA)Ghostbusters = 960×540 (QAA, pre-patch), 1024×576 (2xAA, post-patch)Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 = 1280x720G.I. Joe: The Rise of the Cobra = 1280×720 (QAA)Godfather II = 1200×720 (blur filter)God of War: Origins Collection = 1280×720 or 1920×1080 (no AA), 3D is 1280x720God of War III = 1280×720 (MLAA)Golden Axe: Beast Rider = 1280×720 (no AA, blur filter)Golden Compass = 1280×720 (no AA)Grand Theft Auto IV = 1152×640 (QAA)Gran Turismo 5: Prologue = 1080p mode is 1280×1080 (2xAA) in-game while the garage/pit/showrooms are 1920×1080 with no AA. 720p mode is 1280×720 (4xAA)Gran Turismo 5 = 1280×720 (4xAA), 1280×1080 (QAA, TAA selectable), 1280×720 (QAA) in 3D modeGuitar Hero 3 = 1040×585 (no AA)Guitar Hero Aerosmith = 1040×585 (no AA)Guitar Hero World Tour = 1040×585 (no AA)Guitar Hero 5 = 1024×576 (no AA)HAWX = 1280×720 (no AA, horizontal blur)HAWX2 = 1280×720 (2xAA, full screen blur filter)Haze (demo) = 1024×576 (2xAA)Heavenly Sword = 1280×720 (4xAA)Heavy Rain = 1280×720 (2xAA)Homefront = 1024×576 (no AA)IL2 Sturmovik = 1280×720 (QAA)Infamous = 1280×720 (no AA)Infamous 2 =Incredible Hulk = 1280×720 (no AA), 960×1080 (no AA)James Bond 007: Blood Stone = 1280×720 (2xAA + blur filter, half pixel, bilinear edge filter)Jericho (demo) = 996×560 (2x AA)Juiced 2: Hot Import Nights = 1280×720 (QAA)Killzone 2 = 1280×720 (QAA)Killzone 3 = 1280×720 2D, 640×716 3D, (both MLAA )Kung Fu Panda = 1280×720 (no AA), 960×1080 (no AA)Lair = 800×1080 (2xAA) – AA buffers are merged to produce 1600×1080 for further scalingLegend of Spyro: Dawn of the Dragon, The = 1280×720 (no AA)Legendary = 1280×720 (no AA)LEGO: Batman = 1280×720 (no AA, slight blur filter)LEGO: Harry Potter 1-4 = 1280×720 (no AA)LEGO: Indiana Jones = 1280×720 (no AA), 960×1080 (no AA)LEGO: Star Wars III = 1280×720 (edge detect blur filter)Little Big Planet = 1280×720 (2xAA)Little Big Planet 2 = 1280×720 (MLAA)Lord of the Rings: Conquest = 640p (no AA)Lost Planet = 1280×720 (temporal 2xAA)Lost Planet 2 = 1280×720 (no AA)Madden NFL ’09 = 1280×720 (no AA)Mafia 2 = 1280×720 (no AA)MAG = 1280×720 (2xAA)Marvel: Ultimate Alliance = 1280×720 & 1920×1080 (no AA)Marvel: Ultimate Alliance 2 = 1024×576 (2xAA)Marvel Vs Capcom 3 = 1280×720 (no AA)Mass Effect 2 = 1280×720 (no AA)Mass Effect 3 =Mercenaries 2: World in Flames = 1280×720 (no AA)Metal Gear Online = 1024×768 (2xAA, temporal)Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot = 1024×768 (2xAA, temporal)Midnight Club: Los Angeles = 960×720 (QAA)Mirror’s Edge = 1280×720 (no AA)MotoGP ’10/’11 = 1280×704 (no AA)Mortal Kombat 9 = 1280×720 (edge blur filter), one of the levels appears to be 680p. 1/2×1/2 transparencies, 960×720 in 3D modeMortal Kombat vs DC = 1040×624 (QAA)MLB08: The Show = 1280×720 (2xAA) – The rendering window is adjustable down to 576p without upscaling to 720p i.e. the frame has black bordersMLB09: The Show = 1280×720 (2xAA) or 1920×1080 (no AA)Motorstorm = 1280×720 (2xAA)Motorstorm Apocalypse = 1280×1080 (dynamic) 2D, 1024×720 3D (MLAA)Motorstorm Pacific = 1280×720 (dynamic down to 576p, 2xAA)MX vs ATV: Alive = 1280×720 (no AA)MX vs ATV: Reflex = 1280×720 (no AA)MX vs ATV: Untamed = 1024×576 (no AA)Nail’d = 1152×640 (4×2 custom edge AA)Naruto Ninja Storm 2 = 1280×720 (no AA)NBA07 (demo) = 1920×1080 (no AA)NBA08 (demo) = 1920×1080 (no AA)NBA Live ’08 = 1280×720 (no AA)NBA Street Home court (screenshot) = 1920×1080 (no AA)Need For Speed: Hot Pursuit = 1280×720 (2xAA on cars, no AA on environment)Need For Speed: Pro Street = 1280×720 (QAA)Need For Speed: Shift = 1280×720 (QAA)Need For Speed: Shift 2 =1280×720 (MLAA)Need For Speed: Undercover = 1280×720 (QAA)NFL Tour = 1280×720 (no AA, poor framerate)NHL ’09 = 1280×720 (4xAA)Ninja Gaiden: Sigma = 1280×720 (no AA, has weird scaling to support 1080p)Ninja Gaiden: Sigma 2 = 1280×718 (dynamic 2xMSAA, black borders)Operation Flashpoint 2 = 1280×720 (QAA)Orange Box, The = 1280×720 (QAA or full screen blur…)Overlord = 1280×720 (no AA)Overlord II = 1280×720 (no AA)Pirates des Caraibes (screenshot) = 768×1080 (no AA), 960×720 en mode 720pPortal 2 = 1280×720 (MLAA)Prince of Persia = 1280x720Prince of Persia: The Forgotten Sands = 1280×720 (2xAA + blur? or quincunx)Pro Evolution Soccer 2008 = 1280×720 (QAA)Pro Evolution Soccer 2010 = 1280×720 (2xAA in-game, no AA cut-scenes)Pro Evolution Soccer 2011 = 1280×720 (no AA)Prototype = 1120×640 (QAA)Quake Wars: Enemy Territory = 1280×720 (no AA)Race Driver: GRID = 1280×720 (2xAA)Rage =Rainbow Six Vegas 2 = 1280×720 (2xAA)Ratchet & Clank: Tools of Destruction = 960×704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)Ratchet & Clank: A Crank in Time = 960×704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)Red Dead Redemption = 1152×640 (QAA)Red Faction: Armageddon = 960×540 (MLAA)Red Faction: Guerrilla = 1280×720 (no AA)Resident Evil 5 = 1280×720 (dynamic 0-QAA)Resistance: Fall of Man = 1280×720 (QAA)Resistance 2 = 1280×720 (QAA)Resistance 3 =Ridge Racer 7 (demo) = 1920×1080 (no AA)Rise of the Argonauts = 1280×720 (no AA)Rock Band = 1280×720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in “”no AA””)Rock Band 2 = 1280×720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in “”no AA””)Rock Band: The Beatles = 1280×720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in “”no AA””)Rock Band: Green Day = 1280×720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in “”no AA””)Ryu Ga Gotoku 3 = 1024×768 (no AA)Saboteur = 1280×720 (edge detect)Sacred 2: Fallen Angel = 1280×720 when sub-HD output selected, 1920×1080 for any HD output (no AA)Saint’s Row 2 = 640p (QAA)Saint’s Row 3 = 1280×720 (800×450 lighting)SCORE International Baja 1000 = 1280×720 (no AA)SEGA: All Stars Racing = 1280×720 (2xAA)SEGA: Rally Revo = 1280×720 (4xAA, alpha blend)SEGA: Superstars Tennis = 1280×720 (QAA, 30fps)Shadows of the Damned = 1280×720 (no AA, higher AF)Silent Hill: Homecoming = 1024×576 (no AA)Simpsons, The = 1280×720 (no AA)Singularity = 1280×720 (no AA)Skate = 1280×720 (no AA)Skate 3 = possibly 1152×640 (2xAA, super blur filter makes it difficult to determine exact res)Soldier of Fortune: Payback = 1280×720 (no AA)Sonic Unleashed = 880×720 (blur filter)Soul Calibur IV = 1280×720 (no AA), 1280×576 in 1080p modeSpiderman: Web of Shadows = 1280×720 (no AA)Spiderman: Shattered Dimensions = 1120×630 (no AA)Split-Second = 1280×720 (2xAA)Star Ocean 4: The Last Hope = 1024×720 (2xAA, in field), ~930×512 (2xAA, in battle)Star Wars: The Force Unleashed = 1280×720 (no AA)Stormrise = 1280×720 (2xAA)Street Fighter IV = 1280×720 (no AA), 1120×630 (in up-close character view)Super Stars V8: Next Challenge = 1280×720 (2xAA)Super Street Fighter IV = 1280×720 (no AA)Supercar Challenge = 960×1080 (no AA)Tekken 6 = 1024×576 (2xMSAA w/o motion blur, no AA w/motion blur)Terminator: Salvation = 1152×648 (blur filter)Test Drive Unlimited = 1280×720 (QAA?)Test Drive Unlimited 2 = 1280×720 (MLAA)Tiger Woods PGA Tour ’09 = 1280×720 (no AA)Tiger Woods PGA Tour ’11 = 1280×720 (no AA)Tomb Raider: Underworld = 1280×720 (QAA)Tony Hawk’s Project 8 = 1280x720Tony Hawk’s Proving Ground (demo) = 1024×576 (no AA)Top Spin 3 = 1280×720 (QAA)Top Spin 4 = 1280×720 (QAA) 2D, 1024×720 (no AA) 3DTransformers = 960×1080 (no AA)Transformers: Revenge of the Fallen = 1120×720 (blur filter)Transformers: War for Cybertron = 1024×600 (no AA)Tron = 1280×720 (no AA)Turning Point: Fall of Liberty = 1280×720 (no AA)Turok = 1280×720 (no AA)UEFA Euro 2008 = 1280×720 (no AA)UFC 2009: Undisputed = 1280×720 (no AA in-game, 4xAA cutscenes)Uncharted: Drake’s Fortune = 1280×720 (2xAA)Uncharted 2 = 1280×720 (2xAA)Uncharted 3 =Unreal Tournament III = 1280×720 (no AA)Vanquish = 1024×720 (2xAA)Viking: Battle for Asgard = 960×720 (2xAA) – AA buffers are merged to a 1920×720 framebuffer, which is then downscaled to 1280x720Virtua Fighter 5 = 1024×1024 (no AA)1024×768 en mode 1080pVirtua Tennis 2009 = 1280×720 (QAA)Virtua Tennis 3 = 1920×1080 (2x AA)Virtua Tennis 4 = 1280×720 (2xAA) for 2D and 3D, 640×720 in 3D for cut-scenesWALL E = 1280×720 (no AA)Wanted = 1120×640 (no AA)Warhammer 40,000: Space Marine = 1152×640 (post-AA)Wheelman = 1280×720 (no AA)Wolfenstein = 1280×720 (no AA)World Series Of Poker 2008 = 1920×1080 (2xAA)WWE 08 = ? 640×720 ? (2x AA) – les edges ont l’aparence du 1280×720 mais d’apres certain artefact il semble que ce soit le resultat de la fusion de 2 buffers MSAA 640x720translation StefanS: “”The edges give the impression of being 1280x720p, but because of a certain artifact it seems that it is the result of the fusion of 2 MSAA buffers of resolution 640×720″”WWE All-Stars = 1152×640 (no AA)X-Men Origins: Wolverine = 1280×720 (no AA)PSN GAMES1942: Joint Strike = 1280×720 (4xAA) or 1920×1080 (2xAA)After Burner Climax = 1280×720 (no AA)Battlefield 1943 = 1280×720 (no AA)Blast Factor = 1920×1080 (no AA)Bionic Commando: Rearmed = 1280×720 (no AA)Calling All Cars (screenshot) = 1920×1080 (4x AA)Commando 3 = 1280×720 (4xAA) or 1920×1080 (2xAA)Dead Nation = 1280×720 (no AA)Echochrome = 1920×1080 (2xAA)Elefunk = 1920×1080 (4xAA)Explodemon = 1280×720 (no AA)Fat Princess = 1920×1080 (no AA)Forbidden Siren = 1024×512 (4xAA)Go Puzzle = 1920x1080GTHD = 1440×1080 (no AA) – Vehicle selection is rendered at 1920x1080Hard Corps: Uprising = 1280×720 (no AA)High Velocity Bowling = 1920×1080 (no AA)Lara Croft and The Guardian of Light = 1024×576 (QAA)Locoroco Cocoreccho = 1920×1080 (2x AA)Mainichi Issyo = 1440×1080 (4xAA)Pixel Junk Monsters/Racers/Eden = 1920x1080Red Faction: Battlegrounds = 1280×720 (QAA)Rocketmen = 1920×1080 (2xAA)Rub’a’dub = 1600×1080 (no AA)Snakeball = 1280×1080 (no AA)Stacking = 1152×720 (custom edge filter)Stardust HD = 1280×1080 (no AA) pre-update, 1920×1080 (no AA) or 1280×720 (4xAA) post-updateSudoku = 1920x1080Super Rub-a-Dub = 1600x1080Tekken 5 Dark Resurrection (screenshot) = 1920×1080 (no AA), not always?TMNT:TiT Re-shelled = 1280×720 (no AA)Warhawk = 1280×720 (4xAA)Wipeout HD = dynamic-framerate-dependent 1080p framebuffer (1280×1080 to 1920×1080)Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1920×1080 (2xAA)”

  27. Nem fogok pixeleket számolgatni.Gondolom most beindul a vita, hogy az FPS szám vagy a felbontás a tutibb-e! :p

    • A hülyék minden szaron össze tudnak veszni! :DDe ha belegondolok, hogy ez tényleg így lesz…16 pixelen fog menni a vita…XDXDXDXDXDXDXD!!!!!444!!négy!!

  28. A felbontásban ezek szerintem olyan különbségek amiket az egyszerű játékos nem hinném, hogy észrevesz.Én csak ezt a 30 illetve 60 fps dolgot nem értem, úgy tudom, hogy az emberi szem 23 fps-től látja folyamatosnak a képet. Ebből kiindulva, ha 60 fps akkor majdnem háromszor folyamatosabbnak látszik?…

    • Az emberi agy nem képkockákra bontva működik. A valóság folyamatos, a feldolgozás nem azon a módon folyik, hogy a szemed kamera, az agyad meg digitalizál egy képkockát és az feldolgozásra kerül. Ezért a kérdésre így nem lehet válaszolni, nincs értelme.Az ugye ismert, hogy 25 fps felett már folyamatosan mozgásnak tűnik egy animáció, az agyad azonban ennél sokkal gyorsabb, képes a másodperc ezred részéig tartó változást is lereagálni. Erre jó példa a vaku esete. A vaku egy villanócső, ami a másodperc századrészéig villan csak fel, mégis érzékeled.Ha egy erős inger éri a szemed, akkor még ennél rövidebb ideig tartó impulzust is érzékelsz, vagyis egy villanás akár a másodperc ezredrészéig is felfogható. Ugyanakkor erre nem lehet mondani, hogy 1000 fps-t érzékelsz, mert ha a villanás 1000 fps-sel történik, akkor ez már összeolvad.Ezen kívül a szemben kémiai folyamatos játszódnak le, így érzékeled a fényt. Ezek a folyamatok bizonyos tehetetlenséggel rendelkeznek, ugyanakkor rövid ingerekre is reagálnak.Hasonlat: Ha ülsz egy kocsiban és valaki elkezdi lökdösni másodpercenként egyszer, akkor érzed, ahogy meglök. Ha egyre gyorsabban lökdös, akkor egy idő után ez összeolvad és úgy tűnik, mintha folyamatosan tolna az illető. Ugyanakkor, ha fogok egy tíz kilós kalapácsot és lendületből belecsapom a kocsi hátuljába, de csak egy ezredmásodpercig, azt akkor is megérzed, a kocsi elindul még ha amúgy fel se tűnt volna.A dolog tehát relatív, a szem és az agy logikai hálózattal dolgozza fel a látási információkat és adaptívan hozzáigazodik a helyzethez. A látótered egyes részei különbözően érzékenyek a mozgás sebességére és az impulzus erősségétől és gyakoriságától is függ, hogy hány fps-sel működsz.

  29. Kár.

  30. Konzolos fejjel nézve: jó társaság/haverok/multi! :)PC-s fejjel nézve: Maximum grafika, sajna nincs rá fölös lóvém, hogy állandóan fejlesszem/cseréljem a gépest! xD

  31. Ez nem jó hír mert én bizony most Battlefield 3-at vennék az MW3 helyett! Mi a faszért nem képesek Full hds látvánnyal elkápráztatni minket??

    • Észre nem fogod venni.Millió 1 játék alkalmazza ezt csak nem tudsz róla.Szóval no para az élményen ez nem fog változtatni.

    • Mi nem jó hír? Hogy 16 pixel hiányzik? o.O

    • Mert a 256MB VRAM kevés 1920×1080-as felbontásra úgy, hogy az nem menjen a grafika rovására. Félre értés ne essék nem a ps3 szidtam ezzel.

    • Egy 1080p-be szépen futó játékot rengeteg idő és pénz lenne megcsinálni egy profi csapatnak is 🙂

    • “Azért nem képesek sokszor FULL HD-ra mert 1080p-ben iszonyatosan megugrik a számolási igénye a játékoknak,és ezt már nem bírják a konzolok anélkül,hogy be ne lassulnának látványosan játékközben. Ezt a “”fél”” HD-t is már nyögve nyelősen bírják csak megcsinálni,de így is csoda,hogy egy ennyi idős hardverből ezt a grafikát kihozzák.”

  32. Engem sajna még nem foglalkoztat a HD felbontás mert SD Tv-m van. A Battlefield akkor is jó lesz ha ezen a TVn fogom tolni!!!!

  33. Kemény. Azért a mai konzoloktól már elvárná az ember, legalább az igazi 720p-t. Az 1080p-ről akkor már ne is beszéljünk.

    • Máskülönben igaza van Desolatornak!! Ha egyszer van full HD akkor miért nem azt támogatják?

      • Minél nagyobb a felbontás, annál több képpontot kell megjelenítenie/ kiszámolnia/ renderelnie a hardvernak – azaz minél magasabb a felbontás – ugye ezt pc-sek/graffal foglalkozók tudják- annál erősebb hardver kell alá, hogy másodpercenként ugyanazt a kép számot (fps=frame/sec) elérje a gép. Mivel minden mai, azaz Neumann számítógép teljesítménye véges (legyen az risc vagy cisc alapú, x86 vagy arm, stb…(ugye ez egy nagy probléma 😀 )) ezért véges az a képpontszám is amelyet képernyőre bír rajzolni. Az 1280 x 16 (20480 db. pixel) pixel amelyet nem rajzol ki a gép, szükséges ahhoz, hogy a megjelenített kép ne eshessen 30 db. kép per másodperc alá. És valószínűleg a Battlefield 3 motorja, mely kompletten hozzáfér a hardverhez, nem tud több rajzolási parancsot kiadni a gépnek, hogy ennél összetettebb (magasabb felbontású, és több élsimítással rendelkező) mozgó-képet megjelenítsen. Ez a magyarázat arra is, hogy miért nem full-HD azaz 1920 x 1080 pixelen fut a konzolon a játék, és arra is, hogy miért nem tud 60 fps-en futni a játék.