Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward
Videó

Balan Wonderworld – befejezetlenül jelent meg a rendező szerint, beperli a Square Enixet

A Sonic alkotóija beleállt a cégbe, az utolsó félévre eltávolították a projekt éléről.

Yuji Naka, a Balan Wonderworld rendezője (és a Sonic the Hedgehog alkotója) egy sor tweetben beszélt arról, hogy fél évvel a játék megjelenése előtt eltávolították a projekt éléről – emiatt pedig be is perli a Square Enixet.

Naka, aki saját cégének, a Prope-nak elnöke és vezérigazgatója is, még tavaly ment el a Square Enixtől, de akkor még nem tudott az okokról beszélni. Most elárulta, hogy kikényszerítették, hogy hagyja ott a projektet, és szerinte befejezetlen állapotban adta ki az alkotást a Square Enix. Naka példákat is felhoz, amik szerinte gondot okoztak: például hogy kiállt a zeneszerzője mellett, akit szerinte bizonyos döntések miatt “szellemíróvá” redukáltak, vagy hogy határozottan akarta azt, hogy legyen jobb állapotban az alkotás. Megemlítette azt is, hogy a Square Enix tiltotta, hogy megosszanak a közösségi médián a játékkal kapcsolatos anyagokat, így nem is reagálhatott a szerinte csodás rajongói illusztrációkra és képekre. Hozzátette, hogy a Sonic the Hedgehognál szinte utolsó pillanatban építették be, hogy amíg a kék sünnek van egy gyűrűje, nem halhat meg – ami jelentős játéktervezési döntés, ugyanis kihat a teljes élményre. Szerinte ez is alátámasztja, hogy a projekt végéig kell dolgozni az alkotáson, és ennek meglenne a gyümölcse – és ez az, amit nem engedtek neki a Balan Wonderworldnél.

A tweetek (@Cheesemeister3k fordításában) alább olvashatók, az első bejegyzésre kattintva. A játék PlayStation 5-re és PlayStation 4-re is megjelent, tesztünket ITT találod róla.

Hozzászólás