Az idei szezon utolsó futama egy új országban, egy vadonat új versenypályán fog zajlani. Az FIA nevében Charlie Whiting veszi át a pályát hivatalosan és adja ki az engedélyt, hogy F1-es futamot rendezhessenek. [12993] Abu Dhabi a fővárosa és egyben a második legnagyobb városa Dubaj után az Egyesült Arab Emírségeknek. Éghajlatát tekintve elviselhetetlenül forró, januárban 30 fok van, júliusban 45 fok és mindez óriási páratartalommal a tenger közelsége miatt. Az eső előfordulása egyenesen arányos a fehér hollók feltűnésének valószínűségével. Az ország fő megélhetési “terméke” az olaj.[12987] A pálya 5.554 km hosszú, a verseny 55 körös lesz. Tervezője Hermann Tilke. Akik látták a pályát csak úgy emlegetik, mint “Monaco arab verziója”.*FRISSÍTVE*Egy animáció a pályáról, amelyen látszik, hogy a boxból kivezető út a föld alatt (pálya alatt) van.http://www.youtube.com/watch?v=1iHM93whVxw
Az FIA ma veszi át a Yas Marina versenypályát
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
szabolcs_89
Komoly kis pálya lesz meg az a box utcaDe nekem ilyen grafikája legyen a codamasterses F1es játéknak is:D
GeeFunk
Így, első ránézésre olyan, mintha a jelenlegi Hockenheimringet keresztezték volna Monte Carloval.
Attis37
Most nézem csak,elég érdekes a pitlane vonalvezetése is.Nekem úgy tünik,mintha az egyes kanyarnál keresztezné a pálya nyomvonalát.Lehet,szintbeli különbséggel oldották meg a kivitelezök a dolgot?
Agent
Igen, jól láttad. Csekkold a videót!
cjnin
Ezek alapján ígéretes a pálya, és ahogy nézem vannak szép hosszú egyenes szakaszok, hátha látunk pár előzést is.
Agent
Az 1-es, 8-as, 11-es kanyarban szerintem lehet majd előzni, és talán az 5-ösben is.
Zsubi
Nem írnám le a 14-es és 17-es kanyar közötti szakaszt sem, az a törés hozhat előzéseket.
Bali222
Nekem tetszik ez a pálya, több gyors egyenes is van, és így több előzési lehetőség is. Így azért talán nem lesz vonatozás. Nem is értem, ez mitől arab Monaco? Minden adott, hogy ne legyen vonatozás, és nem is áll lassú kanyarokból az egész.
Zsubi
Vmiért szimptakius ez a pálya, pedig Tilke tervezte. Csak azt a hosszú egyenest felejtené el, ami széthúzza a mezőnyt. Viszont úgy tűnik, h vannak rajta előzési pontok, érdekes törések a gyors részekben.
ChrisLowe
Jó lenne elfelejteni az aszfaltozott búkóteret…
Zsubi
Néhol nem rossz, mert megenged kisebb hibákat, de én sem szeretem őket, így a hiba nincs kellőképpen megtorolva. 😀
ChrisLowe
Bődület komoly pályát rittyentettek!
wallace
Engem a hideg raz a Tilke-palyaktol, egyedul a Torok lett jo a hires-hirhedt 8-as kanyarjaval. Egyebkent az Emirsegek is kezdenek atallni a turizmusra, mint fo profilra az olajjal szemben. Lehet tudnak valamit? 🙂
karfiol
Nekem tetszik a kínai pálya 1. kanyarja is.
ssj3_vegetto
Jajj de várom már ezt a futamot 🙂
karfiol
Marina, Marina, Marina…
HUN_GERGO
Fúú, ez egy másik bolygón van??? Hihetetlen… ezek az arabok tudják hogy hova kell fektetni a pénzt.:)
Agent
Hova kell? 🙂
Yokozuna
nem kell fektetniük, a lábuk alatt folyik a pénz jó mélyen, sötét massza formájában:D
Agent
Te most Felipéről beszélsz? 🙂
Zsohi
Jo 300 felett megerkeznek majd a 8as kanyarba az eleg erdekes lesz foleg az elso korokben mikor nagyon egyut van a mezony.
karfiol
Sok éles kanyar van ám! Érdekes lesz.
Yokozuna
reméljük a pályán nem lesz olaj… ,)
Attis37
Akkor majd mondhatják,hogy:olajra léptünk:) (nah,ez olyan fáradtolAJos poén volt). A pálya vonalvezetése tetszik,a két hosszú egyenes,a höség,a páratartalom gyilkolni fogja a motorokat szerintem.No meg a fékek sem piti terhelésnek lesznek kitéve,mikor 300-as tempóról lassítanak le 70-re,nem kevés körön keresztül.
Rigel77
Na kíváncsi leszek . így képek alapján egész jónak tűnik a dolog .