Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Post Type Selectors
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward
Videó

Automata QTE – mi lesz így veled, következő generáció?

Az E3 2013 egyik szépen festő és kiváló témát feldolgozó akciójátéka a Crytek-féle [B]Ryse: Son of Rome[/B] volt, mely Xbox One exkluzív szoftverként került bejelentésre. A game római katonák harcait mutatja be igen látványos formában, pl. barbárok ellen, várostrommal. A Ryse-ban a közelharcok során, a kombók végén QTE-szekvenciákkal (gombnyomkodós) lehet kivégezni a delikvenseket. A show-n bemutatott demo sok player érdeklődését felkeltette.A Kotaku.com videojáték magazin egyik munkatársa szerint azonban nagy baj van a Ryse-zal: ő pl. az E3 legfrusztrálóbb címének nevezte azt. Miért? Mert elvileg a QTE részeket akkor is teljesítettnek veszi a gép, ha történetesen mellényomtál! A tesztelő állítólag amikor ezt észrevette, elkezdett direkt más gombokat nyomogatni, de a játék ugyanúgy tovább engedte.A “bug” láttán a Kotaku embere megkérdezte a fejlesztő Crytek egyik tagját, mi ennek a hibának az oka. A válasz a következő volt:[I]Nem akartuk felidegesíteni a játékosokat.[/I]Valóban? Vajon ez várható az új generációnál? QTE-s játékok önműködő üzemmódban…?

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “Én tervezem a One megvásárlását de akárhogy is néztem élőben ( a Box előtt csak persze) semmit nem mozgatott meg bennem ez a cím. Mondjuk gondolom az senkinek sem jutott eszébe hogy azért volt “”könnyítve”” a DEMO hogy ne érje csalódás a bénákat :)”

  2. Pedig ez volt az egyik cím, amiért tudok sárgulni, de úgy látszik, feleslegesen. Alapból ez a QTE nem jön be.

  3. Mindent összegezve, elképzelhető a végleges verzió nem ilyen lesz. De még így is sokkal komolyabb cucc, mint a next-gen Knack. Mert az igazán egy rossz vicc:-)

  4. Automata végigjátszás nem is lesz? Be lehetne állítani pl 0-100% hogy ki milyen játékosnak érzi magát, beállítja pl hogy 56% és annak függvényébe végig is lehetne nézni. Tiszta gagyi ez a next-gen hogy ezt nem is tudja!

  5. Azóta van nagy baj, hogy az anyacég elvette a magyaroktól…..

  6. Casual nextgen =DAmúgy szerintem csak az E3-on volt butítva a játék, h mindenkinek sikerélménye legyen x)

  7. /facepalmMég egy értelmes hír.Ahogyan az élő demókon, a booth-nál sem akarták felidegesíteni az újságírókat. Bár tudom, martin és a szövegértés :)100%, hogy nem ilyen lesz a végleges.

  8. Már a RE6 is ilyen amatőr nehézségen, csak az X-et kell nyomni minden esetben, de ha nem is nyomod le időben akkor is megcsinálja amit kell x)

  9. Nem néztem a Microsoft bemutatóját, úgyhogy teljesen újdonság a gameplay. Nagyon hangulatos volt, a falanx nagyon tetszett. Kevesebb QTE-vel és nem ilyen elcseszett módon remek játék lehetne. Vicces lehet az önálló akarattal rendelkező főhős, ő mindig jobban tudja, mit kell csinálni. 😛 Te sosem voltál római katona, ne szólj bele!

  10. Hűen tükrözi a mai gémer társadalom értelmi szintjét, meg sem lepődtem.Basszus, mi lenne ha megint Contra-val kellene játszani…

  11. Mit kell ezen meglepődni az Xbox One a Microsoft szerint a TV-zésről szól, nos feltalálták a mozifilm videojátékot, ennyi. 😀

    • ennyi én meg betolok valami dvd filmet, kezembe veszem a ps kart nyomkodom mint atom, és örülök a fejemnek, hogy a 300-ban Leo akkor is belöki a kútba a perzsát ha mellényomok :DÉs micsoda grafix! xkoksz menj haza… 😀

  12. Ez a game érdekelne a legjobban, de a QTE hegyek megölik…Majd Youtubon megnézem 1x

  13. Pedig tényleg ez a cím volt amit irigyeltem tőlük,most már nem hiányzik……

  14. Pont hallottam ezt a rész, azt mondta a fejlesztő, hogy valóban tovább megy az akció, de nem kapsz annyi pontot rá ha rossz gombot nyomsz vagy nem nyomsz semmit. Így azért már más a helyzet, de valóban kicsit illúzió romboló.

  15. Jó, ez egy E3as bemutatott anyag. nem kell egyből ez.

  16. Retard Crytek.

  17. Lejáratós hír.

  18. “””Mert elvileg a QTE részeket akkor is teljesítettnek veszi a gép, ha történetesen mellényomtál!””Nem csak elvileg, gyakorlatilag is! Sőt, még akkor is tovább megy a játék ha kivételesen SEMMIT nem nyomtál!Ez igen, butuljanak csak el szépen a játékosok! Már azt a kevés ügyességet és gondolkozást is kiirtják a játékokból, ami volt!”

  19. Előbb-utóbb tényleg lesznek olyan játékmódok, nehézségi fokozatok, hogy a játék végigviszi saját magát.

  20. Ez vicc xD képzeljetek el egy Heavy Raint ilyen baráti QTEvel. Egy animációs film xdd

  21. “Ez egy szégyenletes “”bug””. Maga a hír pedig nem igazán érdekes a PS tulajoknak, max még egyet belerúghatunk vele a döglött oroszlánba. Kicsit fura, hogy egy Xbone demo nem megfelelő működésének van hírértéke, de egy PS3 ex játék mentési bugjának nincs.”

  22. Azt hittem a casual szinttől nincs lejjebb, de Crytek bebizonyította ellenkezőjét. Én eddig viccből mondtam a jövő játékai QTE hegyekből fog állni, de ez az automatikus QTE azért odaver. Ezt már nem játéknak nevezném, hanem CG filmnek vagy CG film minőségéhez közeli valaminek, de ezt játéknak nevezni szégyen lenne.

  23. Röhej ! Remélem a Beyond-ban azért nem lesz ilyen.

  24. “Nem értitek ti ehhez.Ez a játék az Xbox One elvet követi… “”Watch TV”” 😀 😀 😀 😀 😀 :D”

  25. Kretének.

  26. 😀 Ne már! A júzer választhasson nehézséget. Easy-n egyszerűbb nyomkodni való gombsor jöjjön… De ez?Nekem egyébként a DMC (talán 4) megoldása tetszett. A kemény mag eleve nehezebb fokozaton indított, nem nyomta a túlélőmódot, nem ment neki többször, a legnehezebb fokozatokon nem használta az örök devil trigger-t, teljesítette a különleges küldiket, stb.Viszont a kezdő sikerélményhajhász is le tudta nyomni (szóval a magamfajták 🙂 )Vagy az akció-RPG-k! A májer csóka lenyomja lendületből, a zöldfülű meg fejlesztget órákig. Ez így érdekes, és igazságos.

  27. A rohadékok.

  28. “Szóval a “”Press X to not die””-nál még mindig van lejjebb….”

  29. Akkor gondolom elég lesz majd a fotelban hátradőlni, és végigviszi magát a játék. 😀

  30. Igazság szerint én gyűűűűlölöm a QTE-öket. Akár bossfightnál, akár kivégzéseknél tökmindegy. Adott egy látványos jelenet amire nem tudok figyelni mert azt kell lesnem, hogy milyen idióta gombot kell megnyomni ahhoz, hogy ne kenjen a falhoz a küklopsz/troll/erdőszéli lombosmoha/palackorrú delfin. Pont arról tereli el a figyelmet ami adna egy kis +t a hangulathoz. Szal szerintem hanyagolni kéne….

    • Szerintem sem jó megoldás a QTE. Ilyen jónak ígérkező játékhoz nem az igazi. Így meg röhej.

    • meglehet érteni, hogy gyűlölöd, és azt is, hogy a elveszi a figyelmedet, de akkor már nem játék lenne az adott játék, hanem animációs mozi! 🙂 Én személy szerint szeretem az ilyen nyomkodás dolgokat, pl ott a pl god of war… csinálják azt, hogy ne keljen nyomkodni, vagy is összevissza lehet nyomkodni, de akkor ne tegyék kötelezővé, már mint olyan mód lehet, hogy kikapcsolod a nyomkodást…. 🙁 🙂

  31. megnéztem a játékot a yutubon, hát nagyon jól néz ki. 😀

  32. hát… ez elégé leegyszerűsítené a játékokat… :=

  33. Pedig engem most ezzel sikerült felidegesíteni.

  34. szerintem csak a demo volt lebutítva, anno gamescom-on a Skate is rendesen le volt butítva..

  35. legalább örulhetnek az xbox-osok, mert eddig ők kihagyták a God Of War sorozatot, szóval… az egy dolog, hogy nem tudja lenyomni… 🙂

  36. Akkor majdnem ugyanaz az élmény, ha csak nézem.

  37. “nekem kezd egyre jobban nem tetszeni ez a QTE megoldás. kiöli a kezdeményezést a játékosból, nyomsz 1 gobot és nesze.természetesen könnyebb így, főleg ha egy epik boss fight van (pl. god of war), de hogy a “”sima”” harc is QTE-vel legyen teli… sztem nagyon szar így.”

  38. biztos hogy ezt majd javítják

    • Ez nem javításra szorul… ezt direkt csinálták így, ha ezt válaszolta az egyik fejlesztő, hogy nem akarják idegesíteni a játékosokat.

  39. Akkor kb. ugyanott vagyok játékélményben, mintha megnézném youtube-on a végigjátszást.

  40. szerintem a játékban nem ilyen lesz, csak az e3mas demon könnyítettek kicsit

  41. Egy ryse videóban azt mondta a tag, hogy a QTE csak extra, jobban néz ki a kivégzés, vagy hasonló, ezert nem figyeli a játék, hogy tökéletesen végignyomod vagy sem.

  42. pff bakker ez halál ciki, pedig a gameplay tetszett:/

  43. Nagyszerű, mélyrepülésben a színvonal… -.-

  44. “nézegettem a demót, első ránézésre szimpinek tűnt. Ha így is történt, ahogy a kotakus mondja, könnyen elképzelhető, hogy a végső, teljes változatban nem lesz ilyen fail.egyébként tényleg jól néz ki videókon a Ryse. Eddig az EGYETLEN olyan játék, amelynek nézése közben ráztam a fejem, hogy “”szomorú lesz lecsúszni ilyen nyalánkságról…”” Na jó… még a Quantum Break-re kíváncsi leszek. :)”

  45. “Király “”játék”””

  46. Pedig az a játék tényleg pozitív meglepetés volt. Kár érte.