Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Anthem – törik-zúzzák a patchek a játékot

A PlayStation 4-re is múlt héten debütált EA / BioWare újdonság, a sci-fi akció-RPG stílusú [B]Anthem[/B] életpályája meglehetősen döcögősen indult. A szoftver sajnos rengeteg különféle bugot tartalmaz, melyek a naponta érkező “javítások” hatására nem hogy fogyogatnának, de gyakorlatilag sokasodnak.- Konzolokon nem működött a HDR – kijavították.- Nem jelent meg az egyik boss a neki szánt helyen – kijavították.- A game véletlenszerűen összeomlik és kidobálja a playereket – próbálják javítani.- Túl sokat esik az eső – javítják.- Stronghold módban nem állt össze a meccs – javítják.- Túl sok / túl kevés Coin esik a Daily/Weekly kihívásokból – javítják.- Nem jól üt be a Fusion Proc bónusz a fegyvereken – javítják.- Nem azt a lootot dobják a Chestek, amit kéne – próbálják javítani.- Nem véd meg a oneshotolástól a pajzs – javították.- Az egyik nap túl jó loot esik, a másik nap túl rossz – próbálják javítani.A BioWare illetékese annyit fűzött a dologhoz, hogy “folyamatosan dolgoznak” a különféle hibákon…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Vannak bajok.

  2. Van egyáltalán ami jó és működik is ebben a játékban? XD

  3. Vicc.

  4. “Túl sokat esik az eső ! ez jó xD Bioware, be vagy rúgva a ME 1 óta. Andromeda-t ma vettem meg mert úgy hallottam hogy már egy ideje “”elkészült”” 😛 Itt az ideje szakítani az EA-el, majd valami kínai offshore cég felvásárolja őket..”

    • A kérdés csak az, tényleg a kiadó tehet mindenről vagy csak a fejlesztők álmodtak egy nagyot mint anno a Bungie a Destiny-vel.

  5. Szegény játék 🙁 kb 3 hét múlva megveszem addig csak javul .

  6. LOL

  7. Akkor kijelenthetjük, hogy tipikus EA minőség lett ?

    • Hát ez egy Mass Effect trilogy.. .vagy egy Battlefiled 3-4 után sajnos nagyon nagyon fájó pont….Kis túlzással a Fifa,nfl,nhl kívül nem marad épp IP-je a cégnek.Az első hírek szerint a Mass Effect andromeda eladásainak az 50% hozta…. ami nagyon kevés… ( Andromedabol 1 év alatt ment el 2,5-3 misi ps4/X/pc-re összesen)… akkor mennyi lehet a day one 750 000 db? vagy 1,5 millió??? 3 platformon… ebbe sajnos bele fognak bukni.

      • Egyáltalán nem túlzás, sőt… Hol van már, mikor egyszerre 40-50 projektet futtattak a nagy kiadók?! Tulajdonképp a Fifa és a DICE az EA két lába jelenleg, semmi másuk nincs. Ha az egyik borul, akkor bizony pofára eshet a mammut! Activision ugyan ez pepitában – van a CoD, meg a… ja, nincs más! :)De szerintem ez egyáltalán nem baj – épp ideje lenne, ha kicsit megborulna a játékpiac. Kellene egy jó nagy erdőtűz, hogy legyen helye, levegője a kisebbeknek is, akik talán okosabban használnák hosszú távon az erőforrásaikat!

      • De ezek a címek hol vannak már ? Már nagyon sok víz lefojt a Dunán mióta ezek megjelentek. Tudtommal a régi Bioware csapatból már mindenki szétszéledt és csak névben maradt meg.Jelenleg az EA Sports és a Respawn tarja életben az EA-t. Dice-t kihúzhatjuk erről a listáról, BF V bukó volt.

        • A DICE évente tolja ki az FPSeket, ugyan nem brutálisak az eladások, de azért nem deficites a mutatvány és szerintem ha jön egy modern kori Bf, akkor sokan be fogják zsákolni.

  8. És az EA befejezhetné a dátumra kiadott játékokat. Akkor adják ki, ha elkészült.

  9. Sajnos az a baj, hogy a fejlesztők el vannak kényelmesedve.Nem érdekes, ha tele van hibával a játék és úgy van a lemezre égetve, majd utólag hónapokon keresztül peccselik. Mert megtehetik.Ezzel csak egy baj van:AZZAL BASZNAK KI ÉS AZT BASSZÁK ÁT, AKIK BIZALMAT SZAVAZTAK NEKI. Ne csodálkozzon senki, ha nem veszik a játékát premierkor.Tényleg manapság egy évet kell várni egy játék megvételére, akkora talán eléri a végleges és már kb. hiba mentes állapotot.

  10. hát igen…. erről irni nem lesz egyszerű sajnos.Ez a játék lesz a bioware hattyú dala…. ha csak nem robbant kasszát szerintem vége lesz a csapatnak.

  11. Egyszercsak jó lesz.

  12. “jaj mi lesz veled “”drága”” EA:)”

  13. Mi lenne a mai tripla A (pontosabban főként tripla A) fejlesztőkkel ha abban a korban kellene játékot készíteniük amikor még nem volt elterjedve az internet?

    • akkor megcsinálnák a játékukat tökéletesre már megjelenés napjára, mint ahogy azt régen meg is tették. EA is tudott régen befejezett játékokat kiadni. sőt képzeld, még jók is voltak! én se hinném ha nem láttam volna őket, de így volt. tényleg!