Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Anthem – módosul a loot-rendszer

Nagy (lásd angolul: “major”) változásra készülhetnek a PlayStation 4-en is futó sci-fi akció-RPG, az [B]Anthem[/B] felhasználói, mégpedig a szoftver loo-rendszerét illetően.Hírforrások szerint – többek között – egy korábbi Diablo 3 dizájner (aki aktív Anthem player) is javaslatot tett a fejlesztő BioWare felé, hogyan kéne módosítani a game nem igazán flottul működő szisztémáját, amit az illetések meg is hallgattak.- Az első nagy változás,, hogy a 30-as szintet elért playereknek nem esik több common és uncommon minőségű loot- A masterwork minőségű itemek crafting szükségletét 15-re csökkentik 25-ről- Az Inscriptions rendszer finomításával megoldják, hogy a különböző sebzés-bónuszok csak a megfelelő fegyvereknél / javelineknél üssenek be, emellett pedig pontosítják a primary / secondary inscriptionök bónuszait

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Egyelőre nem sikerült javítani mert nekem és több ismerősömnek is dob 30-as szintnél common és uncommon cuccot ( ritkán, de előfordul ). Sok értelme tényleg nincs mert az ezektől magasabb, kék színnel jelzett rare-t is lebontom.