Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Amnesia: Rebirth – új előzetes a sztoriról és a helyszínekről

Napok kérdése!

Az Amnesia: Rebirth legújabb előzetesében a Frictional Games a játék történetét és helyszíneit mutatja be.

Thomas Grip kreatív rendező a PlayStation Blogon beszélt arról, hogy számos kül- és beltéri helyszín van, valamint több napszakban – alkonyattól pirkadatig – vannak pályák. Olyan változatosságot ígérnek, hogy minden pálya vagy egy új helyszínen, vagy egy meglévő más változatában játszódik. Mindebbe azért öltek ennyi energiát, mert epikus kalandot szeretnének kínálni a játékosoknak, akik a szeretteit megmentő és a hazafelé utat kereső Tasit irányítják. A változatossággal el akarják kerülni azt, hogy a résztvevők kiismerjék a rendszert, és abbahagyják a játékot emiatt. Az alkotó kitért arra is, hogy ez több kihvást is okozott: mivel minden helyszín más, minden alkotóeleme is az – már tehetik meg azt, amit korábbi játékaikban, és nem használhatnak fel több elemet újra. Ebből fakadóan pedig a játékmenetet is sokkal változatosabbá kellett tenniük, mert nem tudtak csak pár fajta rejtekhellyel vagy mechanikával dolgozni – bíznak benne, hogy minden együtt sokkal jobb élményt kínál majd a játékosnak.

Az alkotás október 20-ától kapható PlayStation 4-re.

Hozzászólás

Advertisements