Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Afterfall: Insanity – gameplay klip

A berlini Just A Game kiadó egy gameplay jeleneteket tartalmazó filmecskével jelentkezett a még április környékén Playstation 3-ra (is) bejelentett [B]Afterfall: Insanity[/B]-ből. Az Unreal 3 motort használó játék valamikor 2011-ben várható.Az Afterfall: Insanity 2032-ben játszódik – 20 évvel a III. Világháború után. Az emberiség pusztul, a túlélők nyomorúságos körülmények között, bunkerekben, bányákban és földalatti városokban élnek. A történet főszereplője – Adam – egy orvos, aki a menekülteket gyógyítja. A kaland során Európa valaha pompás, de a háború miatt szanaszét rombolt nagyvárosaiba jutsz majd el, ahol mutánsok nehezítik a doki amúgy sem könnyű életét.A TPS stílusú game egyelőre félkész állapotban leledzik.[YOUTUBE]AbkC9H1yTHg[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Hát nekem ez nem lesz az év gémje,az biztos..

  2. Bejövös!

  3. Bakker, én kétszer elaludtam a videó alatt és még fogat sem mostam közte.

  4. Az eleje nagyon tetszett, de a harc nagyon béna volt. Ha ezt kijavítják már veszem is meg 🙂

  5. A baltázás 1-1ben az Alone in the Darkból van.Nekem inkább az ajtókkal van a bajom. A csóka megpróbál benyitni, meg vállal belökni az ajtót. Aztán kulcsot keres, ami az ajtó mellett van. A következő ajtót már egyből berúgja, de miért is??? Gáz, nagyon gáz. Rengeteget kell még csiszolni ezt a játékot.

  6. Nem tűnik rossznak, de ez a balta és pisztoly használat eléggé gáz. A mozgás is egy kicsit gagyi és nekem kicsit lassúnak is hat. Egyébként a képe és a hangulata nem rossz, csak az a baj, hogy a PS3 nem olyan jó a fekete színekben…

    • Igen,mintha néha lassított felvételt néznék,a karakterünk meg nyugodtan battyog,bármi történik. Az ellenfelek támadása sem néz ki valami jól,ellenben a környezet tetszik. Még fejlődhet,szóval meglátjuk.

  7. Ezt kerülni fogom messziről.

  8. Nem rossz:)

  9. Ez a hadonászás a baltával… nagyon gázul fest.A lövésnek meg semmi hatása nincs a célpontra.Simán ment tovább a csóka.Mai időkben sajnos ez már gyende.

  10. az elején tetszett, a vége felé már annál kevésbé…

    • Szerintem is. A RE utóbbi részeinek játékmenetét megtartották, fasza grafikát csináltak hozzá meg egy új körítést. A baltázás tényleg hülyén van megcsinálva, RE-szerűen elfutsz az ellenség mellett, hogy megfordulj, és lelődd. A mozgás is teljesen butított, szerintem az egész házat ki lehetett volna hagyni, ha átmászik az akadályon És még ugrani sem lehet. Elég gagyi.

  11. Nah, lehet ismét gazdagabbak leszünk egy igazán jó túlélő horrorral. Ígéretesnek tűnik.

  12. hát ezt még lehet nem kellett volna mutogatni…

  13. Vér sz*r. 😀

  14. Hát ha félkész akkor nem mondok rosszat. A Dead Space + Heavy Rain keresztezés nem rossz, de a többin még van mit fejleszteni…