Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

A McLaren nem fejleszti tovább a KERS-t

Év elején a KERS használata mellett csak néhány csapat döntött, de mindössze kettő – a McLaren és a Ferrari – az amelyik mindeddig kitartott a használata mellett és használni fogja év végéig. Igen, csak év végéig. Habár jövőre sem tiltják a szabályok a használatát, azonban a FOTA csapatai aláírtak egy egyezséget, melynek az értelmében jövőre egyik csapat sem fogja használni ezt a rendszert, hogy költséget csökkentsenek, mivel nagy a fejlesztés ára. (Persze felmerül a kérdés, hogy mi van a 3 új csapattal, a 2 kizárt csapattal és a BMW utódjával? Ők nem írtak alá semmilyen egyezséget. Tehát ők használhatják jövőre a KERS-t.)[I]”Nem fejlesztjük tovább a rendszert, ezzel is költségeket takarítunk meg. A használata sokkal kedvezőbb feltételek mellett lehetséges, mint eleinte számoltuk. Úgy kalkuláltunk, hogy az akkumulátorokat gyakrabban ki kell cserélni, de egy egység hétezer kilométert bír. A KERS használata már nem olyan költséges, de jövőre nem lesz az autókban. A fejlesztéseket leállítottuk, mert ezek a munkálatok jelentős költséggel járnak.”[/I] – jelentette ki Haug.Közben a Red Bull és a Renault is fontolóra vette, hogy Monzaben használni fogják a hybrid rendszert, mert látható előnye van a Ferrarinak és a McLarennek…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Fölösleges fejleszteni,jövőre úgy sem használja majd egy csapat sem.És a fél szezon elment,mire kitudták aknázni a benne rejlő potenciált.Mennyi is a hátrányuk a vb-pontversenyében?Hamiltonnak 45 pont,a csapatnak pedig közel a duplája.Pénzkidobás lenne a fejlesztések folytatása.

  2. Jól teszik. Most is jól működik, plussz jövőre egyik autóban sem lesz. Legalábbis a jelenlegi FOTA-s csapatokéban, de a többiek úgyis hendikeppel indulnak, szóval…

    • Ezt most nem értem. Mit tesznek jól? Hogy leállnak a fejlesztéssel?Én meg azt gondolom, hogy nekik és a Ferrarinak össze kellene fogni és kezdeményezni az egyezmény megváltoztatását, mert már nem azok a feltételek amik akkor voltak, amikor kötötték. Azért döntöttek anno így, mert drága volt a KERS. Mára már nem az. A szabályok meg engednék használni. A használata meg nagy előnyt jelent.

      • Ja, de csak akkor ha pár csapat használja, akkor előny. Ha mindenki, akkor egy kalap sz.rt nem ér. Viszont mondanak/mondhatnak bármit, költséges, plussz a fejlesztése is, ahogy Haug említette volt. Fölösleges baromságnak tartom, az autót nehéz miatta kiegyensúlyozni, ráaadásul jövőre nagy tank lesz, tele benzinnel. Szerinted kell még oda plussz 40kg? 🙂

        • “Már nincs az 40 kg. A fejlesztésekben elértek oda, hogy sokkal könnyebb. Ha valami újat kitalálnak, nem várhatják, hogy az első évben olcsó lesz gyártani és fejleszteni sem kell.Ez ráadásul egy olyan dolog, ami végre hasznos és az utcai autókban is használható lenne, környezetbarát, stb…Miért nem lehet akkor abból is egy úgymond “”egyen KERS-t”” gyártani, mint lesz a Cosworth motor annak akinek nincs pénze Mercedesre, Renaultra vagy Ferrarira? akinek nincs pénze rá az vegyen olcsóbbat, de akinek van az had fejlesszen, mert nem csak hogy előnyös, de ránk nézve hasznos is.És most mondta Haug, hogy eljutottak már egy “”jobb, olcsóbb”” szintre. Mind ár, mind kiegyensúlyozottság, használhatóság terén. És most akkor kidobják.”

          • Hát tesóm, végülis ez is egy szempont.

          • Persze, mint ahogy a tiéd is. 🙂 Nem is lesz ez vita tárgya köztünk. Csak ez megint azt juttatja eszembe, amikor a Ferrarinak ment a szekér és szabályokat hoztak ellenük, hogy visszafogták őket, illetve, hogy a többieket segítség. Most jól megy (ment) a fejlesztés a Ferrarinak és a McLarennek, de a többség a FOTA-ban leszavazta. Többség dönt… Majd csak kiheverem. 🙂

      • Egyetértek, hagyni, még fejleszteni kellett volna. Nagy lehetőség lett volna a KERS, zsákutca lett belőle.És ez az igazán drága… 😛