Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

A McLaren-nek beválni látszik a KERS

Az év elején 4 csapat kezdte el használni a KERS-t. A BMW, a Renault, a Ferrari és a McLaren. Eleinte minden csapat küszködött a hybrid rendszerrel, nem igazán váltotta be a hozzáfűzött reményeket. Túl nagy súlyt jelentett az autóban és nem is működött mindig, vagy nem úgy ahogy azt elvárták volna. Többször elő is fordult, hogy egy csapaton belül az egyik pilóta használta, a másik nem vagy, hogy egyik pilótának sem rakták be az egyik versenyen, míg a másikon igen. Meg aztán volt, hogy elromlott verseny vagy edzés közben és onnan fogva csak egy tehetetlen tömeg volt az autóban.Az évad feléhez érve ezért a BMW és a Renault be is fejezte a KERS fejlesztését és lassan meg is szüntették a használatát. Csak “két legény maradt a gáton”, a Ferrari és a McLaren.A McLaren ráadásul olyan jó iramban fejlesztette és használta, hogy egy futamgyőzelemre is futotta Hamilton számára, melyet a Hungaroringen ért el, ráadásul a rajtnál dőlt el szinte minden, ahol több helyet is sikerült előre jönnie a KERS segítségével.Nem csoda hát, hogy a csapat roppant bizakodó a KERS-t illetően.[I]”Most már közelebb kerültünk az élmezőnyhöz, és remélem, a jövőben minden rajtnál előnyös hatása lesz majd a KERS-nek. Az idény előrehaladtával és az autónk teljesítményének javulásával a KERS egyre komolyabb fegyvernek bizonyult számunkra. Remélem, meghatározó eszköz lesz belőle, nemcsak a versenyek startjánál, hanem a futam egészét nézve is. A pilóták és a csapat egyre több mindent tanulnak meg róla. A rendszer irányítása nagyban függ a versenyzőktől, alapos odafigyelést követel tőlük, amit valószínűleg alábecsültünk az év elején.”[/I] – közölte Whitmarsh a McLaren videoblogjában.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Amúgy meg jól elkanyarodtunk a cikk témájától! Meg kellett néznem miről volt szó… 😀

  2. Ha meg mindenki használná, megint nem nagyon látnánk előzéseket. De inkább igen, mint nem, mert van benne lehetőség, csak picit hirtelen (meg rosszkor) dobták be a mélyvízbe.

  3. Ez egy igen jó újítás volt, nagyon nyomták, h ez kell, de nem tették kötelezővé. A csapatok egy része rengeteg millió $-t költött és költ rá, erre beszüntetik azzal az indokkal, h semmit sem ér. KERS-es autót eddig nem sokszor előztek meg.

  4. Az évtized ötlete a KERS, erre beszűntetik. Jövőbemutató, a hétköznapi járművekben is prímán alkalmazható. Ha rajtam múlna, évről-évre növelném a KERS és csökkenteném a robbanómotor szerepét, erejét.Most megyek, lefizetem Ari Vatanent.

    • Rossz volt szerintem a megközelítés. Egyen-KERS kellett volna és akkor nem lenne ilyen nagy a költsége a fejlesztésnek. Mert lássuk be, most a költségek lefaragása fontosabb, hiszen látjuk, hogy hullanak ki a gyártók az F1-ből.

  5. Jóaz hiába mondják h semmire nemjó, én az elejétől a KERS el vagyok 🙂