A KERS bevezetésekor az volt a cél, hogy a környezet védelmében plusz lóerőket állítsanak elő azáltal, hogy az egyébként veszteségbe menő hőenergiát hasznosítják, mely a fékezéskor szabadul fel.A BMW volt az aki a legjobban ragaszkodott ehhez a rendszerhez.Mára már a csapatok nagy többsége nem is használja ezt a rendszert. Jelenleg a Ferrari és a McLaren autóiban van benne.”Mi arra szavaztunk, hogy megtartsuk a rendszert, de mint minden közös határozat esetében, ezúttal is elfogadjuk a szövetség többi tagjának döntését.” – mondta Mario Theissen.”Sok pénzt költöttünk a rendszerre, de a rajongók számára nehéz követni, hogy ki az, aki használja, és ki az, aki nem. Jó lenne, ha mindenki használná, de ha nem, akkor nem. Szeretnénk csökkenteni a költségeket, hogy lehetővé tegyük, hogy csapatok érkezzenek.” – egészítette ki Stefano Domenicali.”A Formula-1-nek is figyelnie kell a környezetvédelemre, de a jelenlegi gazdasági helyzetben mindenki csökkenteni akarja a költségeit.” – mondta Martin Whitmarsh.”Örülünk, hogy új csapatok jöhetnek a Formula-1-be, de fontos, hogy maradjanak is. Mi szívesen használnánk a rendszert, de a Formula-1-es közösség akaratát is figyelembe kell vennünk. Sokan nem engedhetik meg maguknak.”
A KERS jött, látott…
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
AlexGKz
kers helyett én nitrót adnék nekik
szakolczai
Tudtam, hogy ez lesz a vége, mintahogy az új pontrendszernek, és remélem a költségsapkának is..
westZsolt
sokmindenre jólenne a kers, minek vezetikbe ha kőlcséget akarnak brutálisan csőkkenteni….. pedig jól kifejleszte sokat lehetne nyernivele
Pufi_HUN
Ez a KERS alapjában véve halva született ötlet. Beleöltek a csapatok (az a néhány) dollármilliókat, most meg nem is lesz. A rendszer legnagyobb élharcosa a BMW már nem is használja. Az egész ablakon kidobott pénz, és még költséget akarnak csökkenteni… A kifejlesztett, nem használt rendszernél drágább dolgot el sem tudok képzelni…
Agent
“Hja. És még ha csak ez az egy rossz “”ötlet”” lenne az F1-ben. :)”
westZsolt
fasság ez a szabály…..
Pufi_HUN
Másik dolog, súlypont: Mindössze annyit kellett volna csinálni, hogy az első kerekeket keskenyebbre kellett volna venni, vagy a hátsókat szélesebbre, máris nem okozna ekkora problémát. De akkor mindenkinek kellett volna KERS, vagy a KERS nélküliek szívnák azt, amit most a KERS-esek…Áh, hagyjuk… *lemondóan legyint*
girgosz
Ezen csak röhögni tudok…
Zsubi
Egész egyszerűen kötelezővé kellett volna tenni már az elején, akkor nem lenne az, h szegény néző nem tudja követni, h ki használja és ki nem.
Myron
Egy kis olvasni való…..http://totalcar.hu/magazin/technika/kers/
HUN_GERGO
Ez a KERS véleményem szerint nem lenne rossz őtlet, de van pár durva érv ami miatt bukó!- plusz súly az autóban, ezáltal romolhat az autó egyensúlya- hatásosabbnak kellene lennie.
Agent
2-3 az igazából 2-3 száz millió akart lenni.
westZsolt
jólenne az, csak fejleszteni kéne kicsit..
Agent
Nem lehet fejleszteni, ha egyszer költséget kell csökkenteni. Jövőre is nagyon meg kell húzni a nadrágszíjat. Van olyan csapat, aki 2-3 millióból gazdálkodik idén. Jövőre 100-ból kell kijönniük, 2 év mólva meg már csak 45-ből. Még dolgozókat is el kell majd küldeniük. Illetve szélcsatornákat bezárniuk (van olyan csapat akinek több is van), hogy kijöjjenek a keretből.