Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

A KERS jött, látott…

A KERS bevezetésekor az volt a cél, hogy a környezet védelmében plusz lóerőket állítsanak elő azáltal, hogy az egyébként veszteségbe menő hőenergiát hasznosítják, mely a fékezéskor szabadul fel.A BMW volt az aki a legjobban ragaszkodott ehhez a rendszerhez.Mára már a csapatok nagy többsége nem is használja ezt a rendszert. Jelenleg a Ferrari és a McLaren autóiban van benne.”Mi arra szavaztunk, hogy megtartsuk a rendszert, de mint minden közös határozat esetében, ezúttal is elfogadjuk a szövetség többi tagjának döntését.” – mondta Mario Theissen.”Sok pénzt költöttünk a rendszerre, de a rajongók számára nehéz követni, hogy ki az, aki használja, és ki az, aki nem. Jó lenne, ha mindenki használná, de ha nem, akkor nem. Szeretnénk csökkenteni a költségeket, hogy lehetővé tegyük, hogy csapatok érkezzenek.” – egészítette ki Stefano Domenicali.”A Formula-1-nek is figyelnie kell a környezetvédelemre, de a jelenlegi gazdasági helyzetben mindenki csökkenteni akarja a költségeit.” – mondta Martin Whitmarsh.”Örülünk, hogy új csapatok jöhetnek a Formula-1-be, de fontos, hogy maradjanak is. Mi szívesen használnánk a rendszert, de a Formula-1-es közösség akaratát is figyelembe kell vennünk. Sokan nem engedhetik meg maguknak.”

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. kers helyett én nitrót adnék nekik

  2. Tudtam, hogy ez lesz a vége, mintahogy az új pontrendszernek, és remélem a költségsapkának is..

  3. sokmindenre jólenne a kers, minek vezetikbe ha kőlcséget akarnak brutálisan csőkkenteni….. pedig jól kifejleszte sokat lehetne nyernivele

  4. Ez a KERS alapjában véve halva született ötlet. Beleöltek a csapatok (az a néhány) dollármilliókat, most meg nem is lesz. A rendszer legnagyobb élharcosa a BMW már nem is használja. Az egész ablakon kidobott pénz, és még költséget akarnak csökkenteni… A kifejlesztett, nem használt rendszernél drágább dolgot el sem tudok képzelni…

    • “Hja. És még ha csak ez az egy rossz “”ötlet”” lenne az F1-ben. :)”

      • fasság ez a szabály…..

      • Másik dolog, súlypont: Mindössze annyit kellett volna csinálni, hogy az első kerekeket keskenyebbre kellett volna venni, vagy a hátsókat szélesebbre, máris nem okozna ekkora problémát. De akkor mindenkinek kellett volna KERS, vagy a KERS nélküliek szívnák azt, amit most a KERS-esek…Áh, hagyjuk… *lemondóan legyint*

  5. Ezen csak röhögni tudok…

  6. Egész egyszerűen kötelezővé kellett volna tenni már az elején, akkor nem lenne az, h szegény néző nem tudja követni, h ki használja és ki nem.

  7. Ez a KERS véleményem szerint nem lenne rossz őtlet, de van pár durva érv ami miatt bukó!- plusz súly az autóban, ezáltal romolhat az autó egyensúlya- hatásosabbnak kellene lennie.

  8. 2-3 az igazából 2-3 száz millió akart lenni.

  9. jólenne az, csak fejleszteni kéne kicsit..

    • Nem lehet fejleszteni, ha egyszer költséget kell csökkenteni. Jövőre is nagyon meg kell húzni a nadrágszíjat. Van olyan csapat, aki 2-3 millióból gazdálkodik idén. Jövőre 100-ból kell kijönniük, 2 év mólva meg már csak 45-ből. Még dolgozókat is el kell majd küldeniük. Illetve szélcsatornákat bezárniuk (van olyan csapat akinek több is van), hogy kijöjjenek a keretből.