Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

A Ferrari a 24 órás versenysorozatba tart?

A hévégi Le Mans-i 24 órás versenyt a Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo nyitotta meg. Ez nem is annyira különleges, de az már igen, hogy tárgyalásokat folytatott az ACO (Nyugati Automobil Klub) vezetőivel egy lehetséges folytatásról ha a Forma1-es indulás nem jön össze.A Le Mans-i 24 órás verseny régebbi hagyományokra tekint vissza, mint a Forma1, hiszen az 1923 óta fut. Nem egy híres Forma1-es pilóta meg is fordult itt és ért el sikereket. Az is csábító lehet, hogy az ACO a napokban bejelentette, 24 órás versenysorozatot akar rendezni Európában, Amerikában és Ázsiában. Az évad 6-8 versenyből állna.”A szándékunk az, hogy a Forma-1-ben folytatjuk, ha a feltételek megfelelőek. Ha nem, akkor mivel a versenyzés a génjeinkben van, valahol folytatnunk kell. Ha elhagyjuk a Forma-1-et, akkor valami mást fogunk csinálni és Le Mans egyike lenne az első prioritásainknak.” – mondta Montezemolo.”Kimi Räikkönen és Felipe Massa minden bizonnyal jó munkát végezne. Aztán ott van természetesen a tesztpilótánk, Marc Gené is – aki Alexander Wurz-al és David Brabham-al megnyerték az idei Le Mans-t – és üdvözölnék néhány régi ismerőst is: Jean Alesit és Michael Schumachert.”Schumacher még a Forma-1-es karrierje előtt, 1991-ben, indult Le Mans-ban, akkor a Mercedes pilótájaként az ötödik helyen végzett Karl Wendlingerrel és Fritz Keruzpointnerrel. Övék volt a leggyorsabb kör.Ez egyelőre csak terv, de a Ferrari több vasat is a tűzben tart, hiszen az autó eladásaikhoz kell, hogy valamilyen neves versenysorozatban induljon és sikeres, eredményes legyen.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. azért du mans más mint az f1

  2. Ez egyelőre csak terv, de a Ferrari több vasat is a tűzben tart, hiszen az autó eladásaikhoz kell, hogy valamilyen neves versenysorozatban induljon és sikeres, eredményes legyen.Montezemolo kiadja a csapatutasítást, hogy dobjanak össze egy dízelt a Fiatos kolégákkal? 🙂

  3. Értem én, csak F1ben napról-napra kell fejleszteni itt meg évről évre és azért ez picit könnyebb meg olcsóbbFerrari tudna tesztelni, mert mindene megvan hozzáÉpp hallottam, hogy a Pescarolo örült, hogy az egyik autóját tudta szélcsatornában tesztelniFerrari akármennyit tud a saját szélcsatornájában tesztelniShel-el meg tudnának okoskodni cvalamit fogyasztással kapcsolatbanBelegondoltok F1 szívómotoros ha turbós lenne mekkora lenne a teljesítménye 2000 paci?meg tudnák a motort csinálni, hogy kibírja, hiszen nem kell annyira lekönnyíteni, mint f1ben

  4. A Le Mans-i futamokon lehetne egy külön diesel kategória.

  5. Jó lenne! :-)De amíg a Diesel motoroknak ekkora előnyük van, nem sok esélyük lesz. A mostani Le Mans-on a benzinesek csak akkor rúghattak labdába, ha az Audi-Peugeot párosnak gondjaik voltak. Emlegetnek 2011-től szabályváltozásokat, de ahhoz nekik is lesz egy-két szavuk. A Ferrarinak meg ugye nincs Diesel motorja, és nagyon remélem, hogy nem is lesz!

    • 2011es változtatás az már biztos, hogy radikális leszén személy szerint nagyon örülnék, ha itt mennének, mert tele van izgalommal.Azt nem hiszem, hogy ők nem tudnának benzinesbe jó motort gyártani gondoljatok bele a mostani TDI-s aútók Le Manson 5 vagy 6 literesek és 650-700 pacit tudnakF1es ferrari 2,4 literesből kihoz 750 pacit ha kihegyeznék a motort, hogy bírja ki a 24 órás versenyt amihez nem kell sok csak még tesznek a motorba anyagot xD akkor simán alázhatják a népetAerodinamikáról mindent tudnak pilóták adottakSzerintem tuti első hely lenne

      • akkor egy kicsit fel kell vilagositsalakvegyuk pl audit. lehet hogy 100 pacival kevesebb, de ha belegondolsz kb 1/3-a annyit eszik mint a benzines, tehat ugyanannyi uzemanyaggal joval tobbet tud megtenni. ( f1-es autok fogyasztasa 50-60l/100 km, audi diesel meg kb 18-20 L)f1-es verseny kb 1.5 ora tehat hogy 24 orat kibirjon a motorjuk kb olyan mintha 10 versenyen ugyanazt a motort hasznalnak, es tudvalevo hogy 1 f1-es motor 400-500 km utan jocskan akar 20%-ot veszit a teljesitmenyebolarrol nem is beszelve hogy amig egy benzines motor forgatonyomateka pl 5-600 Nm 8-9000-s fordulaton, addig egy jo diesel kb 1-1200-at lead 3000-es fordulatonnem a ferrarit akarom leszolni, felreertes ne essek, en is imadom oket, csak a velemenyemet irtam lePl az en kis kocsim is 180 HP, de 420Nm-es forgatonyomatekot tud, amivel alazom a sima benzines jarganyokat

        • Természetesen ha a Ferrari indul a 24 órás versenyen, azt nem a mostani Forma1-es motorral teszi. Dízele biztos nem lesz. De van rengeteg Ferrarija, ami alkalmas erre a célra, hiszen indulnak rendszeresen ferkák is, most is voltak. Inkább arról szól ez, hogy indítanának egy Ferrari csapatot F1-es pilótákkal.

        • szerintem amekkora gyár a Ferrari simán fel tudna jönni és ha nem 2,4 literes motorja lenne hanem 4 literesből csinálná akkor már a fogyasztással is tudnának valamit kezdeni szerintem azért van ott tapasztalat autógyártás terén igaz peugeot is a semmimből jött és már az első évében is nyerhetett volna csak a fránya technika(meg az fogyasztott is sokat xd)Fogyasztás meg szerintem ezek is fogyasztanak 50-60 litert 100on ha belegondolsz 81 literes tankal 45 pecenként kiállnak és a pálya 15 km az olyan 50-60 liter 100on és egy kor 3 és fél perc

          • Igaza van DarkCDI-nek, azért ez nem olyan egyszerű…A Formula 1 az Formula 1, a Le Mans-i prototípus meg Le Mans-i prototípus. Attól még hogy jók az egyikben, egyátalán nem biztos, hogy jók lesznek a másikban is. És most nem csak a Ferkáról beszélek, hanem úgy általánosságban. A dieselnek nem csak ott van az előnye, hogy kevesebbet fogyaszt, hanem turbós, más a motor karakterisztikája, meg nem is pörgetik annyira, ráadásul nem csak a motorról van szó, hanem egy dízel motoros autót más szabályok szerint kell megépíteni, és ezek a szabályok kedvezőbbek, mint a benzinesekre vonatkozóak.Ha ez így működne, akkor az Aston Martin, a Pescarolo, az Oreca, a Courage, stb símán verné a dízeleket! A Porsche is pont azért indított LMP2-es autót, mert nincs dízelük, és az LMP1-ben nem akartak esélytelenül indulni.

  6. F430-ak most is indultak Le Mans-ban. (asszem a kategórájukat meg is nyerték)Gené-ék meg Peugeot-val nyertek.