Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

A Brawn GP szárnyal

Miután a HONDA a gazdasági világválság okán kilépett a Formula 1-ből, mindenki azt hitte, hogy a 2009-es évben már csak 18 versenyző sorakozik fel a melbourne-i aszfaltcsíkon. Ám nem kellett sokat várni és a problémák megoldódtak, méghozzá azzal, hogy Ross Brawn – a Ferrari volt technikai igazgatója – megvásárolta a HONDA csapat tulajdonosi jogait. Az eseményeket követően a Brawn GP azonnal nekilátott a munkának, hogy két héttel az ausztrál futam előtt felkészítsék az autót és a csapatot az első megmérettetésre. A kezdeti tesztek olyan jól sikerültek, hogy a többi csapat el sem akarta hinni azt, amit látott. A rossznyelvek már kevés üzemanyagról kezdtek diskurálni, de mivel a hosszabb etapokon is konstans teljesítményt nyújtott a BGP 001-es konstrukció, így erős a gyanú, hogy egyes csapatokból csak a rosszindulat beszélt. A BGP 001 versenyképes autó, ez tény. Ami érthető is, hiszen a tavalyi évben a HONDA kezdte meg legkorábban a fejlesztéseket, ráadásul az újonnan vásárolt McLaren erőforrás is pozitívan hatott az egész autó összteljesítményére. Ross Brawn szerint ez még csak a kezdet és még rengeteg tartalék van az autóban, amelyet igyekeznek kiaknázni. Még rengeteg munka áll a csapat előtt, de jó irányba haladunk. A pilótáink, Jenson és Rubens is elégedettek az autóval – magyarázza Brawn. Szerény véleményem szerint ha így folytatják, és a melbourne-i szabadedzéseken, időmérőn és a versenyen is ilyen konstans teljesítményt fognak nyújtani, akkor nem a Forma 1-ben maradáson kell gondolkodniuk, hanem azon, hogy mikor nyerik meg az első futamukat. Nem kell sokat várnunk, szombaton (7:00-8:00) az időmérő edzésen és vasárnap (8:00-10:00) a futamon minden kiderül.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nem tudom mi lett ezekkel??Ez a ross brawn nagyon érti a dolgát.

  2. sok jót hallottam a csapatról……..majd meglátjuk

  3. Kíváncsi leszek a csapat teljesítményére. Button megérdemelne egy jobb autót.

  4. Azt meg tegyuk hozza hogy egy jelkepes 1 fontert sikerult megvasarolnia.:) Az idei szerepleshez szukseges budzset meg a Honda fizeti. Viszont az ev meglepetese lehet a csapat, ha a diffuzorukat nem tiltja be az FIA Melbourne utan, mivel a Red Bull mar konkretan jelezte hogy ovast nyujtanak be.

    • Itt még nagy balhék lesznek. Állítólag a csapatok meg fogják óvni a Williams, a Toyota é a Brawn GP autóit, mert szabálytalan a kocsi alján lévő légterelő (diffúzor). Persze az a poén, hogy a FIA elfogadta anno.

      • Figyelem a híreket, amint bővebb információnk van az ügyel kapcsolatban azonnal kikerül az oldalra.

      • Bezony. Ok benyujtjak az ovast, utana mehet az FIA Fellebviteli birosagara az ugy, ami elhuzodik meg egy par hetig. De nem csak a Red Bull fog ovni, van meg rajtuk kivul hat csapat akinek bizsereg a tenyere…

  5. Remélem versenyben is jók lesznek és nem az utolsó két helyen fognak kullogni.