Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

A Brawn GP mindenkit leiskolázott

Nem kis kavarodás történt az élmezőnyben. A tavalyi év nagy sztárjai szóhoz sem jutottak, a 2009-es világbajnokság első időmérő edzésén. Az év első kvalifikációs körét a Force India versenyzője, Giancarlo Fisichella futotta, 1:28.840-es időeredménnyel. Majd pályára gördült az a Nico Rosberg, aki az idei első három szabadedzést megnyerte. Egyáltalán nem volt meglepő, hogy majd egy másodpercet adott az olasznak. Ám egy kis idő elteltével feltűnt a japán csapattárs, Kazuki Nakadzsima, aki tovább javította Rosberg idejét.[5488]Nagy kavarodás volt a következő percekben, ugyanis csak úgy szaporáztak a jobbnál jobb idők. Kimi Räikkönen még az egyik pillanatban vezetett, majd a másikban visszacsúszott a tizenharmadik helyre. Ám míg a tavalyi élcsapatok szenvedtek, addig az újdonsült Brawn GP pilótái, Rubens Barrichello és Jenson Button a tavaszi teszteken mutatott teljesítményüket hozták, és rögtön az élmezőnybe ugrottak. A Q1 vége előtt még azért a Ferrarik megmutatták, hogy van keresnivalójuk a pályán, mivel Massa és Räikkönen is megjavították idejüket. Az első etap végeztével a következő öt versenyző esett ki: Sébastien Buemi (Toro Rosso), Nelsinho Piquet (Renault), Giancarlo Fisichella (Force India), Adrian Sutil (Force India), Sébastien Bourdais (Toro Rosso). A kiesők közül talán Nelsinho Piquet gyenge teljesítménye emelhető ki, hiszen kétszeres világbajnok csapattársa tovább jutott a tizenegyedik hellyel.[5490]A Q2-ben váratlan fordulat történt, Lewis Hamilton kiszállt az autójából. Mint később kiderült az autóján hidraulikus probléma lépett fel, így kénytelen volt a második etapban befejezni az edzést, így a tavalyi Ausztrál Nagydíj pole pozíciósa és győztese holnap a tizenötödik helyről vághat neki az 58 körös melbourne-i futamnak. A McLaren gyenge teljesítménye most már egyértelmű, ugyanis a brit csapattársa, Heikki Kovalainen képtelen volt bekerülni az utolsó, mindent eldöntő kvalifikációs etapba, így a finn holnap a tizennegyedik helyről rajtolhat. A Q2-ben a következő öt pilóta volt kénytelen feladni az edzést: Nick Heidfeld (BMW Sauber), Fernando Alonso (Renault), Kazuki Nakadzsima (Williams), Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes), Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes). A kiesők közül talán Kazuki Nakadzsimának illet volna továbbjutnia, hiszen csapattársa a negyedik helyen végzett. A McLaren gyenge szereplését nézve semmi esélyük nem volt a továbbjutásra, még Fernando Alonso hiába verte meg csapattársát, a Renault nem volt elég jó ahhoz, hogy beférjen vele az első tízbe. Az etapot egyébként Rubens Barrichello nyerte az 1:24.783-as idejével, mely „űridő” nem sokkal marad el Michael Schumacher 2004-ben felállított 1:24.125-ös pályacsúcsától.A Q3-ra, a mindent eldöntő utolsó etapra már csak tíz versenyző gördülhetett ki a versenyre tankolt autókkal, mely üzemanyag mennyiségeket holnap nyilvánosságra is hozzák. Így már a verseny kezdete előtt tudni fogjuk, hogy ki mennyi üzemanyaggal vághat neki a 2009-es Ausztrál Nagydíjnak.[5489]A pole pozíció eldöntésére összesen 10 perc maradt, ki is gurultak a versenyzők a pályára. A Brawn GP pilótái, Rubens Barrichello és Jenson Button már az első mért idejükkel az élre ugrottak úgy, hogy a többiek alig bírták megközelíteni őket. Hiába köröztek ellenfeleik, hiába cserélgették a gumikat, a két Brawn pilótát egyszerűen nem lehetett megverni, olyannyira nem, hogy nem a nagy riválisokkal, hanem egymással foglalkoztak, végül is Jenson Button bizonyult jobbnak 1:26.202-es idejével, csapattársa, Rubens Barrichello előtt, aki a második helyen végzett 1:26.505-ös idejével. A harmadik helyet a szabadedzések egyik legnagyobb vesztese, Sebastian Vettel szerezte meg 1:26.830-as kiváló időeredményével. A többi pilóta eredményét pedig megtekinthetitek a táblázatban. [F12009:01Q][F12009:01G]Az Ausztrál Nagydíj vasárnap reggel 8 órakor kezdődik, ám az RTL Klub már reggel 7:25-tól megkezdi a közvetítést a stúdióból, ahol majd számos információt hallhatunk Wéber Gábortól és Szabó Róberttől.[B]FRISS HÍR:[/B] A Toyota két pilótájának, Timo Glocknak és Jarno Trullinak törölték az időeredményeit. A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) munkatársai szabálytalannak minősítették a TF109 modell hátsó szárnyának bizonyos elemeit. A stewardok szerint az autók hátsó szárnyainak egyes részei flexibilitást (hajlékonyságot) mutatnak, amely ellenkezik a szabálykönyvben leírtakkal. A döntést követően a Toyota versenyzői a leghátsó sorból kénytelenek nekivágni a holnapi Ausztrál Futamnak.[B]FRISS HÍR:[/B] A világbajnoki címvédő, Lewis Hamilton váltócsere miatt kénytelen az utolsó rajtrácsról nekivágni a holnapi Ausztrál Nagydíjnak.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Már azokra gondoltam akik nem látták a versenyt és jönnek konzol hireket olvasni és villogo banneren ott van hogy a Brown Merci mindenkit alázott … Vagy nem?

  2. Némi szarkazmussal:hiába érsz be utolsónak a versenyben, már abban sem lehetsz biztos. Mögéd sorolhatnak utólag bárkit…Ezt a versenysorozatot folyamatosan, évről évre egyre inkább halálosan fojtogatják az állandóan változó szabályok. Nem hiszem, hogy ezért szeretnénk.

    • “””Ezt a versenysorozatot folyamatosan, évről évre egyre inkább halálosan fojtogatják az állandóan változó szabályok. Nem hiszem, hogy ezért szeretnénk.””Ezért mi nézők fellélegezhetünk, mert változatossá és nem utolsó sorban izgalmasabbá teszik az új szabályok a versenyt!Nem?”

      • Megkockáztatom: nem volt izgalmasabb, mint a tavalyi futamok. Talán a későbbi pályákon kijön… Most az van, hogy a kicsik helyet cseréltek a nagyokkal, vagyis változtak a nevek, kb. ennyi, nem lett sokkal kiegyensúlyozottabb a mezőny, sőt…

      • Az számodra izgalmas, h. végigülsz egy versenyt, de lehet, hogy csak x héttel később tudod meg a végleges eredményét?Inkább bosszantó. (Szubjektív véleményem. Elismerve a F1 pilóták szinte emberfeletti teljesítményét és az F1 körül dolgozó mérnökök újabbnál újabb technikai megoldásait.)

    • még mindig jobb, mint amikor mindig schumi nyerte sorba a futamokat. nem azért lett 7x-es VB, mert annyival jobb lett volna a többieknél.

  3. Még a diffuzor vita sincs lezárva…..Majd Ápr 11 én Párizsban hozzák meg a döntést

  4. Na tessék!A verseny folytatódik a tárgyalóasztaloknál.Óvás után már Hamilton a harmadik, Trulli 12-ikre csúszott vissza…

  5. De türelmetlenek vagytok xD

  6. Nem lesz valami tábla ahol nyomon tudjuk követni kinek hány pontja van??? Úgy izgalmasabb lenne a verseny!! És legalább azt is tudnám hogy mennyivel vagyok lemaradva:D Eddig 3 pontom van az ötből. gondolom vannak ezzel így még páran, ezért lenne jó egy táblázat!!!!

  7. Hahó, Zsolt1, volt egy verseny, nem láttad?:-)

  8. Nagyszerűek ezek az új szabályok meg minden. Nekem is van már 3 pontom.(ha jól emlékszem:))

  9. Jó verseny volt! Asszem lesznek itt még izgalmas futamok, Brawn pedig jól felforgatta a dolgokat az idei szezonra.

  10. ButtonVettel KubiHamiNagyon szép volt!És hajrá Kimi!!!!! keep your head up

  11. Eltaláltam. Izgalmas volt a vége.

  12. buttonra szavaztam, van 3 pontom:D

  13. Az időmérőt elcsextem, de a futamot jól tippeltem 😀

  14. “A futamösszefoglaló cím maradhat ugyan ez :)”” A Brawn GP mindenkit leiskolázott “” esetleg a végére lehet tenni, hogy “”megint”” :)”

  15. ÁÁÁ. Nagyon durva volt a verseny! Le a kalappal a Brown előtt.

  16. Nem tud valaki egy olyan oldalt ahol lehetne követni az idöeredményeket és poziciokat másodpercenként a futam alatt?

  17. Ahogy ígérték, kirakták az autók súlyát a qualify után. Ezek fényében még durvábbak az eredmények!!:http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090328134351.shtml

  18. ez jó:)http://www.f1-live.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=7760&Itemid=1De ezt a kerst mikor fogják kötelezövé tenni?Mert ez igy elég marhaságnak tünik,van aki felrakja (fix helyre plussz 30? kilot), van aki meg nem

  19. Go Vettel Go

  20. szerintem Rosberg idén megmutatja,végre van alatta autó is!csak ne kössenek bele a diffúzorba majd év közben.

  21. na szerintem erre senki nem számított.mondjuk Ross Brawn az Ross Brawn, mindigtudott csodát művelni 🙂 kíváncsi vagyok a holnapi versenyre,érdekesnek néz ki a dolog 🙂

  22. Én azért alonsonak szurkolok xDRá voksoltam mind kétszer :DNyerjél alonso 😀

    • Egy kétszeres világbajnok mindig tud meglepetést okozni. Ha érzi hogy esélye lesz a győzelemre, a maximumot fogja nyújtani.

  23. Ezek az uj szarnyíak hatul vmi szornyu rondak, mint vmi legoautok! 🙂

  24. Na a Toyota megint alkotott

  25. ehhh… nem korai ez egy kicsit? nem mindenki fanatikus hogy felkeljen ezért 6kor, de nézegetem az oldalt, erre már kint van ki nyerte a szabadedzést… szvsz, inkább várd meg a délutáni adást.

    • Ami aktuális az aktuális.Ne nézd meg a délutáni adás előtt az eredményeket.

      • Olyat már én is csináltam, anno. Nem néztem kora reggel a versenyt, mert aludtam mint állat. Aztán az RTL teletextjét csukott szemmel kapcsoltam be, és vakon ütöttem be a 302 és 303-as oldalakat, hogy du. v este mikor ismétlik. Mert a teletext főoldalán a Sport rovatnál vasárnap mindig ki van írva ki nyerte a F1-et. :DD

      • ne olvassam a Playstationös oldalt, mert meglátom az eredményt, persze hogyne…

    • szerintem Te vagy a legfanatikusabb F1 rajongó ha ennyire kiborulsz a szabadedzés miatt. vagy kvalifikáció-t akartál mondani? 🙂

    • Ne haragudj, de én mindig arra törekedtem és fogok is, hogy a leggyorsabban informáljam az olvasókat.

      • én eddig akárhányszor meg akartam nézni felvételről bármelyik nagydíjat mindíg beszívtam volt már nekem is csukott szemmel hunyorogva teletext, internet olvasás, rádió váratlanul stb.amikor minden összejött és még a haveromnak sem vettem fel a telefont (tavaly szégyenszemre a magyar nagydíjat nem láttam élőben),akkor meg az egyik bevásárlóközpontban üvölt mellettem egy kiscsaj a barátnőjének h MassaMassa legyorsulta Hamilton a rajtnál..köszi

        • Fuuuuu ne is mond, nekem is már egy csomó szituáció volt. Nem jó érzés… Ezért kell mindig élőben megnézni, ha meg nincs rá mód, akkor muszáj kikapcsolni a külvilágot, mert szinte mindenhol bemondják. Hiszen Európa legkedveltebb sportjáról beszélünk.

          • persze. mondjuk ezzel a reggelivel nincs is gond,de a vasárnapi 1-2ök nagyon kettévágják a napot.én inkább kelnék minden hétvégén 4kor…najó ez beteges.

          • “Europa? A vilag legkedveltebb autosportja.ON: A Brawn GP autoit vartam az elso ket helyre, a hetvege adataibol kiindulva Barrichello-t, csak ugye azt nem tudja az ember az idomero elott, hogy melyik pilota kapja csapaton belul a konnyebb, es melyik a nehezebb autot. Igy az idomero tippem 2 tized hijan nem jott be.:) A szenzacio, Vettel 3. helyezese, gyakorlatilag o volt a leggyorsabb aki KERS nelkul rajtol, es a diffuzorjaval “”sem lehet vitatkozni””.:) Ja, es az autoja nehezebb mint Massa es Raikkonen Ferrarija… Nagyon jo versenyre van kilatas holnap.”

          • én 1994 óta megnézek minden futamot. Csak kétszer fordult elő azóta, hogy ki kellett hagynom versenyt és felvételről néztem aznap este. Szerencsére akkor nem tudtam meg semmi a versenyről.

          • én 2000 től nézem ugyan így :)Go ferrari!!!!

          • De sziiip vagy karfy.:)

          • Te sem panaszkodhatsz, Bernie:-)

          • az nem a foci?

          • Nekem nem. 😀

          • ja igen, így már más. 😛

    • LOL:D Mikor rakja ki??2hét múlva!!

  26. Itt a teljes üzemanyaglista:http://www.a5.hu/cikkek/2/31976.shtmlSzomorúbb a kép máris. A Ferrari a legkönnyebbek között vannak.

  27. Eddig ezeknek az autóknak lehet tudni a súlyát:JB 664.5 RB 666.5 SV 657.0 RK 650.0 NR 657.0Brawnék még így is…. :OPersze nem tudni, melyik motor hogyan is fogyaszt, de ez akkor is jelentős.

  28. Törölték a Toyoták időeredményét, hátulra ment a két pilóta.No Alonso szépen araszol előre:D http://www.a5.hu/cikkek/53/31973.shtml

  29. Szerintem Vettel nyeri. Hatalmas a gyerek.:)

  30. Felborult a papírforma.Durva.

  31. Naaa, megnéztem az idöméröt, erre számítani lehetett. A Ferrarik a többi nagy csapathoz képest jól teljesítettek, van esélyük nyerni.:) De nagyon nehéz lesz megverni Brown-kat.

  32. Massara szavaztam , szerintetek?:D esélytelen:)

  33. A következő versenyre úgy tele lesz a Brawn GP szponzorokkal, hogy egy centi szabad rész nem marad a kocsin:D

    • a Virgin matricák méretében is jelentős nagyobbodást várok.. 🙂

      • Sok minden lesz még azon az autón. Amúgy már kitűzték a tárgyalást. Az FIA ma megerősítette, hogy április 14-i ülésén dönt a diffúzor-ügyben. Remélem nem fognak komoly szankciókat alkalmazni, ha esetleg szabálytalannak minősítik az elemeket. Akkor pipa lennék.

        • “sajnos benne van a pakliban. azért tudjuk h ahol ennyi pénzről van szó, ott megy a lobbizás nAGGGGGYon keményen a háttérben.és bár szeretjük szeretjük Ross Brawn-t, de egy Ferrari Mclaren kavarással a háttérben nehéz dolguk lesz.mondjuk a RedBull Vettellel és Webberrel elég jó az “”alap””diffúzorral.”

        • Ilyesmire nemigen volt példa eddig sem….

        • Max 3 futamot buknak el, ha… De ha átszereltetik, és akkor is durván megy a verda nincs veszve semmi!

  34. És mindenki kapott egy nagy adag bizonyítékot, h a sportág amiért rajongunk TECHNIKAI sport, ha van alatt versenyképes vas akkor te vagy a király.utolsókból elsők. egy pillanat alatt.mindenki elgondolkodhat magában h mit gondolt az utobbi években pl. Rubensről..

    • Én azt gondoltam, hogy jó versenyző, de egy MS mellett semmi esélye.

      • Én is egy korrekt versenyzőnek tartottam, nem egy extraklasszisnak, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy adott X versenyző az F1ben, akiknek a 90%a bármelyik évben VBajnok tud lenni, ha jó a technika alatta.jó persze ez régóta vitatémah hány % a pilóta és hány% az autó/csapat érdeme.

        • Szerintem MS a mai mezőnyben is ütné a többieket. : ) Sokat számít azért a pilóta, egyszerűen csak arról van szó, hogy most szokatlanul magas a tehetségek száma. Szerintem.Dzsupin: Én azért nem mondanám esélytelennek. Button és Vettel a két legesélyesebb, de megmondom őszintén, az első tízből senkit nem tudtam kizárni! Aztán még az is előfordulhat, hogy valamelyik hátrébbról induló autó örülhet majd a végén. : )pityesz86: Mindenki tisztában volt / van vele, hogy Schumi volt az elsőszámú pilóta, de szerintem ha ez nincs így, akkor is csak néhány futamgyőzelemmel lett volna több Bari neve mellett. Magyarán szólva nem volt lényeges szerepe annak, hogy második lehetett csak a csapaton belül. Az igaz, hogy a feladatát általában nagyon jól ellátta.

      • Szerintem nem csak esélye nem volt a Schumacher mellett hanem lehetősége se, mert emlékezzünk csak vissza azokra az időkre ha véletlenül megelőzte ment a füles ,hogy azt az autót csak hátulról szadad… elég gáz! Ebbe meg beleszürkült és kihatott a pályafutására, a sumi meg a címeiből jópárat Rubens-nek köszönhet.

        • Mennyi az a jópár?:) Talán a 2003-as (ahol mondjuk gáz lett volna, ha a 6 győzelmet jegyző Schumit megveri az 1 diadalt arató Raikönnen) a többinél gyk. mindig az idényzáró előtt eldöntötték a kérdést. 2000-ben 1 futammal, 2001-ben Magyarországon, 2002-ben Franciaországban (rekord), 2004-ben pedig Belga nagydíjon.

  35. Végre egy kis izgalom… Végre nem csak azok vannak az élen akik eddig… Végre Button elől van… Végre…Mindig is favorizáltam Buttont, szimpatikus ifjú… volt… de Vettel is jó arc, megmutatta, hogy Red Bullal is lehet jó köröket menni…:)

  36. utolsó remény, h esetleg a BGP versenytempója nem ennyire brutál…de ha az infok nem csalnak, akkor a teszteken hosszú etapokon is komolyat mennek.érdekes kis év lesz.

  37. “Ja meg azt kéne , hogy a az öreg Börni aztmondaná ,hogy évközbe nincs feklesztés csak szezonok közt akkor aztán lenne bajság 1-2 istállónál, nem mindha bajom lenne valamelyikkel is csak már uncsik voltak a nevek Végre másokat is hallunk nem csak a Kimi,Massa,Ham….Remélem holnap a futamon is meglepi lesz nem áll vissza a ,,rend”””

  38. Hát már itt volt az ideje ,hogy kapjanak a vörösek meg az ezüstnyilak egy fülest, rájuk fért, már elég uncsi volt a F1.Remélem azért ez a felállás marad majd egy ideig.

  39. Ha nincs Mr. Agy (Brawn), akkor most Vettel, Kubica, Rosberg lenne az első három. Ami bevallom egy picit jobban tetszene nekem, bár a jelenlegi is tetszik, így nagyobb a kavarodás. Hatalmas ez a Brawn manus.

  40. Jól mondtam én,hogy holnap Kimi nyerni fog,nézzétek meg a képet,ezt a 9.idők alva csinálta mi lesz itt ha felébred:D:D

    • Nem tudom, de nagyon úgy tűnt, hogy a Brawn GP sem erőlködött. 😀

    • A Brawn vagy nem volt megtankolva vagy tényleg ennyi van benne…1mp-t vert a Ferrarira…. sok.Holnap kiderül ki milyen taktikán van.

      • Épp ezt mondtam Roxas kollegának,hogy a gond nem ott van,hogy kimi kikapott massátol 1tizeddel,hanem a ferrarik kikapta 1mp-el

      • Az biztosan kiderül, mert idén nyilvánosságra kell hozniuk azt az üzemanyag mennyiséget, amennyivel elrajtolnak. Szóval az első boxkiállás időpontját pontosan fogja tudni mindenki. Jövőre már előre meg kell mondaniuk, h mikor fognak kimenni a boxba és mennyit fognak tankolni? Mi értelme van így a taktikának?

  41. Nem azért de szerintem a Burnoutos fiúk nagyon betaláltak a TOYCAR-ba készített F1es kocsival. Tisztára olyan a valódi is: :DTúlméretezett első szárnyak, elnagyolt formák… stb.http://www.gamecon.hu/gc_forum/kepek/hatrix090327084747.jpegAmikor néztem a közvetítést azt hittem torz a kép… de nem, ilyenek a kocsik. 😀

  42. Ezután a nyitás után szerintetek hány szponzor akar matricát tenni a Brawn kocsijára? 😀

  43. 🙂 Reggel Q3-ra felébredek mondom hajrá Ferrari ahogy szokott lenni, erre nézem se Kova se Luis nincs bent a 10-ben… aztán nézem ezt a Brawn Gp tagokat, nagyon brutál autókáztak:)holnap remélem Massa s Kimi összekapják magukat…

  44. hát minden történt csak az nem amit vártam… Amúgy úgy néznek ki ezek a gépek mint a kombálynok 🙂

  45. Massának az a bamba pofa. XDAz kész.Tud egy képet vágni a srác. 😀

  46. Szerintem Button-nak és Barrichello-nak a tesztek elkezdésétől mostanáig csak egy szó jár a fejükben…. VÉGRE!!Ez már az utolsó utáni utáni esélyük, hogy valamit felmutassanak. Mondjuk erre most meg is van a sanszuk.

  47. THX.

  48. “A S. Torro Rosso nagyon ügyel összhangra.Ennél egyformább nevű versenyzőket nem találhattak volna.Sebastien BuemiSebastien BourdaisSebastien Toro Rosso a csapat neve? :DVagy mi az a “”S.”” mert ennyi erővel simán lehetne az is”” Sebastien. :D”

  49. Ez hihetetlen, mekkorát fordult az F1! Csak ámulok-bámulok! :DEl lehet felejteni az eddig jól bevált sémákat.

  50. szép volt brawn gp! de azért kiváncsi leszek a versenyre.(ott is igy fog menni a b gp 2 autooja?-ha igen ,örülök neki.)kellet már ez az f1-nek.mocorogni látszik az állóvíz.bejön. :]

  51. Persze, meg hiába másolnak, közben a Brawn GP fejlődik másban, amiben lehet még. Arról nem is beszélve, hogy mivel be van tiltva a tesztelés, mindenki csak a szabadedzéseken próbálgathatja az új megoldásokat.

    • “Nomeg a vérprofi szimulátorokban, s kevésbé hiszem, hogy egyéb “”okos”” módszereket ne vetnének majd be, hogy kompenzálják a tiltást.:) “

    • A szélcsatornákat nyugodtan használhatják.

      • Az lehet, de élesben lehet jól/eredményesen tesztelni, és ez nagy változás. Szimulátor/szélcsatorna nem minden. Nem tudnak a csapatok akkora előrelépéseket tenni, hacsak nem találnak meg vmit. hamar. Még M.S. dolgozott a Ferrarinál, volt úgy, hogy a Ferrari gyengélkedett, és M.S. 6000 km-t vezetett két futam között, és meg is lett az eredménye. Most ezt el lehet felejteni.

  52. Hatalmas verseny lesz holnap, nagyon kicsik voltak a különbségek, és az előzés is könyebb lesz talán mint eddig. Régen vártam már ennyire szezonyitót 🙂

  53. Az már biztos,hogy nagyon izgalmas szezon lesz!

  54. Dupla diffúzor=nagyobb kanyarsebesség!

    • Már várom, h a csapatok óvjanak/pereljenek/bojkottáljanak/kiabáljanak/lövöldözzenek/stb. emiatt. Egészen addig, amíg ők is kihozzák ezt a megoldást a szélcsatornából. Mert kizártnak tartom, h ne kezdtek volna neki a fejlesztésének hetekkel ezelőtt.

    • Meglátjuk mi lesz ennek az ügynek a vége. De akárhogy is, a többiek elkezdték lemásolni (így viszont kevésbé lesz erős a Brawn majd, ha a többieknek is beérik), vagy betiltják, akkor meg pláne…. Rohadt izgalmas szezon elébe nézünk, az már biztos.

  55. Húvazze! Ez érdekes lesz, bár ez még csak az első hétvége, láttunk ilyenkor sok csudát, igazán Európában derül majd ki, h ki hol áll. Persze a Brawn GP-t megverni nem lesz egyszerű, eszméletlenül gyorsak és jól vezethetők. Nem is emlékszek, h megcsúsztak volna v bármilyen vezethetőségbeli problémájuk lenne. A RBR gyors, amire a tesztek alapján nem számítottam, ott nem mutattak ilyen jó teljesítményt. A Ferrari meg lassú, de majd a versenyen megmutatják, h nem egy kör alatt kell megnyerni egy futamot.Azért az csúnya volt, h a Q2-ben 0,9 mp volt a 14 autó közti különbség. Remélem versenyen is hasonló lesz, mert akkor előzés előzés hátán lesz.

  56. De milyen rideg volt Brawn a végén? Ennyire erre számított volna?

    • “58900009870 POLE, GYŐZELEM, FASTEST LAP után….. szerintem ez már olyan rutin neki, hogy nehéz lenne szavakba önteni:)Emlékszem még amikor a Hondához ment, avval érvelt a döntése mellett, hogy azért tett így, mert a Ferrarival már mindent megnyert, s nincs semmi baj a csapattal… emiatt új kihívásokat keresve választotta a Japánokat. Mekkora sz*r volt tavaly (volt is kihívás), s a zseni megoldotta… 1-2, 1 hónap “”élesteszt”” után…Minden tiszteletem az övé. “

  57. Ha holnap is hozza Brawn GP ezt a teljesítményt sima győzelem Nekik…

  58. Én Vettelre szavazok. Ki tudja… hátha:)

  59. Button behúzta. 🙂 (rá tippeltem) Vetteltől nagyon nagy teljesítmény, hogy ott van a Brawn pilóták mögött! Persze az üzemanyag mennyiségeket nem ismerjük. Kíváncsi vagyok mi lesz holnap.

  60. A Hondánál most biztos tökön szúrja magát a vezérkar

    • Nem biztos. Állítólag a Mercedes motor is hozzátett nem keveset, s ahogy hírlett, a Honda motor az egyik leggyengébb volt tavaly is a mezőnyben.

      • Szerintem véletlen a Brawn-nak szállították azt a motort amit a McLaren-nek kellett volna. 😀

        • Elcserélték, Lewisnál még még be is döglött vmi. :)De az eredmény nem olyan rossz számomra. Fernandoért fáj a szívem, de mivel Vettel az új (jövőbeni) kiszemelt figyelmemet élvező pilóta, így pici örömöt, drukkolást lelhetek a holnapi napon:)

  61. Vettel meg érdemli a 3. helyet

  62. Kimi megint kikapott Massa-tól….

  63. Szép volt Button

  64. Megalázták az egész mezőnyt!!!

  65. Kíváncsi vagyok futamon hogy fognak menni….bár szerintem megnyerik….nem semmmi.*_*