Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

A BMW szerint csak egyszeri alkalom volt a monacoi fiaskó

Mint azt ti is, és veletek együtt az egész világ láthatta, a BMW Sauber Monaco-ban komoly riválisává fejlődött a Force India istállónak, ami talán a bajor csapat pragmatikus és egyben túlontúl földhözragadt ütemtervének sem volt idén konkrét része. A csapat eddigi, idei mérlege számokban, hat futamot követően: 6 egész megszerzett pont, 8. hely a konstruktőri ponttáblázatban (a 10 csapatból), a csapat húzóembere, Robert Kubica pont nélkül. Egyetérthetünk abban a látottak alapján, hogy a BMW Sauber nem éppen az elvárásoknak megfelelően teljesít ebben az évben.A csapat pontjait idáig egyedül szállító Nick Heidfeld szerint a legutóbbi gyenge teljesítményük a hercegségben csak egyszeri alkalom volt, [S]védekeztek is[/S] többet nem fordul elő. A csapat technikai igazgatója Willy Rampf hangsúlyozta, a fő problémájuk most is, és egesz évben eddig is a gumik felmelegítése volt, azaz a pilótáik képtelenek voltak az autó karakterisztikájából adódóan a szükséges időintervallum alatt üzemi hőmérsékletre hevíteni a Bridgestone abroncsokat. (Kicsit ismerős lehet a probléma tavalyról Kimi Raikkönen-nek.) Robert Kubica is osztja azt a nézetet, miszerint az elmúlt hétvégi eredmény nem reprezentálta megfelelően az idei konstrukciójukban lévő valós potenciált. Értsük úgy, eddig sem ment jól az autó, de a monacoi Clio-kupás tempó azért mégiscsak sok, ennél többre képes az F1.09-es kódjelű versenygép. Ez egyébként abszolút hihető is.Természetesen a BMW-nél dolgozó szakemberek, beleértve a pilótákat is, inkább előre szeretnek tekinteni, ahelyett hogy a múlton töprengenének teljességgel feleslegesen, így máris a következő, azaz a most hétvégén megrendezésre kerülő Török Nagydíjra próbálják versenyképes állapotba hozni a jelenlegi csomagot. Végre felkerül a sokak által már használt duplafedeles diffúzor, módosították az első szárnyat, az oldalsó légterelőket, a kerékfedőket és a motorburkolat hátulját. Ezekkel az új specifikációkkal már úgy tűnik tőbb hátsó leszorító erőt tudnak kihozni az autóból, ezzel megkönnyítve a versenyzők dolgát, akik így könnyebben fel tudják melegíteni a gumikat, és a kanyarokban sem kell túlzottan csúszkálniuk, értékes tizedmásodperceket dobálva el folyamatosan. Az isztambuli pálya karakterisztikája ráadásul teljesen más mint Monte Carlo-ban, emiatt biztosak lehetünk benne, a hétvégén mindenképpen látni fogjuk a BMW jelenlegi, valós teljesítményét, és talán a futam után nem kell újra a fél csapatnak bizonyítványt magyarázni. Vasárnap minden kiderül…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. a bmw eléggé hullámcsapat majd fellendülnek

  2. Ha nem piszkáltak volna bele a szabályokba ilyen mélyen, most tényleg a VB-ért mennének. De ha a Sauberből ilyen csapatot csináltak, akkor ez se lehet nekik nagy akadály.

  3. majd meglátjuk

  4. Remélem sikerül már leteni valami az asztalra…

    • Tettek ok mar, ez az idei ev nem allt ossze nekik valamiert. Eddig. Aztan lehet nagyot almodnak es megnyerik a Torok Nagydijat.:)

  5. Az idei teljesítményük ultratré. Egy fos. Pedig én nekik szurkolok.Csak azt tudnám, hogy az asztrál futamon, hogy sikerült úgy összerakni a gépet, hogy Kubica tudott Vettel-el harcolni a 2. helyért, melynek ugye tudjuk mi lett a vége. Azóta semmi. 🙁

  6. Olyan mélyen a béka segge alatt van a csapat, hogy innen már csak javulni lehet…