Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

A BMW csalódott

A BMW számára meglehetősen pechesen indult a 2009-es Formula 1-es szezon. Nick Heidfeld már a rajtot követően versenybalesetbe keveredett, míg csapatársa, a lengyel Robert Kubica kirobbanó formájának köszönhetően a verseny végéig magabiztosan araszolt előre, egészen addig amíg be nem érte a második helyen álló Sebastian Vettelt, aki gumiproblémák miatt jelentősen belassult. Kubica nem szerette volna húzni az időt, hiszen a kemény keverékű gumikkal még az élen álló Jenson Buttonnél is gyorsabb volt 2-3 másodperccel, így a győzelem reális esélye is megfordulhatott a fejében. Ezért minél hamarabb át szerette volna hámozni magát a Red Bull német versenyzőjén. Ám a fiatal Vettel nem hagyta magát és a kakaskodásnak baleset lett a vége. Vettel első vezető szárnya és bal első kereke letörött, Robert pedig a következő kanyarban a falhoz csapta BMW-jét. Az incidenst követően Sebastian Vettel bocsánatot kért a csapattól ostobaságáért. Ám nem úszta meg ennyivel, ugyanis a futamot követően a versenybírák megbüntették, mely ítélet szerint a Maláj Nagydíjat még a legjobb esetben is csak a 11. rajtkockáról kezdheti meg. [5601]Robert Kubica szerint Vettel túl optimista volt és be kellett volna látnia, hogy a lágy gumikon semmi esélye nincs, hiszen a BMW a keményebb keveréken 2-3 másodperccel gyorsabb volt egy körön belül. Nem csak a lengyel pilóta, hanem a BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen is csalódott volt a versenyt követően. A szakember szerint Kubica még a győzelemre is esélyes lett volna. Mario Theissen Nick Heidfeld miatt is csalódott volt, állítása szerint, ha Nicket nem lökik ki az első kanyarban, akkor valószínűleg az első hat között végzett volna. Jenson Button sem hagyta szó nélkül Theissen Kubica győzelmi esélyeit latolgató kijelentését. A brit pilóta szerint a futam vége felé már egy kicsit spórolt a technikával, de ha a szükség úgy hozta volna, akkor tovább tudott volna gyorsulni, mely tempó elég lett volna, ahhoz, hogy közte és ellenfele között fenntartsa a különbséget az utolsó körökben, ám erre végül nem volt szükség.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. két fiatal suhanc összeakadt kubinak igaza van

  2. na, ezért ennyire nem kell túlmagyarázni a dolgot a BMW-nek, szerintem egyszerű varsenybaleset volt, én úgy látom, Kubica pont annyira volt ebben hibás, mint Vettel.Vettel versenyben volt, vonatkoztassunk egy kicsit el a gumitól most. védte a pozícióját, Kubica pont a kanyarban érte be és Vettel a saját ívén ment.csak egy kanyarig kellett volna várni a Bömösnek, kitörhetett volna.ez így csúnya volt.

  3. “Szar időt mond 7végére, nem tudom hogy esőben hogy szuperálnak a Brawn-kocsik, ha arra kerülne a sor,,,Mindenesetre ezen a pályán az utóbbi 4 évben Renault mente a legjobb időt (2006-ban Fisichella : 1:30:40.529). Tavaly meg Kimi vitte a prímet,,,nagyon kíváncsi leszek,,,És úgy tűnik már Kubicával is számolni kell.Szerintem ne legyen duplapontozás időre, mert megy majd a márola meg magyarázkodás hogy “”jah én rá akartam de siettem félrenyomtam”” bla.”

  4. Nézzetek rá a pontokra http://playstationlive.hu/formula2009/points KenChi adott neki egy új dizájnt, ráadásul már a nevek névsorban jelennek meg. 😀

  5. Megnyerhette volna, ha … :[ sztem megbìrta volna előzni buttont.de ott a ‘ha’. pont

  6. Aki akar az már szavazhat a Maláj Nagydíj időmérő edzésére! :DD

  7. Itt ha valaki túl optimista volt, az a jó öreg Rubinho, mikor az első kanyarban próbálta visszaszerezni a rajtnál elbukott pozícióját, ezzel a dominóeffektet elindítva.Na, őt kellett volna megbüntetni!

  8. “Kezdem az elején: “”Akár, volna. Ha..””Ha a nagyanyámnak f*sza lett volna, ő lett volna a nagyapám.Ennyit a technikai sporti “”Ha””-ról. Bár csalódott én is vagyok. Nagyon is. És nem elég, hogy Kubi kiesik, Vettel-el esik ki, zsír. Amúgy (még ha először nem is úgy láttam, de megnéztem az esti ismétlést is) meg mindkettő ludas volt szerintem. Azért várhatott volna Kubi még egy kanyart, szegény Vettel már nem tudta volna tartani úgyse azokon a gumikon. Ritka szar kanyart választott az előzésre.”

    • “Kezdem az elején: “”Akár, volna. Ha..””Ha a nagyanyámnak f*sza lett volna, ő lett volna a nagyapám.Jogos! :DDDDDD”

  9. Ha Vettel hibás volt, akkor ugyanúgy Kubica is, ugyanis megvárhatta volna azt a kanyart, de ő mindenképp előzni akart. Vettel szimplán nem hagyta magát, ennyi. Ez benne van a pakliban.

  10. Azért Kubica előzhetett volna odébb,ahol biztonságosabb,de hát túl győzni akart.

  11. Én is csalódott vagyok. Ennek nem kellett volna így történnie. És nem értem miért kellett Vettelt megbüntetni… Vagy senki, vagy Kubica volt a hibás.

  12. Ez is jopofa, hogy Vettel volt optimista…. Nem az az optimista aki meg akar egy olyan valakit elozni fektavon, aki csuszkal? Te mesz elol, be akarsz fordulni, jon valaki mogotted aki meg akar elozni, de te nem adod oda a poziciot, nem fogsz lehuzodni elole, mivel pozicioert megy a harc, probalsz elfordulni a kopott gumikon, o beesik melled, mert nincs annyi esze hogy varjon egy egyenest, de te vagy az optimista…. Nem tudom melyik musort neztek.

  13. 2-3 mp-cel? Vettelnel volt gyorsabb 7-8 tizeddel koronkent, aki mar maradt le Buttontol, volt koztuk 3 mp, mikor elkezdett vivni Vettel-lel, ahol eleve idot vesztett. Mivel 4 kor volt hatra, nem nehez kitalalni hogy Kubica maximum(!) utolerhette volna Buttont kabe 5-6 tizedre, de ennyi lett volna a max, es meg ehhez is ki kellett volna taposnia a BMW szemet.

    • Ez az egész nyilatkozat csak feltételezés. A köridőkből jól látszott, hogy Kubica minden körében gyorsabb volt Vetteltől, ráadásul a köridőkülönbségek csak nőttek a lágy gumi folyamatos kopásával. Mire Button következett volna már vagy 1,5-2 másodperccel lettek volna gyorsabbak. Az a lágy gumi valami hihetetlen gyorsan elvesztette a tapadását. Gondolom erre apellált a BMW is. Csak nem jött össze.

      • Mondjuk ezek a számok is csak egy feltételezés alapján léteznek. Senki nem tudja mire lett volna képes Button, ha elkezdni nyomni a gázt. Akkor már lehet, hogy nem is lett volna olyan drasztikus köridőkülönbség a két csapat között. Ki tudja! 😀

      • “Lehet apellalni, de hogy a masik pilota eppen mit csinal, azt nem tudhatjak (max feltetelezhetik) a BMW-nel. Abszolut elhiszem hogy Button mar sporolt a gumikkal, es mehetett volna 1mp-cel gyorsabb koroket. Most a “”strategaknak fenntartott szekben”” Ross Brawn ul, aki ugye nem egy hulyegyerek, Button pontosan tudta mi zajlik mogotte, es pontosan azt csinalta amit RB mondott neki. Meg ugye technikai sportban nincs olyan hogy “”ha””.:) Ezt egy ekkora csapatnak mint a BMW is tudnia kene…”

  14. Kubica a masodik helyre volt jo vasarnap, a gyozelem olyan tavoli volt mint a vilagbeke.