PlayStation.Community Teteszted ›› PSti

2016.02.28. 20:34
4 hozzászólás
Szerző: PSti
Utolsó hozzászólás: PSti (2016.02.29. 17:35:18)
Megosztás
Értékeld a tesztet!
Folytatódnak bátor katonáink kalandjai, akik most.... ááá, hagyjuk inkább a propaganda sztorit, menni kell és lőni. :)

Az előző rész után viszont a grafika sokat fejlődött, pedig 2200 helyett csak 1400 mega helyet foglal. Evvel együtt a játék is sokkal nehezebb lett, hiszen már nem lőhetünk le mindenkit, (beleértve a saját katonáinkat se) mert akkor rögtön vége a dalnak. Mondjuk azt sose értettem, hogy a bajtársaim miért rohangálnak előttem a tűzvonalban, de haladjunk.
Másik nehezítésként most mér a QTE-re is figyelni kell. Az előzőben nem számított, hogy megcsináljuk azokat vagy sem, akkor is tovább vitte a pályát, de itt ha elrontunk egy QTE-t, újra kezdhetjük az ellenőrző ponttól. Például emberünk átugrana, de ha elrontjuk a rángatást akkor lezuhan a mélybe is kitöri a nyakát.
Utolsó nehezítésnek viszont nem tudom, hogy melyik idiótának jutott az az eszébe, hogy egyszerre több oldalról is lőhetnek minket. Tehát mivel ez egy rail shooter, egy fix képen beugranak elénk az ellenségek, és ezt kell most megszorozni hárommal. Hiába lövünk le mindenkit középen, attól még balról vagy jobbról simán elkaszálnak minket.
A járművek viszont visszatérnek, gyilkolhatunk motorcsónakból, kisautóból, repülőből, tankból. Sajnos ez sem feledteti azt a baklövést, hogy a Teyon úgy gondolta, hogy ideje megváltoztatni a gombkiosztást. Az előzőben tudtál újratölteni a move rázogatásával? Elvesszük. De a DS3 is más. Bár lehet, hogy az eddigi jobbkezes katonát balkezesre cserélték, ugyanis eddig a bal gombbal lehetett a célkeresztet mozgatni és a jobbal bújócskázni, de most pont fordítva. Beállítási lehetőség nincs. DS3-al csak mazohistáknak ajánlom a Heavy Fire Shattered Spear-t.

12 pálya, lehet fejleszteni minden második után, minden ugyanaz mint a korábbiban, csak szebb grafikával. Egyvalami változott, a nehézsége. A korábbit legkisebb nehézségi szinten bárki csukott szemmel végigviszi, de itt már az első pályán is lehet emlegetni a készítők felmenőit. Nagyon nem értem a váltást, mert az Afghanistan nem tűnt egy vérkomoly játéknak, erre most hirtelen bekeményítettek.

Komolyan mondom, bárcsak maradt volna a gagyibb grafika, de jobb játékélmény, mint ez. Senkinek se ajánlom.

Adatlap
- Megjelenés éve: 2013
- Méret: 1400 MB
- PS Move kompatibilitás: IGEN!
- Fejlesztő: Teyon
- Kiadó: Mastiff
- Ár jelen pillanatban (2016. március): 10 USD, 6 GPB, magyar boltban sajnos nem kapható!

Linkek:
Wiki, Hivatalos, PlaystationTrophies
2/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Gyenge
Szavatosság:
Gyenge
Zene / Hang:
Átlagos
Hangulat:
Átlagos
Pozitívum
Őőőő, move? Ja, meg a grafika.
Negatívum
Propaganda, iszonyat irányítás, ami miatt túl nehéz.
A PlayStation.Community szerkesztősége semmiféle felelősséget nem vállal a "Teteszted" rovatban megjelent írások tartalmáért. A kritikák és pontszámok minden esetben a szerző saját véleményét tükrözik, nem a szerkesztőségét. A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a Teteszted rovatban közzé tett írásokat adott esetben módosítsa, publikus formából kivegye, vagy törölje.
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
4. PSti  PlayStation.Community tag
2016.02.29. 17:35:18
LV5
Akkor nem. :(
3. Onimushaman  Szerkesztő
2016.02.29. 17:29:07
LV24
Válasz 2. PSti üzenetére:
A fejlesztok felszivodtak, csodalkozol?
señor
2. PSti  PlayStation.Community tag
2016.02.29. 16:30:01
LV5
Kár, pedig az előző rész alapján bizakodtam.
1. Onimushaman  Szerkesztő
2016.02.29. 11:09:49
LV24
Rambo ezt viszi tovább.
señor
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV5
PlayStation.Community tag
PSC Kredit
3061 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Pisti
Fórumhozzászólások száma:
17 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
2231 db
Utolsó belépés:
2019.04.27. 11:11:55
Regisztráció ideje:
2009.01.01. 11:27:32
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea

PlayStation®Network Online ID