.
 

PlayStation.Community Teteszted ›› ALF22

2018.05.26. 15:23
7 hozzászólás
Szerző: ALF22
Utolsó hozzászólás: ALF22 (2018.06.22. 15:42:11)
Megosztás
Értékeld a tesztet!
Úgy érzem megkaptam azt amit mindig is vártam egy Warhammer40000 világtól: fps nézetben átélni a Terminátorok világát. Azt hiszem ennél jobban semmilyen feldolgozás nem készült még (szigorúan csak a W40k világról beszélek)....Space Marinen kívül, de az más kategória. Ez SPACE HULK. 90%ban a táblás játékot dolgozták fel egy az egyben. Szűk folyosón kellett araszolni limitált mozgással. A legnagyobb bajom az,hogy hiába brutál a karakter, ha egyszer elkap egy génorzó akkor sanyi. Ennyi erővel meztelenül is mászkálhatnának átvitt értelemben. SZóval bár a világa jó, nem tudott átjönni a hangulat.
Eddig. Nem vagyok túl nagy szakértője a világnak, inkább csak képben vagyok, de sztem ez is elég. Ha az van,hogy hatalmas páncélban,. böszme nagy fegyverekkel menjünk be csatatestvéreimmel egy űrroncsba ahol millió génorzó támad ránk folyamatosan akkor szeretném ezt viszont látni megfelelő látvánnyal, hangulatban.....Ehe..Bizony...EZ...OLYAN!!!
Ok, a pc-s látványtól kicsit elmarad (leginkább fps vonalon..sztem a 30at tartja, de azt stabilan minden akció alatt is!!), de a részletgazdag környezet mindenért kárpótol. Egyrészt változatosak a pályák. A SPace Hulk végülis egy űrben sodródó roncskupac. Van itt minden ami a világból származik. Belebotlunk modern részekbe épp úgy mint más űrgárdisták szobájába/szentélyeibe ahol gyertyák égnek felettük meg elhullt csatatestvérek páncéjai a falakon. A sztorit ugyan unalmasnak írták a tesztekben,de nem tudom mit vártak. Egy Space Hulk, nem a Háború és békéről szól. Menj be, írtsd ki,kutasd fel,stb. Most annyit kerítettek a sztoriba,hogy ezúttal olyan tárgyakat is találni amik a Sötét Angyaloktól származik. Márpedig az a (LEG) első űrgárdista rend még a 30K évből. Kicsit zavaros a múltjuk, nem is tudom léteznek-e vagy csak sodródnak vhol az űrben...A felrobbant bolygójuk egyik darabjára vonultak vissza. Ennek nem néztem még utána.
Na vissza a pályákra..KIBASZOTT RÉSZLETES. Ha nem lett volna egy pc-s alap, csak only konzol (Xbox kilőve úgyhogy az XboxoneX helyett max a pro tud villantani) akkor nem biztos,hogy így nézne ki. Ha van időm körbenézek és .....ááh, leírhatatlan annyi minden van a pályán. Futnak a kisebb nagyobb csövek a falakon. Kicsapnak a gázok, forog a ventillátor, lebeg elötte a szétszakadt rongy. SZÓ SZERINT MINDEN ki van dolgozva. Nem tudsz belekötni. Plusz jön hozzá a millió effekt,hanghatás ,hogy azért mégse érezd azt,hogy egy steril környezetben vagy. Beindítasz egy reaktort,beremeg a képernyő, a lámpák sorra felkapcsolnak, por hullik a magasból. Érzed,hogy megmozdult vmi. Ha csönd van akkor kisebb morajlások ,roppanások hallatszódnak. 3 pályán vagyok túl (talán 7-9 van összesen, de ez ne zavarjon...majd később visszatérek), de mindegyikben volt olyan,hogy leesett az állam: hatalmas forgó motorrészek, embernagyságú láncszemekkel, kibaszott nagy ventillátor a falon, kisebb forró terem ahol vibrál a levegő, izzanak a csövek és még a kis sárga vészlámpa is forog a falon. Beszarás aprólékos minden. Ámulsz körbe és látod ahogy jönnek le a falakon a génorzók, bújnak elő a csövekből, a padlóból ajtó nyílik és feljönnek a fegyveres hybridek.

Idegenek.
Alapból a génorzók vannak. Mint az ALien. Jönnek hullámokban minden honnan. És ezek különböző fajtái méretekben,képességekben. Kapunk hybrideket is akik fegyverrel,rakétával támadnak messziről. Meg belefutottam még más szörnyekkel is, de meg nem tudom mondani mik voltak. Sokszor magát a termet se tudom azonosítani mit is látok voltaképp. Hajtóművet,fegyverraktárat vagy mit? De így vakon is elhiszem,hogy ez a része is 100%osan ki van dolgozva.

A.I.
Sztem korrekt. A fegyveresek ki/be bújkálnak a fedezékek mögé. Mentem le egy szűk lépcsőn és jött felém a fegyveres kis hybrid. Simán elkezdett hátrálni (alap, de akkor is, mégse buták). De van,hogy jön a horda felém a folyosón és azt látom a nagyobbak (értelmesebbek?) az ajtónál egy egy pillanatra félreállnak. Nem csak mint a vágóhídon futnak ész nélkül. A társak néha (tényleg csak néha) beragadnak és addig nem mozdulnak míg vissza nem megyünk értük. Hiába adok parancsot nem kerüli meg a ládát. De ha ez nincs akkor ők az őrangyalok. Fedezik a hátam. Ha előre futok nem szakadnak le. Hátrálva darálnak. Ritkán van,hogy hátba tudják támadni őket. Inkább csak nyílt terepen fordult elő. Szóval le a kalappal,hogy normális BOT társakat adtak a sztorihoz. Volt egy olyan pillanat,hogy beléptünk egy terembe amit körbe lehetett járni folyosóként. Visszanéztem és elkaptam a pillanatot,hogy bejött egy génorzó. Egyből fegyvert tartottam, de nem felénk jött,hanem a másik irányba. Mire odafordultam már rá is ugrott a társamra. SZóval ha lehet még itt is egyből az a gondolatuk,hogy hátulról támadjanak.

Hangulat.
Az abszolút No1 része a játéknak. Megyünk a folyosón. hallom,hogy beindul az assault cannon (mint egy gatling azt képzeld el) hátranézek és a társam darál ezerrel. A sötét folyosót a torkolattüzek világítják meg. Miután vége volt a darálásnak a falon futó kis csövekből csaptak ki a lángok. Bámulatos!! Ugyanez kisebb ,spéci tartályoknál akár kék/lila folyadék is lehet. Baszki erre is figyeltek!
De a kedvencem a fegyverek. Megkaptam a lángszórót (ALiensből Ripley megvan?;) és azóta alig használok mást.Egyszerűen IMÁDOM!! Szűk folyosón jön a horda én meg a képükbe ontom a tüzet 10-15méterre akár. AKik túlélik izzó testükkel ugranak át a tüzön a nyakamba. Mészárlás még nem volt ennyire élvezetes:) Apróság, de a tűz maga is ki van dolgozva. Ha pl csövet éri a tűz akkor izzik. De ha vmi plafon vagy egy fejem felett levő csővéget perzselek akkor a láng elkezd futni oldalra,majd amint tud felfelé csap. Egy ilyen akció után 15-20mpig is ég a pálya körülöttünk. Az egyik fészket ahol felrobbantottuk a bejáratokat szállt az izzó hamu a levegőbe. Elötte még csupa vér volt a helyszín (be se mertem lépni)....Upsz most jutott eszembe. Tegnap este sztoriban eljutottam egy olyan helyre,hogy végtagok,meg hullák hevertek tömegével. Na oda le se mentem egyenlőre. Szerencsére nem volt arra dolgom kikerülhettem. A látvány maga elég volt nekem.
Meg van amikor azt se tudom honnan mi fog támadni. Vége egy nagy darálásnak és csak hallom a csattogó hangjukat. Föl alá forgolászok! Hol az istenbe vagytok????. Radar beremeg és a láthatatlan (kaméleon képesség) beleugrik a pofámba.
De jön az ALien hatás is. Állok a folyosón egy vasrácson. Sehol senki, de jönnek. Egyszer csak látom az árnyat a rácson keresztül ahogy alattam futnak. Ott jönnek a dögök. Puskám csövével kötvettem őket, átfordulok,hogy hova is mennek....vége a folyosónak és a korláton feljöttek. Indul a darálás, meg az üvöltözés!!

Special mission
Na itt van az,hogy hiába van kevés pálya, egyszerűen túl nagy,hogy élve bejárhasd. A szavatosság itt tör ki maximálisan. Egyedül vagy társakkal kell a megnyitott pályákon random küldetéseket csinálni. Random kezdőpontokkal, random célokkal, random ellenfelekkel, random helyzetekben. Meghaltál,restart és már új a szitu. Napok óta csak ezt tolom és csak az első pályán. Ha sikerül is egy küldetés az is vagy 30-45perc lehet. Sztoriban egy egy pálya maga minimum egy órás normál fokon. Olvastam facen,hogy akik haverokkal daráltak nekik easy a játék (bár azt is írták,ha nem figyeltek egy pillanatra pillanatok alatt kipurcantak). Szal azt hiszed úgy könnyebb? Játszd a codex szabályok szerint (nincs mód menet közben variálni a kaszton...van amikor ad erre lehetőséget a játék), illetve kapcsold be a baráti tüzet. Na akkor nem fog az ember ész nélkül lövöldözni mindenfele!

Negatívum:
Sajnos maradt. A customization. A sztorit adott kaszttal és társakkal játszhatod. Max fegyvert választhatsz. Bármit amit nyersz xp-t,pénzt, csak a multiban költheted el. Baromi keveset kaptam eddig és sokba kerül minden. Ez leginkább annak köszönhető,hogy bármi amit veszel EGY EMBERRE VONATKOZIK!! Bolter festése xy kasztnál 4500. És csak annál festetted. Úgyhogy válassz ki egy kasztot és csak arra költs. A gond az,hogy ez multiban csapatösszeállításnál nem biztos,hogy jól jön. van egy táposabb kasztod, de jól jönne a medic. Az meg full alap.
Azt igazából ennyi. Talán még a töltési idő sok. meg néha 1-2mpig megáll a játék, de betudom annak,hogy hatalmasak a pályák!!! A framet is elviselem. EZt a Space Hulk világot végre megkaptuk konzolon. Becsüljük meg.
Tudom jön a Martyr is hazai fejlesztőktől júniusban, de nálam az túl táblásnak tűnik. Majd meglátjuk.

Kösz,hogy elolvastad. Ja és mindezt "nyomott" áron veheted. Nem 18-19,hanem 12.000. Nem is értem,bár nem bánom;)

JAVÍTÁS:
Szóval mi is a Dark Angel rendhez tartozunk (sorry, csak a világa tetszik,de az túl nekem hogy mindennel képbe legyek:). A Deathwing meg a légióhoz tartozik. Most egy olyan roncsot találtak amin 10.000 évvel ezelötti bajtársak nyomaira bukkantak.

OFF
Akit érdekel egy Space Marine infó (ps3). A játékot 3 részesre tervezték. Az első rész végén elvitték Titust. Folytatásban egy Deathwatch osztagra vezényelték volna. Ezek amolyan vegyes szakaszok, különböző légiókból. Páncéljuk festése minimálisan utalhat honnan származik. Többnyire sötét (vagy álcás?) mert titkos küldetéseket hajtanak végre. Na itt ment volna tovább a sztori. ÁÁárrgh, fáj a szivem érte. Imádtam azt a játékot. A multiját meg pláne. R.I.P.
9/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
Pozitívum
SPACE HULK FPS nézetben 100%ig kidolgozva
Negatívum
A fejlődési rendszer erősen korlátozott és lassú. Látni,hogy pc-s verzió ami vissza van butítva.
A PlayStation.Community szerkesztősége semmiféle felelősséget nem vállal a "Teteszted" rovatban megjelent írások tartalmáért. A kritikák és pontszámok minden esetben a szerző saját véleményét tükrözik, nem a szerkesztőségét. A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a Teteszted rovatban közzé tett írásokat adott esetben módosítsa, publikus formából kivegye, vagy törölje.
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
7. ALF22  Son of Liberty
2018.06.22. 15:42:11
LV25
Válasz 6. Horusz üzenetére:
Par napja volt egy javito patch. 350megas
Sztoriban is atmegyunk egymason,de sztem ez jo dontes volt. Eleg surun anyazna az ember,ha beszorulnank egymas miatt. Nem tudsz hatralni mert ott allnak,stb.

Az XP szorast talalom aranytalannak. Multiban nem tudom mennyit adnak,de offline special missionben normal fokon max 7000kb. Igy farmolasnal egyszerubb a kisebb ,elso palyan jatszani,mint a kesobbi nagyobb helyszineken.
6. Horusz  PlayStation.Community tag
2018.06.20. 08:46:52
LV1
Szerintem korrekt. Wh40k fanként nekem erős 7 pont. Sajnos érződik a pc s vonal. A multi jó lenne ha az akadozás meg amikor megáll a játék javitásra kerülne. Az is vicces hogy egymáson átmegyünk mármint a karakterek multiba. Nyilván kellett hogy ne liba sorba araszoljunk egy szűk folyosón. Csak multiztam de várok mire esetleg jön valami javitás.
Id: HoruszWh40k
5. ALF22  Son of Liberty
2018.05.31. 09:31:42
LV25
Válasz 4. mentoloshypo üzenetére:
Olvastam azokat. Azok a pc-s premieres tesztek voltak bugokkal,hibakkal. Ez a bovitett kiadas(ps4en csak most jott ki), javitva. Csak errol sehol nem olvasok tesztet. Vartam hogy itt is lesz es ahhoz irtam volna inkabb.
A pontszamnal figyelembe vettem,hogy milyennek kene lennie (mozgas,kornyezet,gameplay,stb). Nem varhattam tole se battlefieldet,se codot vagy doomot.
De szivesen cserelnek velemenyt ,ki hogy latja,de nincs topikja. Ha lenne is vszinu csak en irnak oda.
4. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2018.05.30. 22:49:10
LV28
Elnézve az átlag pontszámokat kb a dupláját adtad neki. Teszem hozzá szíved joga.
Az a "baj", hogy nagyon elfogult vagy a W40K-val kapcsolatban és bár nincs meg a játék, de az értékelőd alapján teljesen biztos vagyok benne, hogy olyan dolgok mellett hunytál szemet (mert W40K) ami mellett nem szabadna egy objektív véleményezésnél. Vagy egészen egyszerűen észre sem veszed őket.
Tudom, okoskodni a legegyszerűbb, de ez a 9 pont szerintem több mint barokkos túlzás.
3. ALF22  Son of Liberty
2018.05.28. 12:58:49
LV25
Tipp: nulla pénzköltést ruhára,kozmetikára. Sztem a célzóka se kell. Perkekre kell költeni,hp,páncél, sok lőszer,sebzés,meg ami hasznos. Lődd be milyen karaktert szeretnél és csak arra költs és csak a max szintet vedd meg belőle. Sokáig tart a tápolás (szintlépésenként kb 4500pénz). Egy szintlépés kb 1-2óra special mission. És minden max szintű hasznos dolog 15000 körül van. Lehet vagy 20óra játékidő is egy kész karakter ha nem költesz feleslegesen másra.
Taktikus es káplán majdnem ugyanaz. A káplán hasznosabb (rövidebb perk újratöltési idővel),de én már elcsesztem, maradok taktikus.

Kipróbáltam a multit. Sokkal nehezebb. Egymást bevárni, figyelni, tápolni. A perkek sincsenek megnyitva még (special missionben egyedül játszva minden meg van nyitva).
Sajnos a customization a főmenüben van. Játékban nincs mód variálni perkeket,fegyvertuningokat.

Banner: erre még nem költöttem. Infó alig van róla. Ezek olyan zászlók amiket leszúrunk egy placcra és lehet gyógyulni alatta. Ultramarines cg filmben is láthattuk. De a menüben nem irnak rola semmit! Érdekes.

Végül: nincs könnyű feladat. Spec mission első chapter. Kívülről tudom mi hol van,merre lehet menni kerülőkkel,hol vannak relikviák,stb. De ha egyszer is elbízom magam lazán nyakamba kaphatok 5-6génorzót, meg pluszba pár önrobbantót. Esetleg elfelejtek önvédelmi ágyut kikapcsolni és szarrá lőnek. Egy pillanat alatt ki lehet purcanni. Szóval csak okosan,óvatosan haladni. Van,hogy nem lehet haladni percekig annyira jönnek a dögök. Meg kell várni,majd elfogynak. Sokszor lesz úgy,hogy hármat előre, kettőt hátra:)
2. ALF22  Son of Liberty
2018.05.27. 13:00:05
LV25
Válasz 1. martin üzenetére:
Mint játék vagy mint egy w40k játék?
Lehet befigyelt a túl nagy rajongásom.
Első nap totál fapadosnak hatott a játék. Tutorial ránézésre szörnyű. Nekem lassan de kibontakozott. Minden egyes pályán ámulok.
1. martin  Főszerkesztő
2018.05.27. 11:55:59
LV26
Én egyelőre inkább 6 pontosnak mondanám.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV25
Son of Liberty
PSC Kredit
6957 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Kepet tette
Fórumhozzászólások száma:
18394 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
4332 db
Utolsó belépés:
2018.08.19. 15:18:28
Regisztráció ideje:
2008.11.23. 15:33:32
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea